Da var det slutt

Osbada

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
På min karriere i vanlige verdener. Heey spped.

Slutter nå med tw for fult, men kommer til å følge med på folk i stammen min, som jeg har hatt en fin tid med. Og skal seff spille speed når det kommer, så jeg er ikke helt borte.

Grunnen er at jeg ike greier mere å kombinere skole og tw på samma tid som jeg gjorde før-

takk for meg
 

legendselite

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
På min karriere i vanlige verdener. Heey spped.

Slutter nå med tw for fult, men kommer til å følge med på folk i stammen min, som jeg har hatt en fin tid med. Og skal seff spille speed når det kommer, så jeg er ikke helt borte.

Grunnen er at jeg ike greier mere å kombinere skole og tw på samma tid som jeg gjorde før-

takk for meg

hørt om "kontovakt" eller "ferie modus" som det heter nå? ;)

logg innpå når du har tid :p

det gjorde jeg=)
 

DeletedUser

Guest
Jeg er 14 og klarer nesten helt utmerket å kombinere TW og skole :D
 

Hunter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Eg e 13 og klarer fint og kombinere...bare at eg driter i leksene av og til;)
 

Karmany

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Jeg klarer fint å kombinere skole og TW, er selv 14 år :)

Men som sagt tar noen skolen mer seriøst enn andre.
(Jeg er en av dem :D)
 

Osbada

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ikke jeg, bare at når man synker fra 5+ til 3+ i løpet av noen uker må drastiske tilltak skje xD
 

DeletedUser

Guest
Jeg klarer det delvis er 14. Øver aldri til prøver og får allikevel 4, 5 eller 6.
 

DeletedUser

Guest
Du får ikke 6 om du ikke har lest igjennom engang det du har om på prøva. Du trenger ikke lyve stakkars deg, vi har alle problemer :p
 

Sosser

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
På min karriere i vanlige verdener. Heey spped.

Slutter nå med tw for fult, men kommer til å følge med på folk i stammen min, som jeg har hatt en fin tid med. Og skal seff spille speed når det kommer, så jeg er ikke helt borte.

Grunnen er at jeg ike greier mere å kombinere skole og tw på samma tid som jeg gjorde før-

takk for meg

Midt i krigen med CoN:confused:

Kom litt brått på meg :rolleyes:

Lykke til videre da :D
 

DeletedUser

Guest
Går jo fint an å få 6 uten å øve først.


går fint på ungdommskolen og delvis videregående, men utrolig hvor mye man angrer på at man ikke hadde gode lesevaner tidligere når man begynner på høgskole/universitet ;) surfa meg lett gjennom videregående, men har måttet jobbe for å holde tempoet som er på høgskolen hvertfall :)

et lite tips bare, selv om sikkert alle har hørt det før :)

On topic: Lykke til videre Osbada, var ikke så lenge vi var sammen i HVE, men virka som en allright gutt ;) du får komme innom og herje villt på en speed server når den kommer :)
 

DeletedUser

Guest
er ikke egentlig et stort problem. du ser sikker mer på tv enn du gjør lekser. dropp en halv time tv hver dag "Problem solved" Jeg selv klarer fin å kombinere 10 og 12 timers dagen på jobb pluss en time tog hver veg med TW.. så handler bare om å prioritere riktig. regner ikke med du gjør lekser fra du kommer hjem til du legger deg :)
 

Osbada

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
er ikke egentlig et stort problem. du ser sikker mer på tv enn du gjør lekser. dropp en halv time tv hver dag "Problem solved" Jeg selv klarer fin å kombinere 10 og 12 timers dagen på jobb pluss en time tog hver veg med TW.. så handler bare om å prioritere riktig. regner ikke med du gjør lekser fra du kommer hjem til du legger deg :)

siste linje: Joa, er nesten det når det var TW. Men grunnen er at jeg måtte innom TW, bygge byer, sende angrep, noble byer, bygge tropper. OSV... Så da ble leksedagene lange, og jeg fikk ikke vært ute(ikke at jeg var det denne helgen i scw)


du får komme innom og herje villt på en speed server når den kommer :)

Jeg holder øye med dere folk i H.V.E :D og ib/ibb.

Spilte speed i helgen og vi hadde vunnet hvis ikke speednoobz ble bannet for noe han ikke gjorde. Var på rank 2 til kl16.45 så ble jeg gangbanget og ja. gikk i dass.
 

DeletedUser

Guest
er ikke egentlig et stort problem. du ser sikker mer på tv enn du gjør lekser. dropp en halv time tv hver dag "Problem solved" Jeg selv klarer fin å kombinere 10 og 12 timers dagen på jobb pluss en time tog hver veg med TW.. så handler bare om å prioritere riktig. regner ikke med du gjør lekser fra du kommer hjem til du legger deg :)

"prioritere riktig".. altså. dersom man ikke har tid til å spille tw lengre fordi det skjer for mye i den 'virkelige verden', så tror jeg man HELT klart har prioritert riktig :rolleyes:
 
Topp