Daggerheart mot Core og IB

DeletedUser

Guest
lol
han var ikke spion.
han var informant.
;)
dessuten så kjenner du nok han bedre gjennom RL du, og det vet du like godt som meg ;)


lol
når en spiller skal taes, så skal de taes.
visst dere ikke er klare så burde dere vel tross alt vente til at dere er klare slik at dere kan ta spilleren totalt ut og slipper at spilleren kan begynne å bygge seg opp igjen.
kjenner du igjen dette?

Spion, informant, forskjellen er? Hah.

Helt enig, neste gang skal vi bare la våre medlemmer der lide mens vi bygger oss opp på lette mål og byer fra stammemedlemmer som slutter. Ooops?
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Spion, informant, forskjellen er? Hah.

Helt enig, neste gang skal vi bare la våre medlemmer der lide mens vi bygger oss opp på lette mål og byer fra stammemedlemmer som slutter. Ooops?

Spion er aktiv og gir deg info hele tiden, som du eller andre har snakket med og fått "dannet" som spion.

En informant er en som gir deg frivillig info ifra stammen. Pleier også å være lite aktiv. Og grimlock, var han ikke din spion? :p


Slutter?
Tenker du på at du selv skal slutte da eller Siggy?
 

DeletedUser

Guest
Uhu. Morsom du.

Nei, han var aldri min spion.

Slutter?
Tenker du på at du selv skal slutte da eller Siggy?

Din kapasitet for analytisk tankegang er... ah, den finnes ikke.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Uhu. Morsom du.

Nei, han var aldri min spion.



Din kapasitet for analytisk tankegang er... ah, den finnes ikke.

Alltid morsom jeg :D

Du kjenner han i hvert fall i RL og du har fått info fra han. Kan godt lete opp noen mails eller msn samtaler der du bekreftet dette.


Er jo lov til å trekke litt på smilebåndet ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja, du kan gjerne dra fram det. I RL så kjeftet jeg på han for at han sank så lavt at han ble en spion.
 

Tronicooz

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
det jeg mener med att core burde gå med direkte-anfall er att de anfallit dagger med de tropper som de hade som extra-deff till de som var vid frontkrigen i de gamla "internkrigen" nor verden startet.

dette fordi de har en bra moral mot dagger och kan slå till hårt om de slår till exakt och direkt
 

Tronicooz

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ok, la os si att stam A går på stam B så stam C inte får nokk med deff i deres krig med stam E. (stam a och C är allierte) vad burde då denne stam som vi kan kalla core som er en av disse slå till med?, jo Direkte-anfall som går rakt på de byar och inte de som ligger utanför "the fresh"
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Ja, du kan gjerne dra fram det. I RL så kjeftet jeg på han for at han sank så lavt at han ble en spion.

Etter det du sa til meg så skulle du absolutt dra mer ut av han.
Og da han bestemte seg for å "bli" en =D= og ikke informere mer så ble du sur og dermed kjeftet på han pga det.
 

DeletedUser

Guest
ok, la os si att stam A går på stam B så stam C inte får nokk med deff i deres krig med stam E. (stam a och C är allierte) vad burde då denne stam som vi kan kalla core som er en av disse slå till med?, jo Direkte-anfall som går rakt på de byar och inte de som ligger utanför "the fresh"

Hvorfor brukte du ikke Stamme D isteden for E? Har de ikke D i Sverige?
 

DeletedUser

Guest
Etter det du sa til meg så skulle du absolutt dra mer ut av han.
Og da han bestemte seg for å "bli" en =D= og ikke informere mer så ble du sur og dermed kjeftet på han pga det.

Du tar, ikke helt uvanlig, feil.
 

DeletedUser

Guest
sorry, men må bare si et ord, Løget?

Ljuget eller ljugi brann..

ikke løget..
ahahaha xD
 

DeletedUser

Guest
Løget?

Jaja, sier jeg det her blir jeg mobbA resten av livet :D
 

DeletedUser

Guest
At Core gjengen farer med løgn er ikke en nyhet.

At de lyver til hverandre også, det er jo bare imponerende!
 

DeletedUser

Guest
Fagger, for det første, Brann er ikke lengre med i Core.

Og om Grimlock og Brann løy tell hverandre bryr ikke jeg meg stort om.
Den tiden er forbi.

Core er en sterk stamme, bare innse det Fagger, Core er best :)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Fagger, for det første, Brann er ikke lengre med i Core.

Og om Grimlock og Brann løy tell hverandre bryr ikke jeg meg stort om.
Den tiden er forbi.

Core er en sterk stamme, bare innse det Fagger, Core er best :)

Jeg løy aldri.
 
Topp