Daggerheart mot Core og IB

DeletedUser

Guest
No Offence Brann.. :p

I couldent know, could i?

Jaja, dere har hatt deres uoverstemmelser.
 

DeletedUser

Guest
At Core gjengen farer med løgn er ikke en nyhet.

At de lyver til hverandre også, det er jo bare imponerende!

Stakkars, stakkars Faggerfart.. (Daggerheart). Når du begynner og ta taki små lusedetaljer som dette, og bruker det som verdiløs propaganda, da har du jammen ikke mye og fare med, og det vises!

Kan du ikke snart begynne med den såkalte "utslettingen" din av Core da?
Jeg mener, hvor mange stammer er det du har i den derre loliansen din nå? 10? 15? Snart nok stammer til hvert medlem i Core jo!

*Roper* Her er det bare å hive innpå gutter! Klart, det er mer enn nok til IB også. Muligens en stamme eller to til TWR også, om dere er heldige.

Nei særriøst, om dere ikke klarer og ta oss nå, beviser vel det egentlig hvor elendig Dagger er som leder, eller hva?..
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ehh, det skulle stått:

Dere har sikkert hatt deres uoverstemelser, men jeg kommer på en i farta :)

Den om gråe byer vettu ... 3dager fri nobling ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja, men Grim sendte ut mail, om det.

Så sendte du en ny en, om at vi ikke kunne..
Det kaller jeg Uoverstemmelse. XD
 

frish

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ja, men Grim sendte ut mail, om det.

Så sendte du en ny en, om at vi ikke kunne..
Det kaller jeg Uoverstemmelse. XD

og dette kaller jeg noe som vi fint holder innenfor Core sine vegger Trym... trenger jo ikke å fortelle dagger alle våre fine planer?
 

DeletedUser

Guest
Oii, unnskyld, prøvde bare og ligne litt på Fagger da..

=D= nobler jo aldri gråe byer da..
 

DeletedUser

Guest
Fizzyboy, ser at du har sannsynlige dysleksiproblemer...

Tja, spillet har utviklet seg til en forsvarskrig med fronter en del plasser på kartet, feks i K54.

Av ulike grunner, feks lanseringen av Conan i slutten av Mai, er det litt for få gode aktive spillere igjen, sannsynligvis på begge sider av krigen, og dette har ført til at det ikke skjer så store endringer.

Etter at vi tok Brann2006 i K54 har troppene mine slappet litt av, solet seg, fortalt noen Core vitser. Banker Ziircom i IB litt når han gjør et av sine patetiske forsøk på å ta byer i nærheten av mine.

Det hadde holdt med 16 kontinenter i en norsk TW verden... og spillet varer litt for lenge synes jeg. 6 mnd hadde vært nok, og så kunne man kåret en vinner stamme, vinnerallianse og vinner spiller. Litt raskere "speed" hadde kanskje vært en fordel slik at ganske mye hadde skjedd etter de 6 mnd.
 

DeletedUser

Guest
Stakkars, stakkars Faggerfart.. (Daggerheart). Når du begynner og ta taki små lusedetaljer som dette, og bruker det som verdiløs propaganda, da har du jammen ikke mye og fare med, og det vises!

Kan du ikke snart begynne med den såkalte "utslettingen" din av Core da?
Jeg mener, hvor mange stammer er det du har i den derre loliansen din nå? 10? 15? Snart nok stammer til hvert medlem i Core jo!

*Roper* Her er det bare å hive innpå gutter! Klart, det er mer enn nok til IB også. Muligens en stamme eller to til TWR også, om dere er heldige.

Nei særriøst, om dere ikke klarer og ta oss nå, beviser vel det egentlig hvor elendig Dagger er som leder, eller hva?..

Hehe, vi har nok med å feie over horer. Det er forsåvidt litt kostbart, men SFF tjener iallfall på det.
 

DeletedUser

Guest
Det er knapt over 100 gode spillere på tw.no i det hele tatt, så Conan har nok fint lite å gjøre med kvalitetsnivået her på tw.no
Etter at Wallin og de andre gode svenskene dro har den vært generelt lav.

Og dere har tatt 2 byer av Ziircom, det er ikke stort å skryte av.

Jeg er enig med at en norsk verden skulle ha vært mindre, kanskje bare Core kontinentene og de innerste som går rundt :)
Og på 6 måneder får man knapt rensket ut noen av noobsene ;)
 

DeletedUser

Guest
Fizzyboy, ser at du har sannsynlige dysleksiproblemer...

Tja, spillet har utviklet seg til en forsvarskrig med fronter en del plasser på kartet, feks i K54.

Av ulike grunner, feks lanseringen av Conan i slutten av Mai, er det litt for få gode aktive spillere igjen, sannsynligvis på begge sider av krigen, og dette har ført til at det ikke skjer så store endringer.

Etter at vi tok Brann2006 i K54 har troppene mine slappet litt av, solet seg, fortalt noen Core vitser. Banker Ziircom i IB litt når han gjør et av sine patetiske forsøk på å ta byer i nærheten av mine.

Det hadde holdt med 16 kontinenter i en norsk TW verden... og spillet varer litt for lenge synes jeg. 6 mnd hadde vært nok, og så kunne man kåret en vinner stamme, vinnerallianse og vinner spiller. Litt raskere "speed" hadde kanskje vært en fordel slik at ganske mye hadde skjedd etter de 6 mnd.

Ser jeg ikke er den eneste med dysleksiproblemer som du fint kalte det..

"Litt for få aktive gode spillere"? Altså, så vidt jeg ser så er det veldig mange gode aktive spillere igjen i Core. Når det gjelder =D= har det vel aldri vært spesielt mange "gode aktive spillere", har det vel? Isåfall må dere ha gjømt de godt.

Når det er sagt så lurer jeg på hvorfor du hele tiden drar Brann inn i diskusjonen når du skal prøve og rakke ned på Core? Du har vel fått med deg at han er medlem av BOL nå?
Ikke vondt ment Brann, men om du Dagger, rakker ned på Brann så driter jeg rett å slett en endeløs lang kabel i det, han er ikke lenger ett medlem av Core, og bør ikke fremmes som det.

Etter at vi tok Brann2006 i K54 har troppene mine slappet litt av, solet seg, fortalt noen Core vitser.

Jaja, da vet vi hvorfor =D= ikke kommer til å gå seirende ut av denne krigen...

Side 1: =D=

Side 2: Core

Timeframe: Siste måned

total erobringer:

Side 1: 704
Side 2: 734
Forskjell: 30

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 36
Side 2: 45
Forskjell: 9

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 4,314,064
Side 2: 5,321,747
Forskjell: 1,007,683

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 289,970
Side 2: 338,635
Forskjell: 48,665

image.php



En siste ting, om du absolutt vil at en verden skal avsluttes, begynn på Speed da, blir vel avsluttet etter 4-5 uker? Du har vel ikke skjønt enda du at vanlige verdener kan ta mange år før de blir strengt?
Å om du vil ha bedre speed, start på en ny verden som faktisk HAR bedre speed da, du klager jo verre enn bestemorra mi på sykehjem, sheesh.. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Det er ganske mange som går på speed som overlever lenger enn 5-6 uker..
 

DeletedUser

Guest
Varer de lenger enn 4-5 uker? Arcaderundene varer jo bare noen timer..
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Fizzyboy, ser at du har sannsynlige dysleksiproblemer...

Tja, spillet har utviklet seg til en forsvarskrig med fronter en del plasser på kartet, feks i K54.

Av ulike grunner, feks lanseringen av Conan i slutten av Mai, er det litt for få gode aktive spillere igjen, sannsynligvis på begge sider av krigen, og dette har ført til at det ikke skjer så store endringer.

Etter at vi tok Brann2006 i K54 har troppene mine slappet litt av, solet seg, fortalt noen Core vitser. Banker Ziircom i IB litt når han gjør et av sine patetiske forsøk på å ta byer i nærheten av mine.

Det hadde holdt med 16 kontinenter i en norsk TW verden... og spillet varer litt for lenge synes jeg. 6 mnd hadde vært nok, og så kunne man kåret en vinner stamme, vinnerallianse og vinner spiller. Litt raskere "speed" hadde kanskje vært en fordel slik at ganske mye hadde skjedd etter de 6 mnd.

Jeg lever fortsatt i K54.
så ditt forsøk på å slette meg derifra, hmmmm, var det før første mai? Gikk vel veldig bra det.


Visst vi hadde hatt høyere speed i v1 så hadde du vært borte før jeg ble hacket. ;) Så tror ikke du er den rette til å klage på speeden.
 
Topp