Viktig Daglig pålogging bonus!

Status
Stengt for ytterligere svar.

Strat

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
29
Kjære Spillere,

Vår oppdaterin til versjon 8.69 inneholder disse endringene:



Daglig pålogging bonus

Den 19 Januar vil daglig påloggings bonis bli aktivert på alle premium verdener. Denne funksjonen vil gi våre mest lojale spillere premier for å logge seg inn på spillet hver dag. Se mer under.

dailyloginbonus.jpg


Statistikk
Vi følger nå utviklingen av din rangering i statistikken, så du kan følge din egen utvikling.

Kommando deling
Det er nå mulig å se styrke sammensettinger av kommandoer som er delt med deg.

Daglig pålogging bonus
Når du logger inn for første gang dne gjeldende dagen (eller har uåpnet kiste) vil skjermbildet ovenfor dukke opp og du vil kunne åpne en kiste. Det er 9 kister, en for hver dag.

Men: Kister som ikke er åpnet på dag 9 vil bli borte og erstattet med et nytt sett av 9 kister.

FAQ
Jeg lukket vinduet. Hvordan ser jeg kistene igjen?
Vinduet for kistene kan du finne i profil menyen. Vinduet vil også åpne seg etter hver pålogging, så lenge du ikke har åpnet kistene.

Hva skjer om jeg mister 1 dag?
Hvis du mister en dag, så vil ikke kistene nullstille seg, men du vil ikke få alle kistene gratis lenger. Din neste pålogging vil alltid gå til neste kiste, ikke for den gjeldende dag. Logger du deg på dag 1 og dag 4, så vil du få kiste 1 og 2, ikke kiste 4.

Kan kontovakt ta kister?
Nei, kun kontoeier og hans/hennes pålogging gjelder.

Må jeg åpne kistene hver dag?
Du må ikke åpne de hver dag. Du kan vente til dag 9 og åpne alle den dagen. Men etter 9 dager nullstiller den seg, så da er det ikke lenger mulig.

Er dette tilgjengelig for den mobile enheten?
Nei, denne er kun tilgjengelig for nettleser versjonen for øyeblikket.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp