DC Universe?

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Noen som spiller dette spillet og har noen sterke meninger om det er best på PC, PS3 eller ikke verd å kjøpe i det hele tatt?
Jeg har sett og lest en del filmer og kommentarer om det, å det ser ut som et kult og underholdene spill. Det jeg har funnet ut så langt er at det er designet for PS3, det er lettere å styre med PS3 osv. Det skal være litt fler bugs med PS3 vesjonen atm. Menyer skal vist være er litt mer kronglete på PS3. Det skal gå "smudere" på PC forutsatt at du har en rå gaming PC, noe som jeg halveis har.

PS3 versjonen skal føles mye bedre å spille, det skal være lettere å navigere og combat er vist en helt annen oplevelse. Det er pr. nå mange fler PS3 spillere, men faren for at spillere faller av etter hvert og spillet blir dødt er jo mye større på PS3. Personlig digger jeg å spille med controller og er ikke så glad i mus og tastatur.

Det er også ganske kort etter som max lvl er 30 og det ikke er mye end game ting å gjøre. Det er egentlig ikke noe problem for meg, for jeg elsker å starte på nye karakterer hele tiden å prøve forskjellige specs og kombinasjoner.

Hvis jeg skal kjøpe vurderer jeg sterkt PS3 versjonen. Noen synspunkter? :)
 
Sist redigert:

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Det er også ganske kort etter som max lvl er 30 og det ikke er mye end game ting å gjøre. Det er egentlig ikke noe problem for meg, for jeg elsker å starte på nye karakterer hele tiden å prøve forskjellige specs og kombinasjoner.

Vurdert og prøve dette til PC? :rolleyes: Selv så har jeg ikke PS3, liker data mye bedre. Strategi og RPG er mye bedre til data etter hva jeg har sett til nå.
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Hele poenget er at jeg vil prøve noe annet en wow :)
Jeg har slutta.
 
Sist redigert:

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Vi kan jo prøve og spille online et spill om du vil ;). Helst strategi om det faller i smak. Hold deg til PC ihvertfall, mye større utvalg :).

Har spilt WoW siden The Burning Crusade :p.
 
Topp