de 3 beste stammer ?

DeletedUser

Guest
kunne vært fint om der kunne skrive hvordan 3 stammer dere like mest, viss dere gidder da

1. TEOD-A
2. ~TEOD~
3. H.V.E

svar hva du liker ? :D
 

DeletedUser

Guest
AKDM
IB
IBB

AKDM finnes ikke lenger, men selvom, AKDM er tidenes stamme.
 

DeletedUser

Guest
1. Renegades
2. LF-D
3. BOL
--------------------------
4. CoN
5. H.V.E
6. IB
7. IBB
8. WC
9. Core

Men er ikke store avstandene mellom 4 og 7 på denne listen.

Hadde væll passet litt bedre på Propeganda forumet?
 

dettsh

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
jaha..

Dere remser alle opp stammer som sammen med ørten hundre andre nå går mot to stammer.. Core og WC.. med få unntak er det dø spillere dere tar, ellers holder begge stammene bra stand..

Dette blir som å komme med sprettert til en pistolkamp....
 

dettsh

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ja men IB OG IBB LEDER KRIGEN OVER DERE OG CORE DA

IB og IBB tar dø spillere.. og vi angriper bare motvillig igjen..
renegades og bol + alliansen som du også må inkludere "mot dere og core" greier heller ikke ta stort annet..

Og sjekker statistikken så har wc økt i volum med 23% .. mens deres allianse kun har økt med 5% .. go figure! :)
 

DeletedUser

Guest
bare vent du IB OG IBB OG REGANDES OG BOL TAR DERE OG JEG HAR INFO FRA DEM DET HAR IKKE DU MEN DET HAR JEG MEN IKKE DU HA,HA
 

DeletedUser

Guest
Dere remser alle opp stammer som sammen med ørten hundre andre nå går mot to stammer.. Core og WC.. med få unntak er det dø spillere dere tar, ellers holder begge stammene bra stand..

Dette blir som å komme med sprettert til en pistolkamp....

Som jeg har sagt mange ganger før, det hjelper ikke å skylde på feige lag osv. Du skal ha ganske ellendig ledelse hvis de presterer å forene fiender og samle de største stammene i verden 1 mot seg. Det er ledelsen som har fått stammene inn i den situasjonen fordi ingen kan stole på dem, eller ønsker å samarbeide med dem.
 

DeletedUser

Guest
Som jeg har sagt mange ganger før, det hjelper ikke å skylde på feige lag osv. Du skal ha ganske ellendig ledelse hvis de presterer å forene fiender og samle de største stammene i verden 1 mot seg. Det er ledelsen som har fått stammene inn i den situasjonen fordi ingen kan stole på dem, eller ønsker å samarbeide med dem.

Pisspreik.
 

DeletedUser

Guest
Trode det var hvem du likte best jeg. Om det er hvem som er best så blir nok ikke listen seende slik ut.
 
Topp