De mest aktive forum-brukerne

Reaksjonspoeng
3
Dette er en tråd for å hedre de mest aktive forum-brukerne(bombe:eek:) De mest aktive er ikke nødvendigvis de som har postet flest smarte poster eller vettuge poster, men en ting er sikkert. De har fritids.

Så her er noen lister:

På en klar femteplass blant de som har postet flest poster på forumet, finner vi DarkMoon. DarkMoon har plaget oss alle med tullette snakk, og jeg ror han er den kontoen her inne som r belastet med flest infractions og warnings.

Rett foran DarkMoon på en knepen fjerdeplass har vi Sarsi9. Hurra for denne spammeren som har fulgt med på forumet og spammet off-topicen med hysteriske vitser.

Så blir det et lite hopp frem til tredjeplassen. nr tre på listen har vi meg! Hurra!

Så hopper vi en god del poeng frem til andreplassen som innehaves av Min andre mutiaccount. Hurra for han som har kommet med både seriøse og useriøse poster gjennom en noenlunde kort men aktiv karriere på forumet.

Helt på topp finner vi til ingen overraskelse Zarazel. Zarazel har kommet med over 2800 kloke utsagn som alltid har brunget klarhet i saken. Slik som disse:

Thank you mr. obvious.
Jeg er kul.
Du er kul.

Hurra for han.

Og nå til listene over de som har vært mest aktive i forhold til lengden på karrieren deres.

På en helt klar førsteplass befinner Min andre Multiaccount seg med nesten 9 poster per dag.

På en fin-fin andreplass finner vi Rolfusbragikus:D Med litt over 7 poster hver dag, har han startet noe somkan bli starten på en lang og produktiv karriere.

Ikke langt bak med en utmerket tredjeplass er meg. Litt over 6 og en halv post hver dag er nok til at jeg ble med på pallen også i denne undersøkelsen.

Fjerdeplassen går til Zarazel som stolt kan fastslå at han har vært en produktiv mann i sin tid, men nå ser det ut til å gå mot pensjonisttilværelsen. Med bittelitt over 6 poster på han.

Rett bak Zarazel, på en femteplass har vi DarkMoon, men det virker ikke som om han har tenkt å gi seg med det første, så vi kommer nok til å se han videre oppover på dennelisten. Han har 5,96 poster om dagen.

Fin-fin innsats, alle sammen^^
Jeg har fritids-.-
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Rolfus:

Totalt antall innlegg: 828
Posts Per Day: 7,09

Sorry du, jeg tok andreplassen ;)
 

DeletedUser

Guest
Nå er det vel heller ikke min feil at den som opprettet forumkontoen var så inaktiv og har trekt ned på statistikken. :)

Men det skjedde:p

Sikkert mange her som er glemt, det er jeg sikker på, men nå har jeg 2.plassen;)

Det er jeg som har fritids, rett etter MaM:)
 

DeletedUser

Guest
Men det skjedde:p

Sikkert mange her som er glemt, det er jeg sikker på, men nå har jeg 2.plassen;)

Det er jeg som har fritids, rett etter MaM:)

Husker ikke hvordan men du kan få opp en liste over hvem som har mest inlegg på forumet..
Da har vi en vinner.. Zara,MaM,Dark om jeg ikke husker feil ^^
 

DeletedUser

Guest
Du glemte at jeg mistet ca 700 innlegg når det var vårrengjøring her... :(
 

DeletedUser

Guest
Føler meg trist og lei ettersom jeg ikke er på denne listen. :(
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
GVumdyAhZ.jpg
 

king herodes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Totalt antall innlegg: 288
Posts Per Day: 2,10...


Har vært innaktiv i det siste... nå får jeg skjerpe meg:p
 

DeletedUser

Guest
Totalt antall innlegg: 112
Posts Per Day: 0,63

jeg topper alle o_O
 
Topp