Debatthjørnet

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Vil med dette be deg, Royal Flush, om å redigere denne tråden slik at også vi på server 2 kan få en versjon av debattrådene du har laget i henholdsvis v3 og v4.

Jeg har sendt deg en mail.

På forhånd takk!



Mvh.
Shanks82
 

DeletedUser

Guest
Royal er Spillmoderator og kan derfor ikke redigere forum-tråder slik en Forummoderator kan.
 

DeletedUser

Guest
Hvis ikke han vil gjøre det, så kan jo alltids andre folk lage sånne spørsmål. Er jo ikke så vanskelig heller, men idéen er jo veldig god.
 

DeletedUser

Guest
tror ikke RF spiller på V2, og derfor ikke er i en bra posisjon til å lage spørsmål :S
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Det handler ikke om at jeg spiller på V2 eller ikke. Men det handler om aktiviteten på Verden 2 forumet, noe som ikke imponerer meg.
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
kan nok være enig med deg der. men kanskje det er et slikt tiltak som dette forumet trenger??
 

DeletedUser

Guest
Det handler ikke om at jeg spiller på V2 eller ikke. Men det handler om aktiviteten på Verden 2 forumet, noe som ikke imponerer meg.

Kødder du? Verden2 har jo flest tråder og fleste leste tråder... Langt forbi Verden1 og fremdeles foran Verden3...

Men skjønner godt at du ikke er interessert i å lage "debatthjørne" her hos oss siden du ikke har noen tilhørlighet her..

Håper noen andre er interessert i å gjøre noe slikt også på denne serveren:)
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Kødder du? Verden2 har jo flest tråder og fleste leste tråder... Langt forbi Verden1 og fremdeles foran Verden3...

Men skjønner godt at du ikke er interessert i å lage "debatthjørne" her hos oss siden du ikke har noen tilhørlighet her..

Håper noen andre er interessert i å gjøre noe slikt også på denne serveren:)

I det siste har det vært liten aktivitet, men det er jo fordi det ikke er noe interessant her D;

Tror nok den tråden vil øke aktiviteten, ja
 

DeletedUser

Guest
I det siste har det vært liten aktivitet, men det er jo fordi det ikke er noe interessant her D;

Tror nok den tråden vil øke aktiviteten, ja

Det er jeg enig i... Når det kommer nye servere, så svekkes nødvendigvis de gamle. Men fremdeles så har verden2 flest innlegg og tråder lest (sikkert mye spam etc).

Men en debattråd hadde vært noe også her i verden2:-D Håper noen tar initiativ til dette;-)
 

DeletedUser

Guest
For å være helt ærlig synes jeg ikke det er så rart at det er så lite gode diskusjoner her inne. Med en gang noen kommer med et seriøst innlegg, eller prøver å lage en diskusjon, så kommer det alltid sånne dustekommentarer fra en eller annen fjortis som tror han er noe.

Er jo ikke noe i veien for å lage tråder som "Vil AriCa ta igjen Elite?" o.l.
 

DeletedUser

Guest
Det handler ikke om at jeg spiller på V2 eller ikke. Men det handler om aktiviteten på Verden 2 forumet, noe som ikke imponerer meg.

Må du gi deg. Vi har da like mye aktivitet som alle de andre, men kanskje trådene bare ikke interisserer deg.

Og selv om vi ikke hadde vært aktive, så skulle vi lissom blitt stengt ute?
Da må du heller se etter noen muligheter til å få forumet aktivit igjen, og ikke svare slike gode forslag med at; dere er ikke aktive nok?

Det er hvertfall min mening..
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
jeg vil si det slik at dersom noen prøver å lage en liten seriøs tråd slik som feks Shanks82 prøvde for ikke så lenge siden så kommer det noen oppblåste nek fra en stamme som IG kaller seg Elite og raserer det hele med sine innlegg , resten av trådene her inne er stort sett skryte tråder fra samme gjengen , klart det begynner å bli færre som leser V2 da.
bye bye V2
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
jeg vil si det slik at dersom noen prøver å lage en liten seriøs tråd slik som feks Shanks82 prøvde for ikke så lenge siden så kommer det noen oppblåste nek fra en stamme som IG kaller seg Elite og raserer det hele med sine innlegg , resten av trådene her inne er stort sett skryte tråder fra samme gjengen , klart det begynner å bli færre som leser V2 da.
bye bye V2

Det å si at det kun er Elite blir feil. Begge sidene av krigen og forumtrolla ødelegger, ikke bare Elite. Selv om du ikke liker Elite betyr ikke det at du trenger å være en dass mot oss. Selv om de som skriver på forumet og er dasser i dine øyne, vil ikke det dermed si at ALLE i Elite er kjepphøye j*****.
 

DeletedUser

Guest
jeg vil si det slik at dersom noen prøver å lage en liten seriøs tråd slik som feks Shanks82 prøvde for ikke så lenge siden så kommer det noen oppblåste nek fra en stamme som IG kaller seg Elite og raserer det hele med sine innlegg , resten av trådene her inne er stort sett skryte tråder fra samme gjengen , klart det begynner å bli færre som leser V2 da.
bye bye V2

Nå mistet jeg utrolig mye respekt for deg, Soppy.
Det er da faktisk sånt som du gjør akuratt nå som ødlegger; Du skal alltid henge ut dine fiender. Det er da bare et spill, så skjønner ikke helt hva denne topicen har med Elite å gjøre?
I det siste har det faktisk vært du som har vært den værste her inne.

Skryte tråder? Det er da mange flere tråder om at Elite er teit, enn at Elite er kule? :p Nå må få opp øynene dine, og prøve å være voksen nok til å ikke henge ut fiendene dine hele tiden. Det eneste som ødlegger forumet er slike sytepaver som deg, som alltid skal klage over ett eller annet. Helt utrolig at du prøvde å snu denne seriøse tråden over til en Elite-uthenging tråd!
Kom deg ut av forumet om du skal gjøre annet enn å klage og henge ut gamle fiender.
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Organisering av debatthjørnet på V2 er i gang og vil være oppe å kjøre på fredag.

Case closed.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp