Delta Info ;)

DeletedUser

Guest
Huff Huff, her sender man speidere mot en delta spiller og får angrep bestående av sverdmenn mot seg. Smart :)

Og ikke nok med det. Så sender noen flinke stammemedlemmer rent øks angrep på meg. For de er jo så effektive :)

Lykke til da ;)
 

DeletedUser

Guest
Huff Huff, her sender man speidere mot en delta spiller og får angrep bestående av sverdmenn mot seg. Smart :)

Og ikke nok med det. Så sender noen flinke stammemedlemmer rent øks angrep på meg. For de er jo så effektive :)

Lykke til da ;)

hvem var det ;)
 

DeletedUser

Guest
Meg i dag klokken 21:30
Vi driver da ikke med tribalhugz gjør vi vel? Men jaja ditt eget valg :) Sier ikke nei takk til ODD :)

Ha en hyggelig kveld
xxxx i dag klokken 21:28
viser deg at jeg ikke godtar et du sender noe på meg, kan du plz stoppe å angripe meg, vet du har planlagt mer ;P
MVH xxxx

Meg i dag klokken 21:26
Sverdmenn blir brukt som forsvar :) I angrep er de forsåvidt udugelige :)



Han skal ha for å gi motstand da :) Men går da ann å bruke sverdmennene i forsvar istedet :p
 

DeletedUser

Guest
Meg i dag klokken 21:30
Vi driver da ikke med tribalhugz gjør vi vel? Men jaja ditt eget valg :) Sier ikke nei takk til ODD :)

Ha en hyggelig kveld
xxxx i dag klokken 21:28
viser deg at jeg ikke godtar et du sender noe på meg, kan du plz stoppe å angripe meg, vet du har planlagt mer ;P
MVH xxxx

Meg i dag klokken 21:26
Sverdmenn blir brukt som forsvar :) I angrep er de forsåvidt udugelige :)



Han skal ha for å gi motstand da :) Men går da ann å bruke sverdmennene i forsvar istedet :p
hvem er h*n
!!send meg på pm
om du ike vil si det er
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor så viktig dette da :) Kan fint si han ligger på deres topp 5 :)
 

DeletedUser

Guest
Forsvarer: xxxxx
Mål: xxxxx(xxx|xxx)K55

Antall: 1882 1099 298 934 119 358 10 0 15 102 4 0
Tap: 1882 1099 298 934 119 358 10 0 15 102 4 0

Bytte: Skjult av rapportens eier.
Skade forårsaket av rambukker: Muren har blitt skadet og nedgradert fra nivå 16 til nivå 0
Skade forårsaket av katapulter: Gård har blitt skadet og nedgradert fra nivå 21 til nivå 19

Huff da Delta :)
 
Topp