Den positive tråden

DeletedUser

Guest
Hei,


Jeg ser at mange klager over personangrep og generelt mange negative kommentarer rettet andre. Derfor har jeg kommet opp med ideen om den positive tråden. Slik kan alle være venner :) :) :) :) :)
Denne tråden på samme måte som rate spilleren over-tråden. Her skal man si noe positivt om personen over.

Ting du kan si er f. eks noe du liker med personen eller noe personen er flink til.


Hvis man ikke ønsker at noen skal si noe positivt om deg, så kan du si hvem du vil at neste person skal si noe godt om. Det er valgfritt om man vil si noe positivt om forum-kontoen, eller kontoen personen spiller på.



PS: Bare positive kommentarer er ønsket i denne tråden.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg kan begynne:


Jeg liker at MD er aktiv på forumet

Meg
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Jeg oppfordrer alle til å følge trådstarters retningslinjer for denne tråden.
Innlegg som ikke fulgte retningslinjene har nå blitt slettet.

Alle innlegg fremover som ikke sier noe åpenbart positivt om personen over (ingen sarkasme eller ironi er tillatt) vil bli slettet og gitt anmerkning for.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Jeg registrerer at jeg er skyld i nedgående aktivitet når jeg IKKE slår ned på off-topic, og at jeg er skyld i nedgående aktivitet når jeg GJØR det.

Signalementet jeg har fått fra Zippymaster og diverse, er at dere ønsker at trådstarters retningslinjer skal følges, og da ber jeg dere respektere deres egne ønsker. Det bør ikke være for mye å forlange.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Det er positivt at Torquemada spiller litt på prinsippene sine.
Men tror du har fått frem poenget nå :p
 

DeletedUser

Guest
Det er positivt at folk slutta å skrive i denne tråden, så slipper Torq å slette så mange innlegg ^^
 

DeletedUser

Guest
Først og fremst vil jeg berømme Torquemada(min motstander fra v2) at han fortsatt forholder seg til reglene og påpeker dette, uavhengig om han er skyld i nedgående aktivitet når han IKKE slår ned på off-topic, og at han er skyld i nedgående aktivitet når han GJØR det. På det lengre sikt tror jeg dette bidrar mer positivt da han på denne måten "lurer frem" de mer retoriske innleggs posterne.

Videre vil jeg trekke frem dette gode initiativ fra WhiteWalker, selv om det har vært her en gang tidligere. Den gangen sklei tråden ut, som de fleste tråder her på v18 desverre gjør (nei jeg er selv ikke perfekt og sklir trutt og ofte ut, men dreier som regel inn på topicen med et avsluttende avsnitt).

Når det gjelder saker der hjerte og følelser er engasjert (ca 80% av innleggene), blir disse selvtilfredse "kjekkasenes" svarreplikker, mindre attraktive å lese.

Kanskje det dukker opp andre forumbrukere med tiden som ligger i dvale, og som velger å ikke bruke tid her pga den lille lite gjennomtenkte retorikken som brukes?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kanskje det dukker opp andre forumbrukere med tiden som ligger i dvale, og som velger å ikke bruke tid her pga den lille lite gjennomtenkte retorikken som brukes?

Hei mister regelrytter, du skriver nå i den positive tråden, men jeg leste kun negativt!

Og min mening var å få tråden i gang igjen ;)

Det er positivt at Torq til og med fikk grønt rykte fra meg for jobben, og jeg fikk en tilbake :)

Skulle bare ønske du ikke sletta innlegget noen skrev om at Vivaldi var den nye diktatoren i Nice, aldri fått så mange pm's ingame før på en dag ^^
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Det er positivt at vivaldi prøver å få igang tråden igjen.
 

Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Det er positivt at Vivaldi lagde ny forumbruker som kanskje blir litt mer representerende :) (gig90 var teit når jeg tross alt er født i 84)
 

DeletedUser

Guest
Positivt at Vivaldi øker aktiviteten på forumet igjen :)

Meg?
 

DeletedUser

Guest
Tnååå, takk Benja :*

Det er positivt at Benja legger press på MD :)
 
Topp