Den Store Rapport Tråden!

DeletedUser

Guest
mhm, du bare legger dem ut på offentlig forum og sier at mmu7 sender blandingsbyer, når jeg sender blandingsbyer så er det får å kvitte meg med de troppene og produsere off eller deff tropper i byen...Og jeg er ganske sikker på at det var det mmu7 gjorde også.
Man kan aldri være sikker. Dere gutta oppi nord sluttet aldri å overraske meg med dårlige troppeoppsett i den tiden jeg spilte v4 hvertfall. Da var det riktignok fra andre stammer, som NWe og GHB, men jeg har inntrykk av at spillerne ikke endrer seg så mye skillsmessig selv om stammen endrer navn ;) Husker desverre ikke noen spess nick nå lenger :(
 

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Mener da og huske at alt du sendte på meg var blandingsbyer eller offbyer uten RAM da jeg frontet mot deg eirik007 :eek:
 

DeletedUser

Guest
Brakker i 1? ikke stall, og ikke smie men ress felt høyt, hmrf. Jeg bygger ikke akkuratt nesten bare ress felt og ikke bygger brakker, smie osv.
 

DeletedUser

Guest
Brakker i 1? ikke stall, og ikke smie men ress felt høyt, hmrf. Jeg bygger ikke akkuratt nesten bare ress felt og ikke bygger brakker, smie osv.

Han er vel poenghore da :) greit å få opp ress felta for å få masse ress til å få byen raskt opp i poeng.
 

DeletedUser

Guest
Mener da og huske at alt du sendte på meg var blandingsbyer eller offbyer uten RAM da jeg frontet mot deg eirik007 :eek:

Vel, jeg sendte et angrep mot deg og det var det angrepet jeg readlet en by fra deg...Please la oss ikke gå gjennom denne diskusjonen en gang til?
 

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Sitter her og lurer på om jeg også kanskje skal gi ghost en liten ODD ''gave'' :D
 
Topp