DNA og akdm vs Honkie

DeletedUser

Guest
Du kan ikke avsløre her nei, men jeg tviler på at det er mange som har over 100 øks akkuratt nå. Men, etter jul er det nok noen:) Men får vel bare angripe så godt jeg kan etter jul da og knuse øksen:p
 

DeletedUser

Guest
Wow. det gjorde vist ikke det... Sto ingenting om at NF også erklærte krig mot dna og akdm. Utrolig!

Vi ble kontaktet av Honkie som tidligere lurte på om vi ville være med.
Vi takket ja til det da vi fikk vite at DNA og AKDM sa at dem skulle dominere hele k55 og søkte en utfordring.
Vi veit at Honkie fint klarer seg selv, men siden vi har en god tone sammen valgte vi å bidra.
Det blir feil og kalle dette en krig ettersom adels ikke er inni bilde ennå..
Men allikevel står vi fram fra skyggen.

K55 tilhører -NF- og Honkie for øyeblikket
 

DeletedUser

Guest
Nå vet ikke jeg om du er i DNA eller AKDM, men uansett så har jeg ikke sett over 100 øks hos noen av dere :)
 

lion2108

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kan godt si at jeg er i AKDM, er ikke noen hemmelighet :jfornøyd:

Og jeg kan si med sikkerhet at en del av oss har over 100 øks, og selv om vi satser stort på offeansive tropper, betyr ikke at vi glemmer deffen :jfornøyd:
 

DeletedUser

Guest
Kan godt si at jeg er i AKDM, er ikke noen hemmelighet :jfornøyd:

Og jeg kan si med sikkerhet at en del av oss har over 100 øks, og selv om vi satser stort på offeansive tropper, betyr ikke at vi glemmer deffen :jfornøyd:

hehe ja har faktisk sett 2 spillere med rundt ca 90 øks
 

DeletedUser

Guest
Forsvarer: AKDM
Mål: AKDM

Antall: 50 30 75 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Tap: 50 30 75 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0

Om dette er ledelsen deres, så lurer jeg virkelig på hva dere andre har
 

lion2108

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Okei, det der var faktisk veldig dårlig, men alle er ikke like aktive som meg heller da :jfornøyd:
 

lion2108

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hehe, nei det håper jeg ikke. Var han i ledelsen?? De stresser jo oss som f....... om at vi skal produsere nok tropper, også har de ikke mer selv:joverrasket:
 

DeletedUser

Guest
Care det er uansett fail^^ Har en liten pus ved meg:p Som.. ja.. Failer relativt^^
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
DNA er fail, mer å si om det trenger en ikke.
AKDM stiller med littegrann mer respekt. Rett og slett for der vet jeg svært lite om ledelsen. Var det har The disiple elns var? Han er jo fra v1, stemmer? Men ser at ingen akadmikere er med i AKDM, eller ingen som hadde noen stor rolle som jeg husker. Skal ikke stå her å påstå at jeg husker alt, for det gjør jeg no langt ifra.

Så nå gleder jeg meg bare til regnet begynner fra dere igjen, og jeg kan begynne å få spilt dette spillet, når freden er gone :jtunge:
 

DeletedUser

Guest
DNA er fail, mer å si om det trenger en ikke.
AKDM stiller med littegrann mer respekt. Rett og slett for der vet jeg svært lite om ledelsen. Var det har The disiple elns var? Han er jo fra v1, stemmer? Men ser at ingen akadmikere er med i AKDM, eller ingen som hadde noen stor rolle som jeg husker. Skal ikke stå her å påstå at jeg husker alt, for det gjør jeg no langt ifra.

Så nå gleder jeg meg bare til regnet begynner fra dere igjen, og jeg kan begynne å få spilt dette spillet, når freden er gone :jtunge:

e9 på alle punkter her.. AKDM forsvinner akkurat som DNA kommer til å gjøre.
 
Reaksjonspoeng
3
Mulig at feigingene i DNA prøver å redde skinnet sitt ved å forræde AKDM, men jeg vil ha meg frabedt(som medlem i Honkie) å settes på samme side som DNA(Eller S-E-A som du kallte dem)
 
Sist redigert:

lion2108

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vel fra våre kilder så har vi hørt at speseilt en av spillerne i S-E-A, sender speider angrep (med hele 1 speider:eek:) på oppdrag for en annen spiller i honkie.
 

DeletedUser

Guest
Vel fra våre kilder så har vi hørt at speseilt en av spillerne i S-E-A, sender speider angrep (med hele 1 speider:eek:) på oppdrag for en annen spiller i honkie.

behøver ikke å være som stamme, kalles nabo samarbeid.
I bytte mot fredning, mange av dem ;)
 
Topp