dof

DeletedUser

Guest
Dof har angrepet meg i snart en uke, dem tok en by i dag når eg var på jobb. men den tar eg tilbake nå .

Dem er 5 stk.med 10 -15 byer hver og dem greier ikke å ta ut en liten spiller !!!!


Dem sender tog med 5 sek mellom adelen, så det går lett og stoppe togene deres. Men eg mister så klart mye tropper hver gang når det er en nuk med adelen...

Så det er bare et tidsspørsmål før eg er ferdig, men eg skal snipe byer så lenge det går
 

DeletedUser

Guest
bgm har riktignok stått i mot en del av angripene som har kommet mot han ja, men å kalle det massive angrep som har kommet vil nok muligens være en stor overdrivelse.

Og at en semidyktig spiller med noen byer holder ut i en uke er vel ikke så stort når det for det meste er sporadiske angrep.

Men stor i kjeften, det skal han i hvertfall ha at han er... Kan virkelig skjelle ut folk...

Mitt råd bgm, lær deg at dette er et spill. Så slipper du å svinge E-penisen din rundt...
 

Rennebu

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
bgm har riktignok stått i mot en del av angripene som har kommet mot han ja, men å kalle det massive angrep som har kommet vil nok muligens være en stor overdrivelse.

Og at en semidyktig spiller med noen byer holder ut i en uke er vel ikke så stort når det for det meste er sporadiske angrep.

Men stor i kjeften, det skal han i hvertfall ha at han er... Kan virkelig skjelle ut folk...

Mitt råd bgm, lær deg at dette er et spill. Så slipper du å svinge E-penisen din rundt...

Hehe, jaja:) Når har han iallefall gjort kontoen grå!:cool:
 

DeletedUser

Guest
Åja, det var det dof meinte med at dei ikkje hadde fokusert 100% på meg og sword enda :eek:
 

DeletedUser

Guest
:D

Ja du vet nå Dommola. Vi klarer bare fokusere på en ting om gangen...

Men nå skal jeg ikke skrive mer. Jeg er jo ikke verdig å skrive her i følge Bl00d:p
 

DeletedUser

Guest
På en DOF-tråd har du faktisk noe du skulle ha sagt, så for all del, stå på spiralis
 

DeletedUser

Guest
Helt ærlig bl00d. Om jeg ønsker å svare i en tråd kommer jeg nok til å gjøre det uansett hva du måtte mene om meg og mine poeng. Jeg bryr meg egentlig katten hva du mener om meg, og i går og forleden dag gikk jeg inn for å se hvor mye jeg kunne irritere deg med min lave OD og mildt sagt lamme svar.

Jeg representerte på ingen måte stammen med mine svar, og det lå svært lite alvor bak mine svar i tillegg.
 

DeletedUser

Guest
hvis du tror du noen gang irriterte meg tar du feil bror, det er bare måten jeg snakker på som blir strengere ^^
Regner heller ikke med at det jeg sier går inn på deg, skriver det jeg skriver for andre som leser krangelen og gjør seg opp sin egen mening......og du hadde ikke mange sympatisører på slutten der ;)

Men godt forsøk
 

DeletedUser

Guest
ER noe som heter at er man med på leken.... osv

Det gikk ikke særlig mye inn på meg nei:p

Og om jeg lykkes eller ikke, så ble det i allefall litt liv en liten periode.

Og om jeg fikk mange sympatisører eller ikke var ikke så farlig, da jeg som sagt ikke brød meg mange sekundene om hva som ble sagt om meg. Grunnen til at jeg måtte avslutte var at jeg rett og slett ikke hadde tid å sitte lenger. Noen av oss må faktisk skjøtte et liv ved siden av dette spillet også (enn så rart det kan høres ut :p )
 

DeletedUser

Guest
Helt ærlig bl00d. Om jeg ønsker å svare i en tråd kommer jeg nok til å gjøre det uansett hva du måtte mene om meg og mine poeng. Jeg bryr meg egentlig katten hva du mener om meg, og i går og forleden dag gikk jeg inn for å se hvor mye jeg kunne irritere deg med min lave OD og mildt sagt lamme svar.

Jeg representerte på ingen måte stammen med mine svar, og det lå svært lite alvor bak mine svar i tillegg.

kanskje derfor folk blir lei av postene dine da? ;P
 

DeletedUser

Guest
Sellis: gjør meg en liten tjeneste.

Ta "one linerne" dine til noen som bryr seg.
 
Topp