Dogz out!

DeletedUser

Guest
hehe :p V3 kan man ta over lett, hvis man gidder. men utfordringen ble for stor så DOGZ måtte gi seg -.-
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
GG dogs... var en fornøyelse den gang da vi lekte oss :rolleyes: hadde vi bare hatt interessen der litt lenger enn 5minutter :p:D
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
pisse på dogza er lett når de er borte, men ingen klarte det in game....så spar oss for pisssss
 

DeletedUser

Guest
skulle begynne

jeg var på tur til å begynne med å adle litt dogz, men så dro mange og nå får jeg vell adle dem som jeg gjør med gråbyer da:)
 

Bohic

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
pisse på dogza er lett når de er borte, men ingen klarte det in game....så spar oss for pisssss

Det där är inte riktigt sant. Dogz gjorde det enda rätta de slutade medan de var på topp. Vilket de inte hade varit länge till.

Sedan håller jag med om att det inte är någon merit att plocka någon som slutat oavsett vilka de är.
 

DeletedUser

Guest
Eneste som kanskje kunne bydd på litt motstand i sin tid og skapt spenning var vel om Yakuza hadde gått imot de...
 
Reaksjonspoeng
3
Eneste som kanskje kunne bydd på litt motstand i sin tid og skapt spenning var vel om Yakuza hadde gått imot de...

jepp... eneste stammen på v3 bortsett fra dogz som hadde over gjennomsnittlig skill-level :eek:

@Bohic: Hvem skulle tatt oss da? Vet ikke om du har fått det med deg, men dogz har aldri hatt negativ mot en eneste av de 20++ stammene vi har kriget mot...
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Hvis man måler det i mengder kaffeskvetter SOD og dommola satt i vrangstrupen så vil jeg påstå DOF eide :p
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Var gøy ja, men dommola hadde så mange tog og det var ikke alltid bare bare å snipe dem... Mannen kan jo så mange triks:(
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Er faktisk overraskende hvor lenge enkelte kontoer levde på minimalt med tropper... snakker da om noen hundre spyd og sverd i hver by...

Men jau det var artig, sniping er jo overraskende enkelt da. Men v3 har vært den mest lærerrike serveren for min del må jeg innrømme, og dommola var en stor del av det sammen med Larsal (originalen)
 
Topp