Dream On, I'M ALIVE!

DeletedUser

Guest
Så du mener du ikke har vært stacked av andre spillere i tidligere faser?
 

Gandreas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Han er stacket til de grader ! En i stammen speidet byen han på ett tidligere tidspunkt, og alt gikk tapt (sendte 1500 speidere og moralen var ca på 80%). på dette tidspunktet var zanmato her ca 2000 poeng om jeg husker rett. Så flere av byene hans er nok per i dag også stacket. Så at han skryter over at han klarer alt selv osv, er nok bare tull og ball. Du får bare kose deg så lenge du kan der nede i sør ;):cool:
 

DeletedUser

Guest
Så det er ikke lov å ha litt støtte når man starter og har en by i denne fasen? Når alle andre rundt deg har alt fra mellom 100.000 - 1 million poeng? Ja, det er virkelig feigt av meg å ha støtte når jeg hadde en patetisk by. Alle andre spiller jo uten støtte her.

Phø...
 

Gandreas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
nja... er nok flere som har startet opp uten noe støtte egentlig(du tror bare at du er fryktet av alle) . men støtte trengte du, sier du fordi du var kun ombringet av folk fra 100 000 og oppover er vell ikke noe å beskymre seg over når det er noe som heter 20:1 regel ?.:eek:

Nei tror du nok er fortsatt stacket opp av stammen din ;) om ikke alle byer, så er nok en god del stacket opp. men for all del :p om du føler deg tryggere med det så skal ikke jeg nekte deg ;):p
 

DeletedUser

Guest
Nå skal ikke dere capes folk si så mye da :p Dere har endel stacka byer selv.
 

DeletedUser

Guest
Hehe,ja så klart. Det vi reagerte på var at Jin påstår han har gjort dette selv når det er fysisk umulig å skaffe seg det antallet tropper og så mange byer uten støtte og ressurser utenfra. Klager ikke på at han får det, men mener han kan være mann nok til å innrømme at han ikke er så god på egenhånd. Da ble han adlet vekk av oss nemlig ;)
 

DeletedUser

Guest
Selvfølgelig fikk han litt støtte, uavhengi om han ville ha eller ikke :eek:
 

DeletedUser

Guest
nja... er nok flere som har startet opp uten noe støtte egentlig(du tror bare at du er fryktet av alle) . men støtte trengte du, sier du fordi du var kun ombringet av folk fra 100 000 og oppover er vell ikke noe å beskymre seg over når det er noe som heter 20:1 regel ?.:eek:

Nei tror du nok er fortsatt stacket opp av stammen din ;) om ikke alle byer, så er nok en god del stacket opp. men for all del :p om du føler deg tryggere med det så skal ikke jeg nekte deg ;):p

Den såkalte 20:1 regelen har en tidsfrist, så er den ikke gjelds den ikke lenger. Og ja... Den plager meg også. Kan ikke angripe folk rundt meg med lavere enn 5000 poeng.

Prøv selv å start et halvt år etter server start og hver helt uavhengig av støtte fra du starter opp. Så får vi se...

pss... Det er korrekt. Jeg livnærer meg på frykt ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Erus sender uprovoserte angrep som stanger altså? Han er next...
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Erus sender uprovoserte angrep som stanger altså? Han er next...

Javel! Alså, dette opplegget med solo spill er bare lortesnakk lang vei med andre ord!
Om et medlemskap i Capes er gjevnbyrdes med å spille solo vet jeg ikke helt om hva sier mest om, deg eller Capes!?!? :rolleyes:


Gratulere, du oppnåde vel den lille opperksomheten du trengte nå...


ps. så da var _du_ faktisk ikke i live alikevell da eller...


nei, dette var flaut gitt!
 

Gandreas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kan hende ej tar feil nå blacki99, men mener å huske at shaman matozan sa han skulle spille solo på v5 :S? kan ikke huske noe plass hvor han skrev at han skulle gå solo på v4 :S? om jeg tar feil, så gjerne kom med beviset som viser det =)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Kan hende ej tar feil nå blacki99, men mener å huske at shaman matozan sa han skulle spille solo på v5 :S? kan ikke huske noe plass hvor han skrev at han skulle gå solo på v4 :S? om jeg tar feil, så gjerne kom med beviset som viser det =)

Les førsteposten :)
 

DeletedUser

Guest
Trenger da ikke stacking ;)

Det var vel mer det utsagnet her egentlig det gikk på da du insinuerte at du ikke hadde vært stacket, mens det kort tid etterpå blir påpekt at du har vært det... :rolleyes: Ditt svar etterpå er at det ville vær "urettferdig" om du ikke mottok noe støtte (da du hadde så mange andre store rundt deg), og det kan jeg tildels si meg enig i;

MEN når du lager en popaganda tråd (fin som den var ;) ) hvor du utbasunerer du at du på nytt går/gikk løs på omverdenen alene (og denne gangen med sen oppstart), og lenger ned at du ikke trenger stack, blir det litt "phail"...

Ikke noe galt i og ha motatt støtte, men da kan du ikke late som du gjør alt selv uten hjelp heller :rolleyes:



-S-
 

DeletedUser

Guest
Javel! Alså, dette opplegget med solo spill er bare lortesnakk lang vei med andre ord!
Om et medlemskap i Capes er gjevnbyrdes med å spille solo vet jeg ikke helt om hva sier mest om, deg eller Capes!?!? :rolleyes:

Sa jeg noen gang at jeg skulle spille solo da? Selv om jeg spilte solo med Arnold, betyr ikke det at jeg gjør det nå. Når jeg velger et lite comeback må jeg for fantens navn få lov til å være litt sosial.


Gratulere, du oppnåde vel den lille opperksomheten du trengte nå...

Liker at det er litt livlig på forumet. Med bare sånne A-4 typer som deg, sovner man tvert...


ps. så da var _du_ faktisk ikke i live alikevell da eller...

Jeg lever i beste velgående....


nei, dette var flaut gitt!

Jeg synes det var ekstatisk for å være ærlig. hva du synes derimot ;)
 

DeletedUser

Guest
Det var vel mer det utsagnet her egentlig det gikk på da du insinuerte at du ikke hadde vært stacket, mens det kort tid etterpå blir påpekt at du har vært det... :rolleyes:

Da tror jeg du har missforstått meg litt. Jeg har lånt litt støtte ja. En nødvendighet om man vil komme seg et lite stykke når man starter såpass sent som denne comebacken her var.

Ditt svar etterpå er at det ville vær "urettferdig" om du ikke mottok noe støtte (da du hadde så mange andre store rundt deg), og det kan jeg tildels si meg enig i;

Det er faktisk mulig å klare seg uten, men det kreves en 24/7 aktivitet. Noe jeg ikke har tid til da jeg har startet på en ny jobb på en gård hvor det ikke er noe internettdekning ;)

MEN når du lager en popaganda tråd (fin som den var ;) ) hvor du utbasunerer du at du på nytt går/gikk løs på omverdenen alene (og denne gangen med sen oppstart), og lenger ned at du ikke trenger stack, blir det litt "phail"...

Litt overcocky og ivrig var jeg :) Hovedpoenget med tråden var bare å skape litt liv på forumet og at jeg kjedet meg da jeg skrev den. Dæven... Ordet "phail" har jeg ikke sett på lenge. Trodde den var utdødt

Ikke noe galt i og ha motatt støtte, men da kan du ikke late som du gjør alt selv uten hjelp heller :rolleyes:

Blir bedre med veksten. Blir bare mer og mer uavhengig og så fort jeg når en viss sum på magiske 800.000 poeng. Så blir jeg helt uavhengig og kan bare smacke på den ene runden etter den andre med Thousand Cuts :)
 
Topp