Dream Team - V3

DeletedUser

Guest
Nå i starten ser man jo helt klart hvem som er mest aktiv her, og det er de aktive som ville vært i mitt dreamteam, hvor 35 medlemmer stiller opp på kort varsel :)

1 Larsal
2 agskaper
3 pølse
4 ravencraft
5 Nexus7
6 Bannor
7 masterpeace
8 MrBlues
9 Medea
10 baddaydaddy
11 Martenes
12 erlendk
13 HenninSK
14 Geronimo
15 Arathor
16 Sjefald
17 alexandra
18 Hvitlugg
19 Neos
20 Kaiser Nero
21 Bestemor Duck
22 Ator
23 griboomski
24 Øyvind1976
25 wodexzan
26 Tore Hund
27 Krona
28 WeeKing
29 kaplan
30 Donnes (visste ikke du var en sånn poenghore? hehe)
31 Kenjii
32 kasperuss
33 Liverbirdfa
34 Sellis
35 Inoxpunta

35 stykker var visst ikke så vanskelig å liste opp allikevel :)

Fornærmet :(
 

DeletedUser

Guest
Hehe...ja, det var visst ikke så mange fra ACTION her, men Larsal er jo med da som vår stammes poenghore nr. 1 :) vel, han er jo faktisk verdens poenghore nr. 1 også :)
 

DeletedUser

Guest
Max manus!... komme te å ta deg!

Max manus!... komme te å ta deg!

Max manus! oohhh yeah!!!! han komme te å ta deg!

Vær redd... fordi, han drepe alle nazi, så du, burde, passe på!

Max manus!... komme te å ta deg!

Max manus!... komme te å ta deg!
 

DeletedUser

Guest
Bare sånn at dere vet det, et dream team i dag er et loosah team i morra;)
 

DeletedUser

Guest
Alle vet at jeg kommer med på alle dream team-listene om en stund! ;)
 

Hunter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Faktisk, eg er her og! Syns eg burde vert på noen sånne dream team, for bedre spiller fins ikkje.
 
Sist redigert:
Reaksjonspoeng
1
Prøve å sette opp en fin gruppering av spillere jeg har møtt som allierte og i kamp, spillere jeg tror vil lage et knakkende godt lag. rumpesparkende team:) Fristende å ta med hele stammen sin, men dropper det. Noen der har vært fortreffelige støttespillere i lang, lang tid nå.

-Vegarado
-Zhine
-Axe
-Kongen av Verden 3
-kenn93x
-HexNuts
-Geronimo
-Rufiro
-Lofotlam
-Vifle
-Runinter
-Sheriffen
-TLR01
-Poseidon
-M-M-M-MULTIPOKE
-masterpeace
-Elessar
-Arcon The Beast
-chrk1
-Invincebul

Dette hadde blitt en god stamme:)
Den så jeg jaggu meg ikke komme :O
De fire store :p

Synes stammen min er et dreamteam jeg, selv om det er et par til jeg godt kunne ha rekruttert. :) Kanskje bortsett fra de idiotene som våknet opp i sekstiden den dagen da BP gikk ut istedenfor å skaffe flest mulig økser ._.

STFU!

En i ACTIONPATRULJEN sa faktisk det og et eller annet sted i off-topic forumet vårt. Panchito Pistoles er vel forresten den tøffeste i den der andestammen.

Det var vel meg det.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Lolz, sjansjen for at du kan ha recruttert et medlem som hvet ka han gjør, eller han ble supporta har stor sannsynlighet...Har du noen flere kansje?

Om han ble støttet har for oss ingenting å si, i og med at vi arbeider som en stamme. Dette er et vendepunkt for Ankh Mapur, før har individualismen rådd. Vi har ikke vært gode nok til å arbeide som et lag. Fra nå av blir det annerledes, Mapur gjennomgår omstrukturering - teamwork vil fra nå av være en selvfølge.

Mapur har mange som "vet hva de gjør" - vi har både erfarne og mindre erfarne i stammen. Vi skal ikke påstå noe annet, men det er ikke noe vi ser på som noe negativt. De erfarne i stammen lærer opp de mindre erfarne, og i tillegg har vi en mye bedre moral enn i mange såkalte "elitestammer". Vi slipper flåsete spillere som blant annet HZ utelukkende består av, for i Mapur har vi ikke rom for flåseri.

Ankh Mapur vil herje K55, ingen tvil om det.


/Elessar, hertug i Ankg Mapur
 

DeletedUser

Guest
Har stor tro på at Mapur vil gjøre det bra i krigføring, men hittil så er vel det bare en magefølelse.
 
Topp