Dynamisk gruppe

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Hei vil ha enda ett alternativ til dynamiske grupper der jeg kan lage grupper med byer som har minst x antall bygninger i kø ( eller ikke har det for den saks skyld). Dette hadde gjort bygging uten KA mye lettere å håper dere i IG klarer å gjennomføre dette.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
du kan opprette egne grupper på dynamiske grupper også? jeg har selv laget en del der.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Du skjønte ikke. Du kan på dynamiske grupper lage ett alternativ at en by må ha minst 10k poeng for å være i en gruppe. Jeg vil på samme at man kan lage ett alternativ sånn man kan velge å la alle byer som har minst fem byggeordrer i kø, er i en gruppe. Dette endrer seg ofte, så å lage en manuell gruppe blir bare kødd.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
jeg ser hvor du vil hen ja. jeg har laget en gruppe som skiller ut byer som er under bygging, men den spesifiserer ikke hvor mange bygg som er i kø, bare at de byggningene jeg har satt opp, ikke har nådd målet ennå. selv om jeg KA, så må jeg likevel innom bygging innimellom og korrigere litt. Så jeg vil si meg enig at det hadde vært greit å få implementert denne muligheten, selv om jeg har mine tvil på at dette blir en prioritert sak. Skal bringe saken videre til sjefen min, så får vi se hva som hender. Lover ingenting da :p
 
Topp