Eg gjer meg.

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Nei dette har ikkje noko med at VARG tar byar frå meg.

Eg sluttar. Eg gjer meg. Eg gidd ikkje meir. Lykke til vidare til alle.
 

DeletedUser

Guest
Haha, noob lol. Du er bare redd for Varg og PALS og de andre.
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
@Darkmoon
At du er en PRO spammer bekreftet du her=) flott!

@Cloyster
Takk for at du var med Cloyster, kjipt at du ga deg. Vi har/er ikke enige om alle ting her på forumet, men min respekt skal du få ha med deg videre. Flaming Papers er den mest geniale tingen jeg har sett på .no. Takk
 

DeletedUser

Guest
Alltid kjipt når spillere gir seg, men skjønner dem godt.
Det tar mye tid å være aktiv.

Lykke til med det du måtte gjøre, kansje vi sees i V5? :)
 

DeletedUser

Guest
Næmen det var synd da. Må jo finne meg et annet krigsmål i V5 da? Jaja, fair enogh.

Vel, takk for friske forumfighter. Jeg vet du er klar over at dette kun var mye "sprøyt", men likevel artig. (Om ikke annet for oss)
Lykke til i RL, og skal vi tippe at... hmm.. vi ser deg i V5 likevel?

Noffe
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Visste ikke engang at du var her. Men det passer jo å gi seg når man havner i skuddlinja...
 

DeletedUser

Guest
Sannheten her er vel kun at Reisverket har skutt fyren i stykker, så Zarazel har et godt poeng.
Cloyster vet han ikke kan stå mot Varg gjengen, og det ser da penere ut å slutte. RV har jo spist alle byene hans :D

Det er bekreftet at han skal spille V5 da, så der skal jeg ta han ;) Vi bytter på litt mot alle skrikhalser
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Sannheten her er vel kun at Reisverket har skutt fyren i stykker, så Zarazel har et godt poeng.
Cloyster vet han ikke kan stå mot Varg gjengen, og det ser da penere ut å slutte. RV har jo spist alle byene hans :D

Det er bekreftet at han skal spille V5 da, så der skal jeg ta han ;) Vi bytter på litt mot alle skrikhalser

selv om det er sanheten har ikke zarazel noe poeng... han kjenner ikke verdenen når han skriver en sånn utalelse om en spiller som var i UnderD.
Uansett Lykke til Cloyster IRL...
 

DeletedUser

Guest
Sannheten er at jeg har noe som kalles en sans for humor. Når du ser en post som er så tåpelig at det bare må være kødd som også har noenlunde korrekt tegnsetting så er det i de aller fleste tilfeller bare tull og tøys. Jeg har nok også større kjennskap til hvorfor han slutter enn dere mtp at jeg har snakket med han daglig i snart 2 år n' still going strong. Prøv å ikke ta alt så utrolig seriøst og tenk over om noe bare er tull og tøys før du begynner å kalle folk for stygge ting så skal du se hvor mye bedre du blir likt både in game og i IRL :)

Det samme gjelder vel for øvrig Honour og Darkmoons poster.

Visste ikke engang at du var her. Men det passer jo å gi seg når man havner i skuddlinja...

Hvis du tar en titt på TWstats så ser du at det ikke er tilfelle ;)
 

DeletedUser

Guest
Lol jeg mente det jeg sa, stammen hans og han og spillet han spiller nå suger yo
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Sannheten er at jeg har noe som kalles en sans for humor. Når du ser en post som er så tåpelig at det bare må være kødd som også har noenlunde korrekt tegnsetting så er det i de aller fleste tilfeller bare tull og tøys. Jeg har nok også større kjennskap til hvorfor han slutter enn dere mtp at jeg har snakket med han daglig i snart 2 år n' still going strong. Prøv å ikke ta alt så utrolig seriøst og tenk over om noe bare er tull og tøys før du begynner å kalle folk for stygge ting så skal du se hvor mye bedre du blir likt både in game og i IRL :)

Det samme gjelder vel for øvrig Honour og Darkmoons poster.


HA. HA. fint lite venskap dere har.. begynner å lure, kødde kan du gjøre andre steder forpest forumene på verdner du spiller om du faktisk spiller på en verden virker ofte som du bare er her for og forpeste generelt forumene ved og leke wana be mod...
Beklager Offtopicen foresten.:p
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp