Eg slutter som CM på tribalwars.no

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
I det siste har eg hatt mindre og mindre tid til tribalwars.no. Det er mange ting som ikkje har blitt gjort fordi eg ikkje har hatt tid til det. Dette går ut over teamet, InnoGames og ikkje minst spelarane.

Eg har difor bestemt meg for å gi meg som CM på tribalwars.no. Aller helst ville eg fortsatt, men det beste for communityet er å ha ein CM som kan dedikere den tida det kreves å gjera denne jobben. Eg kjem til å bli verande fram til ein erstatning er funne. Dersom du er interessert i jobben kan du ta ein kikk her: http://forum.tribalwars.no/showthread.php?t=6975

Eg har hatt det veldig fint her, og håper de ikkje har hatt det heilt forferdelig under meg heller ;)

Lykke til vidare!
 

DeletedUser

Guest
Jaja, har man ikke tid så har man ikke tid.

Du får ha takk for det du har gjort for å forbedre TW.no. :)
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Du ga aldri et endelig svar på moderatorsøknaden min :(

Synd å se deg gå. Du blir fortsatt å finne på skype, sant? :)
 

DeletedUser

Guest
Synd Habla, du er en av de beste CM'ne vi har hatt foreløpig! :)

Tusen takk for at du har gjort tw.no til det det er, og takk for alt du har gjort! :)

Me Snakkast!
 

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Du har gjort en utmerket god jobb, habla, er glad for at du forsøkte deg, men real life er viktigst! :) ;)
 

DeletedUser

Guest
Helt klart i topp 4... :)

Men seriøst, du har gjort en veldig bra jobb, spesielt tatt i betraktning internettproblemene.

Det har vell bare vært 4 CMs på .no hittil sikkert? :rolleyes:

Men ja, jeg er veldig fornøyd med hvordan du håndterte jobben - selv om jeg kunne ønsket meg litt mer. (I den forstand aktivitet :p)

Lykke til Habla!
 

DeletedUser

Guest
takk for flott innsats habla! :)

Dumt at det skjer, men har du ikke tid, så er det slik det er :)
RL er viktigere! ;)

Lykke til videre!:)
 

DeletedUser

Guest
Jeg støtter at Habla var suveren den tiden han var her. Synd du ikke fant tid til å fortsette, og det står respekt av avgjørelsen din, til vårt alles beste.

Lykke til videre.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp