Eksterne prosjekter

Status
Stengt for ytterligere svar.

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Som dere sikkert vet har jeg hatt flere prosjekter her på forumet, de aktive prosjektene er:

- Debatthjørnet
- Kart for verden x

Debatthjørnet vertene (samt meg) har alle kuttet med ukentlige spørsmål da vi alle ser mindre og mindre aktivitet og engasjement i trådene. Dette gjelder alle verdner. Derfor er nå debatthjørnet totalt kuttet ut. Tusen takk til Glitter Wynja for lederskap og deltakelse.

Når det gjelder kartene for alle verdener er det per dags dato jeg som sitter med rettighetene på disse. Dette kan dere som ønsker å oppdatere kartene også få ved å spørre Nickjer pent på nickjer@hotmail.com og eventuellt lage nye tråder.

Når det gjelder minnesmerker og intervjuer for verden 3 er disse komplette prosjekter fra min side, altså ferdige. Om jeg ikke tar feil vil den kommende CM ansette flere 'journalister' som intervjuer for hver enkelt verden.
Det har kommet inn ønsker å fornye minnesmerke punktene så den blir fyldigere og blir stadig oppdatert til verden er erobret. Dette kommer ikke til å skje fra min side da jeg setter Tribalwars på bokhylla.

Spørsmål? Send meg melding
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp