Elite eller AriCa, uansett stormannsgalskap.!

Mener du AriCa og Elite er LIKE eller anderledes.?


  • Totalt antall stemmer
    85
  • Avstemningen er stengt .
Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Freding av Grått, eneste mulighet

Hvis man skal følge alle sine forsøk på å rable ned hva som er den mest Heroiske måten å spille TW, på.

Så må de rivaliserende stammene, og demmes allierte på hver sin side sette en strek over fortiden, og sette en Dato.

Fra da,,, Skal man hverken Adle egene, eller motstanderens BarBar-Byer, rekker man det ikke på intern- adling rød prikk, så er byen fredet.

Ikke adle Bak flankene, eller bak linjene.

Grått- er Død-manns - eiendom, og skal ikke innlemres i noens taktikk.

Men det vil ALDRI skje, fordi det krever at Alle på hver sin side har såpass selvdisiplin at de klarer å holde adelsmenna unna.

Nei, det er nok poengene som teller mest, og det å irritere motstandere, som står høyest.

Etikken, og enighet om hva man kan holde seg unna, det blir bare Utopi..

Men, man skal aldri si aldri, Det gjelder faltisk bare å bli enige, dere imellom, så vil de som er deres allierte, slå følge.

Takker alle sammen så mye til alle for både Ris og Ros. For meninger om mangt. Noen facit vil man ikke få på disse spørsmålene, og jeg kan se at undersøkelsen også bærer preg av antall spillere på hver side,.

Og beklager jeg ikke har svart alle, IRL-Livet krever også sitt i 25 minusgrader.

MvH
TC;)
 

DeletedUser

Guest
Vil bare si at jeg ikke har lest hele tråden her, og kommentere utifra det. :)

Grått- er Død-manns - eiendom, og skal ikke innlemres i noens taktikk.

Jeg kan skjønne at du ikke synes det er noe artig å oppleve at en av farmene dine/gråbyene rundt deg plutselig blir røde, og stacket. Det syns ikke jeg er så fett heller det, men det er jo noe som gir en ekstra utfordring i spillet da? Ved å ha det så utrolig "heroisk" fjerner du jo et helt aspekt av spillet, er det noe gøy da? :rolleyes:
 
Reaksjonspoeng
3
Lol, er min eneste kommentar til denne topicen. I TW er det om å vinne. Selvfølgelig er det folk som ikke kan spillet og som bare adler grått, eller olk som bare kjører feige taktikker som "adle gråby midt i cluster-speide-adle om natten"

Men in the end er det bare for de gode og bevise at de er de beste. Kjør på guys :D
 

DeletedUser

Guest
Hvis man skal følge alle sine forsøk på å rable ned hva som er den mest Heroiske måten å spille TW, på.

Så må de rivaliserende stammene, og demmes allierte på hver sin side sette en strek over fortiden, og sette en Dato.

Fra da,,, Skal man hverken Adle egene, eller motstanderens BarBar-Byer, rekker man det ikke på intern- adling rød prikk, så er byen fredet.

Ikke adle Bak flankene, eller bak linjene.

Grått- er Død-manns - eiendom, og skal ikke innlemres i noens taktikk.

Men det vil ALDRI skje, fordi det krever at Alle på hver sin side har såpass selvdisiplin at de klarer å holde adelsmenna unna.

Nei, det er nok poengene som teller mest, og det å irritere motstandere, som står høyest.

Etikken, og enighet om hva man kan holde seg unna, det blir bare Utopi..

Men, man skal aldri si aldri, Det gjelder faltisk bare å bli enige, dere imellom, så vil de som er deres allierte, slå følge.

Takker alle sammen så mye til alle for både Ris og Ros. For meninger om mangt. Noen facit vil man ikke få på disse spørsmålene, og jeg kan se at undersøkelsen også bærer preg av antall spillere på hver side,.

Og beklager jeg ikke har svart alle, IRL-Livet krever også sitt i 25 minusgrader.

MvH
TC;)

Spennende idé, men det tar vekk mye av den strategiske delen siden man ikke kan angripe bak fronten og heller ikke ta gråbyer. Jeg vil ikke gå så langt som å kalle spillestilen "heroisk".

Heroisk spilling er heller å være lojal og å kjempe til siste slutt. Spesielt hvis man har stor motstand mot seg, og må bruke alle kunstens regler for å overleve.
Jo lengre man klarer å dra det, jo mer heroisk blir det... <.<

Det maksimalt heroiske må jo nesten være å spille solo eller i en underdog-stamme, mot nesten hele verden. :D
 

karl petter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg ser at du trekker fram alderen din og av den grunn mener at dine meninger naturligvis er mer fornuftig enn de som er unge og kanskje enda ikke er myndig?
Det eneste dette beviser er akkurat det motsatte av det du mener. Det at du ignorerer argumenter som du helt åpenbart ikke har noe godt svar mot og begrunner med blant annet det at du er eldre viser bare for en tåpelig spiller du faktisk er.
Jeg har spilt med 11-åringer som har hatt mer vett i seg enn det du har vist både i denne tråden og in-game.

De fleste som leser denne tråden vil nok være enig i at det ikke er AriCa som er den mest urimelige parten i denne saken, men nemlig trådstarteren selv.

Var det med hensikt til meg? Unnskyld for at jeg var off-topic :p

Og det jeg har å si om denne topicen er: Latterlig!! Syns dere bør kunne snakke om dette på felles-forum ingame. Men dette er jo egentlig perfekt for oss i Elite og Roem, det viser jo bare at dere ikke er fullt så gode venner lenger (Hvertfall visse av dere :rolleyes:)

-Halvard:D
 

DeletedUser

Guest
Jeg måtte slå opp ordet rettskaffen, da det ikke er i mitt vokabular :) Til min store glede har verden 2 talt; AriCa er mer "rettskaffen" enn Elite ;)

rettskaffen ~skaffen adj -t, -skafne (etter ty., eg 'skapt på rette måte') hederlig, redelig (Bokmålsordboka).
 

DeletedUser

Guest
Siden undersøkelsen ble avsluttet den 11.01, så ble vel vi mer rettskaffen da..? :p
 

DeletedUser

Guest
Du (Shanks82) av alle personer burde vite at undersøkelsen ikke har noe verdi. Jeg er villig til å vedde mye på at de fleste som har stemt ikke egentlig har noen god grunn for valget sitt. Man stemmer rett og slett bare på "sin" side. Den siden med flest forumbrukere vinner, uansett hva temaet måtte være.
 

DeletedUser

Guest
Du (Shanks82) av alle personer burde vite at undersøkelsen ikke har noe verdi. Jeg er villig til å vedde mye på at de fleste som har stemt ikke egentlig har noen god grunn for valget sitt. Man stemmer rett og slett bare på "sin" side. Den siden med flest forumbrukere vinner, uansett hva temaet måtte være.

Misunnelig. :p

Enig med deg at det ikke er så veldig seriøst. Dette blir på samme måte som "blir du mobbet" undersøkelsen. Undersøkelsen forplikter ikke og det ender i en del useriøse/ubegrunnede svar.
 

DeletedUser

Guest
Siden jeg startet tråden, kan jeg vel avslutte med følgende oppsummering:

Siden jeg startet den, har den som var opphavet for Adels-Krasjene sluttet i AriCa.
Og så vidt jeg er bekjent med, er jeg heller ikke den eneste, men også innad sett seg lei på de samme problemene.

I etterkant har Elite blitt borte.

1 av noen få rivaler, nedkjempet. Også med støtte fra AriCa.

Som svar til det man startet på.

JA, det har skjedd positive endringer mellom AriCa, og deres Allierte som har gjort det lettere å samarbeide. Ikke minst språkføringen har blitt mindre truende og mer imøtekommende, med metoder som enkeltspillere har mye lettere for å svelge.

Derfor anser jeg Tråden for avsluttet, da den ikke lenger hverken er tidsriktig, eller relevant.

Takker for godt oppmøte.!

MvH
TC
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp