Elite eller AriCa, uansett stormannsgalskap.!

Mener du AriCa og Elite er LIKE eller anderledes.?


  • Totalt antall stemmer
    85
  • Avstemningen er stengt .
Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
TC, hadde du faktisk fått adlingen godkjent, eller i det minste tatt kontakt med spillerne rundt og sagt i fra hadde du hatt en sak å fare med. Men når du på eget initiativ renser en gråby midt i en annen stammes cluster, for så å bli dritsur når en spiller i nevnte stamme adler byen. Som han ikke visste du hadde tømt fordi du ikke gadd å informere naboene før du gikk løs på gråbyene deres. Da har du bæsja på leggen på flere måter enn jeg gidder å regne opp...

Gorgen gjorde det samme som du, adlet gråbyer hos oss uten godkjenning. Virkelige allierte respekterer hverandres clustre nok til i allefall å ta kontakt og godta et eventuelt nei før de adler grått i andres clustre. Det du og Gorgen har bedrevet er rett og slett ufint og respektløst, at du velger å ta saken helt ut av proporsjoner i etterkant vitner om at det du egentlig er ute etter er å skade alliansen. For det er den eneste måten å hindre oss i å ta ut Elite på. Om du jobber for dem eller andre (eller deg selv) skal jeg ikke uttale meg om, men enten du liker det eller ikke så sammenfaller dine interesser med Elite's. Dere vil begge ha alliansen ut i en borgerkrig, selv om grunnene kanskje er ulike.

Angående dette tøvet med at det er idiotisk å stacke med offtropper: Når folk angriper gråbyer hender det veldig ofte at man bare sender et fåtall støttetropper sammen med adelsmennene, eventuelt forsvarstropper siden nukene er på regelmessig tur frem og tilbake mot Elite. Så å sende inn de eneste troppene som når frem i tide for å beholde byen er ikke så dumt som det kan se ut som. Men det er såklart surt at vi mister 2000 rambukker fordi du kjører sololøp midt i vårt cluster... :cool:

Mange som kjører solo- I følge deres svar: Hadde ikke Brow, claimet den heller. Eller?.

---

Og laget ikke du selv en avtale med Black Andi, om å ikke krysse en grense, på noen koordinater, selv om det var DITT forslag, brøt ikke du den grensen selv.?.

Var det ikke slik at det bare var på nære nippet at dere gikk i tottene på hverandre, og at ruffiro hadde et svari strev med å skjønne hva som foregikk.?

Borger-Krig,, Nei... Jeg vil ikke det, jeg mener dere ikke er gode nok til å stå på egene ben. Mens Elite er.!
 

DeletedUser

Guest
Meh, siden du lager så store åpenrom i innleggene dine fyller jeg inn med litt Bold der det passer...

Mange som kjører solo- I følge deres svar: Hadde ikke Brow, claimet den heller. Eller?.

Som sagt snakker jeg for meg selv her, hva LittleNewbie har sagt og ikke sagt til deg bryr jeg meg fint lite om, da jeg har viktigere ting å ta meg til ingame enn å følge med på denne fillesaken.

---

Og laget ikke du selv en avtale med Black Andi, om å ikke krysse en grense, på noen koordinater, selv om det var DITT forslag, brøt ikke du den grensen selv.?.

Jo, jeg lagde et forslag som jeg oversendte Sir Roaldstad og ba ham videreformidle til Andi. 2 dager senere har Andi forsynt seg av byer jeg skulle adle ifølge det forslaget. 3 måneder senere fant jeg det for godt å holde Andi utenfor av åpenbare grunner når jeg adlet 10-15 Ganonbyer i K64. Da kommer Andi slepende med en avtale han selv aldri har gått med på i og med at han brukte forslaget jeg sendte til å ta de byene jeg aller helst ville ha, først.

Var det ikke slik at det bare var på nære nippet at dere gikk i tottene på hverandre, og at ruffiro hadde et svari strev med å skjønne hva som foregikk.?

Andi er ikke noen diplomat, der er det hans vilje som skal gjelde, alle andre kunne visst dra til *fjernet* i underforstått betydning så vidt jeg kunne se mellom alle trusslene om at nå kommer hele V-m-s etter deg osv.

Borger-Krig,, Nei... Jeg vil ikke det, jeg mener dere ikke er gode nok til å stå på egene ben. Mens Elite er.!

Og når har Elite stått på egne ben? Så lenge jeg kan huske har de hatt opptil flere allierte som har hjulpet dem i større eller mindre grad. Jeg tror du er redd for at AriCa skal innse at vi er sterke nok til å klare oss selv. Det som er så forferdelig synd da er jo at vi ikke opererer på den måten, allierte er og forblir allierte så lenge de viser interesse for det.

Jeg vil be deg holde Andi-saken utenfor dette, for det setter deg ikke akkurat i et bedre lys at du trekker opp sammenhenger mellom deg og ham. Men om du insisterer på at alt skal opp i lyset fordi du gir jamt *fjernet* i alliansens fremtid nå som du selv feiger ut så skal ikke jeg være noen brems for det. Da får vi bare det uungåelige "dere vil ikke snakke om det fordi dere har driti dere ut" etter oss.

Jeg begynner forresten å forstå hvorfor du plutselig har blitt en idiot, for det er åpenbart hvem som har fylt hodet ditt med intriger og løgn.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nei, men mellom emnene, og poengene. Kalles avsnittering.

Det går jo ann å slå sammen teksten litt, selvom emnene ikke er ektsagt like. Men selvfølgelig med måte.

Tungt å lese tekst som flyter i hverandre, når man har Dysleksi.

Det forstår jeg.

6tegn.
 

DeletedUser

Guest
Jeg skjønner ikke hvorfor du gjør så big deal ut av forsvar med angrepstropper. Er det det eneste man har tilgjengelig, og det kanskje kan være nok til å drepe en adels, hvorfor ikke?

Selv har jeg brukt angrepstropper i forsvar på flere forskjellige måter. Skal du anklage meg for å være en dårlig spiller nå? Jeg håper egentlig det.
 

DeletedUser

Guest
For å svare på førsteposten:
Jeg mener ingen av sidene er mer eller mindre rettskafne, sånn generelt sett. Begge sidene har sitt syn og sine normer, og folk på begge sider bryter iblant med både sine egne og den andre sidens normer. Begge sidene har både kjernekarer og drittsekker. Og ja, det skjer iblant regelbrudd på begge sider.
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Meget godt sagt Wynja,her er vi like ille eller rettere sagt like gode.Tror ikke noen av sidene er værre enn den andre.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Sist jeg sjekket var vi alle mennesker, Granny, så det må man rekne med. Gogo Wynja ;).

Og til TC. Du har sagt at dette er din siste post, og at du skal slutte. Når skal du stå inne for det i stedenfor og gi meg et blått fnis? Jaja - du har ikke motargument, skjønner =).
 

DeletedUser

Guest
Skitprat.!. Corsa var RoEm spiller, og bygget seg opp under demmes flagg, og byttet side på slutten. Men ble vel også sliten av maset, om jeg ikke tar helt feil.

Rofl ^^

Corsa fikk tilbud av en spiller ved navnet max.
 

DeletedUser

Guest
Hva menes med "rettskaffen" her da? Jeg mener at AriCa ikke lider av stormannsgalskap, derfor at AriCa er mer rettskaffen.
 

corsa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg fikk ikke dirkete tilbud av max. men han spurte om jeg og Olech401 ville komme over til arica. Mye pga at olech og Max. Var irl venner

Og jeg slutta ikke pga maset nei, men fordi dama sa det :)
 

DeletedUser

Guest
Sist jeg sjekket var vi alle mennesker, Granny, så det må man rekne med. Gogo Wynja ;).

Og til TC. Du har sagt at dette er din siste post, og at du skal slutte. Når skal du stå inne for det i stedenfor og gi meg et blått fnis? Jaja - du har ikke motargument, skjønner =).

Og her får du et rødt:

Fnis
 

DeletedUser

Guest
Jeg fikk ikke dirkete tilbud av max. men han spurte om jeg og Olech401 ville komme over til arica. Mye pga at olech og Max. Var irl venner

Og jeg slutta ikke pga maset nei, men fordi dama sa det :)

Takk du er vel den beste til å uttale deg om det.. Så det skal jeg ikke spekulere mer i.!.

;o)
 

DeletedUser

Guest
Hva menes med "rettskaffen" her da? Jeg mener at AriCa ikke lider av stormannsgalskap, derfor at AriCa er mer rettskaffen.

Okei.. det mener du.?

Hva var det med den saken med DeeDee,.

Hvis du ikke vil i fronten og krige, kanskje det er bedre vi internadler deg da?.

Var det ikke det forslaget og alternativet du ga han.?

--
Og det var jo ikke hensikten, jeg sa dere skulle ta vare på han. Er det måten man gjør det på.?. Presser spillere....?....

Ja, dette var det kanskje ikke så mange som visste....

DeeDee, er min venn, og selvsagt kommer han til meg for å spørre.. Hva skal jeg gjøre. Dere vet at vi ønsket å finne en løsning, men jeg ser ikke at det alternativet han fikk var noen GOD og rettskaffen måte å behandle spillere på.!.

---
Hvis han ikke orket dette, hvorfor kunne han ikke få forslaget: Hvis du ikke vil i fronten å kjempe, kan du gjøre deg til deff stacking spiller, og pumpe inn tropper mot fronten.?.

TC
 

DeletedUser

Guest
For å svare på førsteposten:
Jeg mener ingen av sidene er mer eller mindre rettskafne, sånn generelt sett. Begge sidene har sitt syn og sine normer, og folk på begge sider bryter iblant med både sine egne og den andre sidens normer. Begge sidene har både kjernekarer og drittsekker. Og ja, det skjer iblant regelbrudd på begge sider.

Inner-Tier
 

DeletedUser

Guest
Meh, siden du lager så store åpenrom i innleggene dine fyller jeg inn med litt Bold der det passer...



Jeg vil be deg holde Andi-saken utenfor dette, for det setter deg ikke akkurat i et bedre lys at du trekker opp sammenhenger mellom deg og ham. Men om du insisterer på at alt skal opp i lyset fordi du gir jamt *fjernet* i alliansens fremtid nå som du selv feiger ut så skal ikke jeg være noen brems for det. Da får vi bare det uungåelige "dere vil ikke snakke om det fordi dere har driti dere ut" etter oss.

Jeg begynner forresten å forstå hvorfor du plutselig har blitt en idiot, for det er åpenbart hvem som har fylt hodet ditt med intriger og løgn.

Som svar til hvorfor jeg plutselig har blitt en Idiot.!.

Jeg har alltid vært en Idiot, og føyer meg i rekken sammen mange andre.. Også sammen med ekspertene som vet å kjenne igjen en, for på seg selv kjenner man andre.!
 

DeletedUser

Guest
Må Si meg enig med Eddie.. Men det ser ut som han i rome en plass..

The Cleaner (of villages in our allies clusters YEAH11!1"11) Man tar ikke byer i alierte sine cluster.. Er vel egentlig ganske umoralsk å gjøre det hos fienden også egentig..

Er man Alliert, så er man på LAG, og det burde ikke være noe problem så lenge man ikke har som Agenda og gjøre de til fiender senere.

Men, så klart, de bør jo heller stå der uberørte, slik at de som nå er på den andre siden kan ta de umiddelbart og Stacke dem.

Det er dårlig taktisk disposisjon, og som å skyte seg selv i leggen.

Moral er noe man prakker på andre, men ikke holder selv.

Alle har sin helt egen versjon om hva som er rett og galt, tydeligvis. Og da funker ikke Alliancen, så lenge det ikke er laget et utvalg med Hær-Sjefer, eller Generaler som samhandler løsninger som faktisk skal fungere med likhet for alle, med det formålet at ALLE skal ha anledning til å vokse.

- Hvis en alliert plutselig ble angrepet og jeg tilfeldigvis skulle ha deff der borte, Da ville han vært temmelig glad for den støtten han fikk. Men byen, nei. Den har man ingen rett på. Så hva skal man da med allierte.?

Alle mot Alle, er faktisk det jeg egentlig ser. Alle har sine versoner. Noen nesten samfattende, noen til og noen fra. Men aldri et opplegg som er knirkefritt og udiskutabelt.
Derfor blir det Missnøye, og knurring mellom Allierte også.!.
 

DeletedUser

Guest
Ein allianse bygger på at respekt går begge vegar. Når du adler forlatte inni andre sine cluster, så syner ikkje du gjensidig respekt.
 

DeletedUser

Guest
Okei.. det mener du.?

Hva var det med den saken med DeeDee,.
Hvis du ikke vil i fronten og krige, kanskje det er bedre vi internadler deg da?.
Var det ikke det forslaget og alternativet du ga han.?

DeeDee fikk komme inn til oss ja. Etter en stund så etterspurte jeg ambisjonsnivået hans, og ble overrasket over å lese at han ikke en gang var interessert i å komme seg til fronten.

Det var ikke et forslag eller et alternativ, jeg bare viste ham hvor mye han var verdt som medlem når han viser slik latskap eller mangel på interesse.

Er det OK for det, thecleaner, at jeg velger hvem jeg skal kicke eller ta inn - eller er det slik at hvis jeg tar en inn, så er han inne samma hva?


Og det var jo ikke hensikten, jeg sa dere skulle ta vare på han. Er det måten man gjør det på.?. Presser spillere....?....
Ja, dette var det kanskje ikke så mange som visste....
DeeDee, er min venn, og selvsagt kommer han til meg for å spørre.. Hva skal jeg gjøre. Dere vet at vi ønsket å finne en løsning, men jeg ser ikke at det alternativet han fikk var noen GOD og rettskaffen måte å behandle spillere på.!.
---
Hvis han ikke orket dette, hvorfor kunne han ikke få forslaget: Hvis du ikke vil i fronten å kjempe, kan du gjøre deg til deff stacking spiller, og pumpe inn tropper mot fronten.?.

TC

DeeDee har ødelagt mye av sitt rykte som en annen spiller. Med det samme jeg tok ham inn fikk jeg utallige klager. Ja, selv spillere fra andre stammer klaget. Jeg valgte derimot å gi ham en sjanse, men når han ikke var interessert i å komme seg til fronten for å bidra for AriCa så sa jeg at han at AriCa ikke var stammen for ham.

Her skal alle bidra!

Angående ditt forslag: Jeg gjør det på min måte, så kan du ta ham inn, og gjøre det på din måte.
 

DeletedUser

Guest
jeg hører stadig vekk at jeg skal adle Elite og fiender, selv om de ligger 100 mil unna. Og hvis de ligger 100 mil unna, og minst 100 timer unna, jo da må man jo ta røde eller gråe byer. Og dersom man skal dele inn stammer etter kontinenter
som burde være strengt nok for å ikke krysse kontinenter eller tråkke på andres cluster Så burde man virkelig lage så strenge regler at man ikke kan komme over til en annens side av grensen uten måneders med dealing... Folk lider av stormansgalskap -.- Det er ikke rart det nå som jeg er tilbake :)p).
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp