Elite vs Yamato, The Ultimate war?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Reaksjonspoeng
3
TW var selvmordbombere...:eek:

Og jeg kan dessverre ikke si noe annet om meg selv:)

Som HexNuts sa til en venn av meg i en melding(dette er ikke et nøyaktig sitat, men jeg tar det bare fra hodet)

Så du angriper meg...

Dette viser at du er en del av en gruppe spillere som er veldig ivrige, modige og tapre men som ikke klarer å gjøre noen stor skade.


Vennen min hadde 10.000 poeng og HexNuts hadde vel 1.000.000 eller noe:

Men jeg angrer ingenting:cool:
 

brennstrøm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Endelig .

Som så mange har nevnt tideligere så er dette vi alle andre har ventet på :D.
Måtte den beste vinne, og lykke til .

Vinneren mot taperen, hvem er hvem ?
Deet får vi nok se .

Håper iaf det er noen som vinner .
Klarer yamato og trosse oddsen ?
 

DeletedUser

Guest
Det var han ja... Ble angrepet også stakk han først fra TW til THB og videre til Elite.

flyktet? :p sånn jeg skjønte det så hadde SW claimet meg, men det ble aldri noe av, så jeg prøvde meg litt i THB (og FLYKTE til THB? :p HAH!)
aaanyhow, der hadde SW kverrulert over at jeg var flyktning, noe THB skjønte at jeg ikke var.
så ble THB for kjedelig, så jeg joinet Elite. da turte plutselig ikke SW å utgi meg som flyktning, så da måtte store skumle Yamato spørre :eek: *sjokkert* det utløste vel en krangel? :p som endte opp med at SW merget med Yamato fordi Elite tok vell Alliert-statusen?

så jeg er egentlig litt usikker på hvem som er feigest jeg

og jeg hadde ikke et j*** angrep før jeg joinet THB og Elite :p skaff informasjon før du åpner kjeften (eller trykker på tastaturet) :p
 
Sist redigert av en moderator:

zzooozz

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg kan fortsette på parodien :cool:

åh fanken her har dere postet fort, bare ignore...
 

DeletedUser

Guest
flyktet? :p sånn jeg skjønte det så hadde SW claimet meg, men det ble aldri noe av, så jeg prøvde meg litt i THB (og FLYKTE til THB? :p HAH!)
aaanyhow, der hadde SW kverrulert over at jeg var flyktning, noe THB skjønte at jeg ikke var.
så ble THB for kjedelig, så jeg joinet Elite. da turte plutselig ikke SW å utgi meg som flyktning, så da måtte store skumle Yamato spørre :eek: *sjokkert* det utløste vel en krangel? :p som endte opp med at SW merget med Yamato fordi Elite tok vell Alliert-statusen?

så jeg er egentlig litt usikker på hvem som er feigest jeg

og jeg hadde ikke et j*** angrep før jeg joinet THB og Elite :p skaff informasjon før du åpner kjeften (eller trykker på tastaturet) :p

Og de meldingene hvor du snakket med to medlemmer fra SW om at de kunne hvertfall svare på meldingene fra de som de kriget med... Hva med de? Hehe... Men greit, du skal få tro det du vil :p
 

DeletedUser

Guest
Et utrykk som kom i bruk i andre verdenskrig. "Japs," Oversatt til "Japse" Det var et utrykk som ble brukt i negative og nedverdige sammenhenger.

Og det ble nettopp delt ut infraction til personen som brukte ordet i denne sammenheng...

Håper dere innretter dere etter det.
 

DeletedUser

Guest
flyktet? :p sånn jeg skjønte det så hadde SW claimet meg, men det ble aldri noe av, så jeg prøvde meg litt i THB (og FLYKTE til THB? :p HAH!)
aaanyhow, der hadde SW kverrulert over at jeg var flyktning, noe THB skjønte at jeg ikke var.
så ble THB for kjedelig, så jeg joinet Elite. da turte plutselig ikke SW å utgi meg som flyktning, så da måtte store skumle Yamato spørre :eek: *sjokkert* det utløste vel en krangel? :p som endte opp med at SW merget med Yamato fordi Elite tok vell Alliert-statusen?

så jeg er egentlig litt usikker på hvem som er feigest jeg

og jeg hadde ikke et j*** angrep før jeg joinet THB og Elite :p skaff informasjon før du åpner kjeften (eller trykker på tastaturet) :p

Noen store feil i den posten der, men jeg skal ikke gå nærmere inn på det, vi er i krig nå.
*high five!*
 

EvilKnivl

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Handler om ungdomelig modighet, og betydningen av et sant vennskap. Noe vi har i Yamato.
HA HA HA ???
Tror ikke det er kun jeg som har inntrykk av at blod ikke er så mye tykkere en vann i Yamato.
 

DeletedUser

Guest
skaff informasjon før du åpner kjeften (eller trykker på tastaturet) :p

Same goes for you ;) Hadde nok en samtale/diskusjon med glitter selv :)

Mergingen var nok en helt annen grunn som jeg ikke kommer til å fortelle deg ;)

On-Topic: Skal ikke vi også bare poste hva vi hadde skrevet i krigserklæringen? Får å se hvilken krigserklæring så tøffest ut :D
 

DeletedUser

Guest
Elite starter friskest, ifølge Tw-stats. En del erobringer mot Yamato
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp