Elite vs Yamato, The Ultimate war?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Du som liksom skal være en administrator bør fremstå som et bedre eksempel enn å komme med påstander om at folk ikke følger med på skolen, indertonen i innlegget, så kaller du meg dum. Noe som er skuffende med tanke på innflytelsen og makten du sitter med her på Tribalwars-Norge.

Stakkarslige forsøk på hva da? Jeg skjønner ikke hva du snakker om og kjenner meg ikke selv igjen i beskyldningene dine. Du er nå ikke helt den rette til å snakke høyt om hersketeknikker...

Når du kaller alt jeg skriver for "vås" eller "fjås" har jeg all rett til å svare med samme mynt, administrator eller ikke. Hvis du heller ikke forstår hva hersketeknikker er, så får du se på det som tips om noe du burde lese for å få litt selvinnsikt.
 
Sist redigert av en moderator:
Reaksjonspoeng
3
This is the ultimate war;)

The two most powerful persons on this server in a massive catfight...

Bare fortsett dere. Morsomt å se på^^

Men jeg synes det begynner å bli smålig av begge sidene nå. Dere klager på at den andre siden sender fake o.l. Det kalles taktikk og så er vi ferdige med det. Hver stamme får ha den taktikken de vil. Om den er feig eller ikke.
 

DeletedUser

Guest
Når du kaller alt jeg skriver for "vås" eller "fjås" har jeg all rett til å svare med samme mynt, administrator eller ikke. Hvis du heller ikke forstår hva hersketeknikker er, så får du se på det som tips om noe du burde lese for å få litt selvinnsikt.

"vås" er en betegnelse på at jeg absolutt var uenig i det du skrev, det hadde ingenting å gjøre med å stille spørsmålstegn til en persons klokskap. Du som dro den enda lengre;)

Driver ikke med hersketeknikker. Jeg har alltid vært ydmyk ovenfor mine stammefrender og har alltid satt stammen over meg selv...
 

DeletedUser

Guest
"vås" er en betegnelse på at jeg absolutt var uenig i det du skrev, det hadde ingenting å gjøre med å stille spørsmålstegn til en persons klokskap. Du som dro den enda lengre;)

Driver ikke med hersketeknikker. Jeg har alltid vært ydmyk ovenfor mine stammefrender og har alltid satt stammen over meg selv...

stemmer, du setter stammen over deg selv, og sier samtidig at ingen i stammen er aktive og at det er elite vs. zanmato.

Så ydmykt :D
 

DeletedUser

Guest
Om natta var det riktig. Jeg vil jo ikke at spillere skal bli natt-adlet halvt ihjel, så jeg ofret mye av min fritid på å unngå det. Men nå har folk blir mer aktive, så nå blir det mye bedre skal du se...
 

DeletedUser

Guest
Om natta var det riktig. Jeg vil jo ikke at spillere skal bli natt-adlet halvt ihjel, så jeg ofret mye av min fritid på å unngå det. Men nå har folk blir mer aktive, så nå blir det mye bedre skal du se...

Zanmato <3
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Når du kaller alt jeg skriver for "vås" eller "fjås" har jeg all rett til å svare med samme mynt, administrator eller ikke. Hvis du heller ikke forstår hva hersketeknikker er, så får du se på det som tips om noe du burde lese for å få litt selvinnsikt.

gjør som meg, forsvinn fra forumet litt... våset deres er ikke verdt å angripe eller forsvare noe av våset som kommer fram fra elite's side.

generelt sett så er det norske forumet bare vås og ingen som diskuterer skikkelig.
~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest
Om natta var det riktig. Jeg vil jo ikke at spillere skal bli natt-adlet halvt ihjel, så jeg ofret mye av min fritid på å unngå det. Men nå har folk blir mer aktive, så nå blir det mye bedre skal du se...

Ja, har hørt du har vært skummel om natta;)
Men du må ikkje bli for skuffa om natt aktiviteten til yamato synker litt nesteuke /om 2 uker, da er nemlig vinterferiene over. Atm så har jo halve norge vinterferie, og andre halvdelen har neste uke:)
 

brennstrøm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Innteresant lesing, men lite og gjøre.

This is the ultimate war;)

The two most powerful persons on this server in a massive catfight...

Bare fortsett dere. Morsomt å se på^^

Dette er den kalde propaganda krigen midt oppi den 2.verdenskrigen .

The Ultimate War


Men jeg synes det begynner å bli smålig av begge sidene nå. Dere klager på at den andre siden sender fake o.l. Det kalles taktikk og så er vi ferdige med det. Hver stamme får ha den taktikken de vil. Om den er feig eller ikke.

Taktikk er en del av spillet, og fakes er en del av taktikken .
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Det vi vet, er hvis vi skal ta med de som var i krig mot Elite før, så blir det

Elite, Domini, Law - Yamato, K-m-S, V-m-S, :), [TL]. Er det ikke? :S
 

DeletedUser

Guest
Jeg må bare spørre Elite folk om noe, hva er det med dere og sende adelsmenn mot byer uten å nuke eller sende noe sånt først?... Ikke er adelsmennene timet engang...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp