Besvart EM

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Vil tro hovedrundene er n2 eller høyere?
Det blir for dumt med n1 start på kval da.. Personlig har jeg to vidt forskjellige spillerstiler på den forskjellen av start-by og jeg vet om fler som er mye bedre n2 enn n1. Etter min mening helt idiotisk med n1 kvalik om rundene er høyere...
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Noe jeg la merke til når jeg gikk på rankingen var at den bare gikk til top 50 selv om det var litt mere en 50spillere og at flere ikke hadde .no bak navnet.
Så jeg lurte på om dere admins sitter med en komplett liste eller noe sånt slik at de kan slette de som ikke har .no bak navnet og ta med noen flere som også har 0poeng
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, var det såååå labert? :D

Her tenkte jeg på å spille litt bare for gøy og så gi meg i tide til at jeg ikke måtte bli med i selve konken. :p

Så sa jeg til meg selv at dersom jeg ikke gidder å spille for real så skal jeg ikke være med på noen kvallik heller. :eek:

Takk og pris :rolleyes:
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Hahaha, var det såååå labert? :D

Her tenkte jeg på å spille litt bare for gøy og så gi meg i tide til at jeg ikke måtte bli med i selve konken. :p

Så sa jeg til meg selv at dersom jeg ikke gidder å spille for real så skal jeg ikke være med på noen kvallik heller. :eek:

Takk og pris :rolleyes:

Var mere enn 50spillere ;) jeg er ikke der hvertfall enda jeg spillte på kvaliken ;)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Spillere uten .no i nicket og spillere med 0 poeng blir automatisk fjerna. Eller skulle i alle fall bli det.
 
Sist redigert:

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Spillere uten .no i nicket og uten 0 poeng, eller; spillere uten .no i nicket, og (spillere) uten 0 poeng?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Da stiller norge med ufullstendig lag?

Nei, vi har et fullstendig lag - 20 spillere skal spille hver runde. Grunnen til at det var et mål å få 50 spillere, var for å ha nok innbyttere i tilfelle noen ikke kunne spille.
 
Topp