Tas til følge En fasinerende ny verden!

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Heisann heisann!

Har ikke noe konkret forslag her, men satt og tenkte på hvordan en verden uten stammer den første uka på verden hadde vært?

Ikke bare kast bort dette forslaget men tenk litt over det og hjelp meg og få et ferdig forslag som kan diskuteres?

- Ikke noe stamme den første uka.
- Ikke valg av start posisjon
- Hemmelig navn?(man får ikke velge et navn før etter en periode, man får bare begynne og bygge og etablere seg lokalt(detter er ikke idiotsikkert, viss man virkelig vil avsløre seg så går det jo, flere anonymitet-forsikringer?)
- saftige v10 innstillinger!
- Flere forslag?

Målet er at man skulle fått en verden som ikke er imellom premades, men mellom cluster av spillere. sånn at alle spillere får den følelsen av å være like ukjent på verdenen som en førstegangspiller!(tenk deg hvordan et var første gang du prøvede TW for første gang!) Det vil jo være som å miste møydommen for andregang!

Igjen, ikke forkast dette, men hjelp meg lage et forslag som kan virke realistisk å gjennomføre.
 
Sist redigert av en moderator:

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Jeg kan jo gi noen korte svar rundt hva jeg mener om deler av forslaget, ettersom du later til å ville ha noe respons her?
Først og fremst kan jeg si at det er et interessant forslag, men at jeg ser visse problemer med å realisere det.

At ikke noen får opprette stammer første uka vil ikke motvirke premades. Personlig hadde jeg nok ikke startet på en verden uten å ha funnet meg en stamme først, da jeg er en av de mange "toppspillerne" som liker tryggheten i å vite at man ikke har totalt inkompetente amøber som sine lagkamerater. Det hadde likevel blitt slik at de fleste gode var i sine respektive stammer, og nybegynnerne i stor grad hadde vært i sine egne.

Hemmelig navn er jo et spennende forslag, men ville krevd at InnoGames hadde kodet en funksjon som tillot oss å gjøre dette til en innstilling. Per dags dato er dette ikke mulig, men er selvsagt noe som kan videresendes som et forslag til InnoGames, så de eventuelt kan implementere det i fremtiden. Likevel må jeg presisere at de ofte bruker veldig lang tid på å innføre eventuelle forslag som kommer inn, og dette er altså ikke noe som er realistisk å forvente i nærmeste fremtid.

Ellers har jeg ikke noen spesielle kommentarer til forslaget.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Da de fleste spillerne benytter seg av funksjoner som skype & fb tviler jeg på at hemmelig navn er noe som kan fungere.
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
fjerne kartet :-D
neida, det er kanskje umulig.

men uansett nok om det, kom med flere forslag til en drømme verden?
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
- okay, why not nuke script? dritt stress med 100 byer og bygge opp etter et angrep da!
- enig med zippy!

Hatt TW bots(flere brukbare spillere?)? så hatt en like stor verden som v3 ble ca. :)

Det er jo bots til Runescape og hvorfor ikke fårr noen inno folk til å lage noen forskjellige? Og da mener jeg ikke at mennesker skal bruke de, men at det er bots som kan ha egne kontoer fra start og er smarte nok til å gi motstand :-D
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
stemmer, man har jo masserekruteringen som kan gjøre det fort ja, men hvorfor bruke 2-3 min når det kunne vært gjort på 1 sek?
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
ja, snakket om det. Viss man har nuke scrip så slipper man masserekruteringen, og da lurer jeg på hvorfor vil du ikke ha nuke-script?
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
masserekrutering er masserekrutering nuke script er at den putter koords for deg å in alle troppene. nuke scripte har ingenting med masserekrutering å gjøre.
 
Topp