En liten godbit! :)

DeletedUser

Guest
Liten youtube link til dere da :) That`s all :p Får kommentere det selv.

Fikk bare beskjed om å legge det ut jeg Noffe.
 

DeletedUser

Guest
Litt n00b tendenser det der, men vi har jo visst om disse spionene så dere få jo selv vurdere innholdet. Ikke mye spennende der. Spion Guan kan sikkert bekrefte at det meste skjer på PM. :rolleyes::eek:
 

DeletedUser

Guest
Oi shit! Noffe har funnet ut hvem spionen er.. Men først måtte han være i BoS i en del måneder og så gå ut, og joine BBN for at han skulle skjønne hvem det var. Grattis.
 

DeletedUser

Guest
Samme hva han heter så lenge vi er bevist på dette vel? lol..
Jeg vet også at vi har to til. ;)
 

DeletedUser

Guest
Dæven døtte!

Kenn nevnte at han kanskje skulle lage et slideshow av forumet til BoS og han gjorde det også :D

Jaja, kan bare bruke spion #2 siden han er ute :)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Om dere ikke får annet enn powerpointfiler i dårlig oppløsning, så kan jeg gjerne sende dere kopier av vårt forum. Alt som ikke tåler fiendens oppmerksomhet postes selvsagt ikke i åpent forum uansett, så vi har ingenting å skjule der. :D
 

DeletedUser

Guest
Kenn orket ikke mer, er da grenser på hvor lenge man orker å være i BoS også da:rolleyes: Da er det tid for 5-stjernes ass whooping.
 

DeletedUser

Guest
Kenn orket ikke mer, er da grenser på hvor lenge man orker å være i BoS også da:rolleyes: Da er det tid for 5-stjernes ass whooping.

Jepp. Særlig siden han for kort stund siden ble kicket for å være en lavmålspiller? haha. Vi tok han inn igjen da siden han gråt sånn.
Ass whoop i vei ;)
 

DeletedUser

Guest
Hadde vert artig om alle spioner hadde laga film da.. ehm, eller ikkje..
Men så orka eg ikkje finne fram "brillene" for å lese nokke heller.. for det bryr meg veeeldig lite.. :p
 
Topp