En ting jeg har lagt merke til

DeletedUser

Guest
Dere snakker hele tiden om de ''gamle''/''stooore'' spillerne av TW, hvorfor har dere så liten tiltro til de nye spillerne?

Vi startet alle på 0 her.

Sånn som meg selv, jeg kom inn i v1 og havna midt blant de ''store/gamle'' spillerne, der satt lille meg å titta meg rundt, det var ikke mye krumspring man kunne gjøre da ;)

Dette er verden3, her kan alt skje ;)
 

DeletedUser

Guest
Det er du rett i :) Jeg er heller ikke en av de gammle store :( Gif us Zome atentiOn!
Men så er det jo ett faktum at de som er veldig erfarne sikkert er bedre og vil gjøre det bedre enn de som ikke er det, men vi får nå se :)
 

DeletedUser

Guest
Det er du rett i :) Jeg er heller ikke en av de gammle store :( Gif us Zome atentiOn!
Men så er det jo ett faktum at de som er veldig erfarne sikkert er bedre og vil gjøre det bedre enn de som ikke er det, men vi får nå se :)

Alle har en sjangse. Synes det er bra med "nye" spillere.. Om noen er bedre eller mer erfarne, betyr ikke at de ikke kan gå på en smell.. så go go ;)
 

DeletedUser

Guest
Dere snakker hele tiden om de ''gamle''/''stooore'' spillerne av TW, hvorfor har dere så liten tiltro til de nye spillerne?

Vi startet alle på 0 her.

Sånn som meg selv, jeg kom inn i v1 og havna midt blant de ''store/gamle'' spillerne, der satt lille meg å titta meg rundt, det var ikke mye krumspring man kunne gjøre da ;)

Dette er verden3, her kan alt skje ;)

De "gamle" store vet man noe om - og da kan det deles.
De nye? hvem er det? hvor kommer de fra? Blir bare spekulasjoner da;)

men seff: ingen morro om man ikke kan spå litt da:D
 

DeletedUser

Guest
sant det, litt spåing må til ;)

Jeg har også lagt merke til dette med stammene - er det ikke en stamme i fra v1 eller v2 så er det en dårlig stamme som er en bløff, bare pga de har et annet stammenavn, ganske morsom lesning faktisk, særlig da den ligger ganske langt oppe på rangeringen :)
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
handler ikke så mye om erfaring, som det handler om aktivitet. Aktivitet er nøkkelen til suksess.
 

DeletedUser

Guest
Sant, akkurat nå er det farming av andre spillere som gjelder. 24/7.
Senere i spillet vil erfaringen gi resultater
 

DeletedUser

Guest
24/7. Helst litt mere, ja :>

Jeg sitter her omtrent hele tiden jeg.. når jeg ikke jobber og ikke sover og ikke drikker.. så, jeg tror jeg er aktiv ja :cool: jeg kan ta feil.. men. jupp..

Men alle kan klare det de vil, du må bare jobbe med det, så blir nok alle (kanskje) en av de gode en dag.
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
Stemmer. Kjenner en del folk som er natteravner. Og de nettene jeg ikke tilbringer sammens med madammen eller pugger til prøver, har jeg vakt. Så er vel også omtrent online 24/7.

Folk prøver og scoute meg med nattbonus. Wtf? JEG ER ONLINE TIL ALLE KLOKKESLETT!
 

DeletedUser

Guest
Folk prøver og scoute meg med nattbonus. Wtf? JEG ER ONLINE TIL ALLE KLOKKESLETT![/QUOTE]

sover du aldri?
Jobber osv?
 

DeletedUser

Guest
Jeg sover aldri :D

Easy å få med seg hva som foregår og av en eller annen grunn så blir haulsa bedre om natta :rolleyes:
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
Må si det er det som gjelder mest i starten, hvertfall!
Senere blir det erfaring. Om du har 100 byer og farmer med off byene, skaffer du jo coins å tropper fortere.. Men ikke mange som gidder o farme når man har så mange byer, liksom. Dermed har du enda en bra vekst.

Personlig stopper min farming på en 35-50 byer. Gidder ikke mere. Da er liksom noe av gleden med TW borte :p

Samt, timer du trains med støtte, nukes foran, + det samme med fakes på andre byer.. Så tar du byer fortere, og igjen kommer det annpå aktivitet og erfaring ;)
 
Topp