En Yakuza erklæring

DeletedUser

Guest
Krigserklæring

Vi starter vår krig til verdens slutt!


Som stamme bestemte vi oss i Yakuza, for at vi sammen skulle vandre i verden 3, til verden 3 ikke eksisterte mer. Men vår beliggenhet i et kontinent dominert av en mørkets allianse, gjør at vi står uten valg. Vi må erklære krig mot mørket som omslutter oss i kontinentet, og truer med svelge hele verden.

Etter at de 3 største stammene i verden 3 over lengre tid har angrepet oss, velger vi å gi et hellig løfte. Vi, de få 22, nekte å vike! Vi vil aldri hvile og aldri gi oss, før hyper-alliansen, har stupt maktesløse til marken, og kun huskes som en svak dunst av en fordums fjert. Vi nekter å la oss undertrykke og bølle med bare for at de er 150 spillere flere enn oss..

Faller kontinent 44, for disse, vil de andre kontinentene falle som dominobrikker tilslutt, så bli med oss på vårt hellige oppdrag, for verden 3s eksistens. Bli med oss på vårt hellige korstog påvegne av oss alle! La de stammer og de spillere som er tapre nok, stille seg sammen med oss, som frie stammer, og frie spillere og kjemp dem tilbake til avgrunnen.

Det er vårt hellige løfte og erklæring. Bli med oss i vårt korstog!

Herved erklærer Yakuza krig mot BoS, BoD og k44.


-Loftlam
På vegne av Yakuza-brothers
 

DeletedUser

Guest
Yakuza fikk nettopp all min respekt!!!

Jeg spiller ikke så alt for mye lenger, men vil sørge for at LnD aldri lar seg true fra alliansen i K44. Vi kommer iallefall aldri til å ha noe annet diplomatisk forbindelse enn rød med disse!

Send meg ingame medling om noen trenger støtte! :) Gi dem litt røde rapporter, så stopper dem raskt! Det er iallefall min erfaring:)

ALL PROPS TIL YAKUZA! Som spiller spillet akkurat som det er ment for!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Yakuza fikk nettopp all min respekt!!!

Jeg spiller ikke så alt for mye lenger, men vil sørge for at LnD aldri lar seg true fra alliansen i K44. Vi kommer iallefall aldri til å ha noe annet diplomatisk forbindelse enn rød med disse!

Send meg ingame medling om noen trenger støtte! :) Gi dem litt røde rapporter, så stopper dem raskt! Det er iallefall min erfaring:)

ALL PROPS TIL YAKUZA! Som spiller spillet akkurat som det er ment for!

De har altså egentlig vært i krig med Bossegjengen lenge men nå kommer de med et rop om hjelp og da fikk du plutselig masse respekt fra deg? Er ingen forskjell utenom at de vil ha hjelp, eller er det sånn at alle som vil ha allierte får masse respekt fra deg?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Yakuza
Players:

Side 2:
Tribes: BoS BoD K44
Players:

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 35
Side 2: 255
Forskjell: 220

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 5
Side 2: 5
Forskjell: 0

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 78,013
Side 2: 464,927
Forskjell: 386,914

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 15,719
Side 2: 16,127
Forskjell: 408

image.php
 

DeletedUser

Guest
Syns vi klarer oss bra.. Dette er ikke en bønn om hjelp, dette er et løfte til Verden 3, om at vi aldri kommer til å gi oss!
 

DeletedUser

Guest
De har altså egentlig vært i krig med Bossegjengen lenge men nå kommer de med et rop om hjelp og da fikk du plutselig masse respekt fra deg? Er ingen forskjell utenom at de vil ha hjelp, eller er det sånn at alle som vil ha allierte får masse respekt fra deg?:confused:

De får lett min støtte, etter deres halveisforsøk på å erklære oss krig!!!

Vet at de har kriget mot dere lenge, men det må da være lov å si sin mening i ettertid når en slik erklærling kommer på bordet?

Jeg liker noenspillere hos dere, men de er klart i undertall!
 

DeletedUser

Guest
Alle vet at Yakuza har kriget mot Hyper Alliansen LENGE!

Og jeg tror også at vi ble utestengt fra hyper, når vi var i [R] pga vårt diplomatiske forhold til Yakuza, tror Nofjon1 var redd for at de ville ta over k44 og at Hyper ikke kunne angripe pga vårt sammarbeid med dem.

Som FortNoxer sa, si ifra om dere trenger støtte ! ;)
 

DeletedUser

Guest
Eventuelt så brøt hypern med dere fordi dere var dårlige som fy. Dere falt jo som grus med en gang etter at verdenen startet, å flame BoS for at de ikke ville ha noe å gjøre med dere er bare rart..
 

DeletedUser

Guest
Eventuelt så brøt hypern med dere fordi dere var dårlige som fy. Dere falt jo som grus med en gang etter at verdenen startet, å flame BoS for at de ikke ville ha noe å gjøre med dere er bare rart..


Haha ;)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Jeg postet denne under BBN's erklæring også, men siden den inkluderer begge stammer poster jeg den her også:

Som jeg tidligere har sagt både til Lofotlam og Jolano, så har jeg stor respekt for både deres stammer, og de som ledere. Vi prater ofte sammen, og har en god tone oss imellom. At Yakuza var først ute med sine 22 spillere til å gå til krig mot oss skal man ikke kimse av. All ære til dere for det!

US synes det er gøy at det endelig blir litt action i v3, og vi ser frem til at United Swords nå skal få sloss med våpen og ikke bare med ord her i forumet.

Let the game begin! :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror LnD kommer til å jage dere ut av k54, og at dere må komme til å spise i dere de ordene der!'

Vi har full tiltro til dem som allierte!
 

DeletedUser

Guest
Vel. Yakuza har angrepet ivrig ja, men kan vel ikke si vi har vært i noen skikkelig krig. Nå derimot skal dere få det. :)
 

DeletedUser

Guest
Så du kaller ikke alle fakene dere har sendt for en krigshandling? :rolleyes:
 
Topp