Fikset End Game V12 - Helst i går

DeletedUser

Guest
Jeg kan ikke se noen kunngjøringer om det, men i følge End Game guiden skal V12 ha redusert adelsprisen til halvparten av den opprinnelige prisen. For lenge siden. Det er godt under 800 spillere, som er kravet. 519 spillere akkurat nå, faktisk.

Ser man på grafen over aktive spillere så ser man at det fortsatt er nye spillere som starter på V12, ved at grafen går opp i perioder.
image.php


Om det er redusert adelspriser, så burde uansett V12 stenges for nye spillere. De to største stammene (som er jevne, noe som er kult, spennende osv.) har nå til sammen 76,6 % dominans. Man må til rank 31 for å finne en spiller som ikke er i de to stammene. Det har ingenting for seg å la nye spillere komme inn på denne verdenen, og det er bare demotiverende.

Steng V12, og start en ny verden. Hvis InnoGames har noen retningslinjer som forhindrer dette, som for eksempel at det alltid må være to åpne verdener, så er de retningslinjene teite og ikke tilpasset små servere som TW.no :)

Oppsummert: Steng V12 for nye spillere, og ha en avstemning for å redusere adelsprisen dersom dette ikke allerede har blitt gjennomført.

Eventuelt andre end-game innstillinger, dersom det er ønskelig blant de som spiller på V12.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Gullmyntpris pdd(og alltid vært på v12):
9.240 9.900 8.250

Det sagt, så sier jeg mer enn ja takk til halvvering!
 

DeletedUser

Guest
Ah, takker. I så fall er det neppe noe enormt behov for å redusere adelsprisen mer med det første.

Så da gjenstår det "bare" å stenge den for nye spillere, og kanskje innføre de andre end-game innstillingene som økt adelsdistanse, fjerning av moral og restart.
 

DeletedUser

Guest
Ikke vært noe moral heller, siden kanskje helt i starten.
 

DeletedUser

Guest
Kanskje man heller kan fjerne dårlig flaks på angrepsrapporter, og øke lojalitetstreffene med noen poeng :razz:
 

DeletedUser

Guest
Haha, ja :p

Nei, jeg tror låsing for nye spillere, ikke mer restart og halvere adelsmannpris ville vært en fin start.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Da v12 har hatt billige gullmynter fra start av (under halvparten av prisen), vil ikke en redusering komme der med det første. Det andre kan jeg se på.
 
Topp