Endelig er ferien over!

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
tja poenget er at er man få må man være veldig aktiv ergo lett å brenne opp motivasjonen.
og er motstanden begrenset er det også deprimerendes.
dette refererer til din tidligere post
 

DeletedUser

Guest
tja poenget er at er man få må man være veldig aktiv ergo lett å brenne opp motivasjonen.
og er motstanden begrenset er det også deprimerendes.
dette refererer til din tidligere post

Er bare å få inn flere medlemer inn det vettu :D
 

shakira

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Side 1:
Tribes: UNI, UNI-XP
Side 2:
Tribes: Yakuza

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 255
Side 2: 19
Forskjell: 236

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 64
Side 2: 8
Forskjell: 56

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 2,373,217
Side 2: 186,894
Forskjell: 2,186,323

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 614,908
Side 2: 78,352
Forskjell: 536,556

chart
 

DeletedUser

Guest
Det er nesten ikke til å tro, men... Jeg hadde rett (???) :eek: Ser virkelig ut som Yakuza har brent seg ut, men ting kan fremdeles snu. Tror jeg, da :p

UNI kan neppe holde det gående forever, de heller, og da tror jeg nok det kommer en stilleperiode. Spørsmålet er nok for min del hva som skjer etter det. Vil Yakuza ta føringen nok en gang? Eller kommer UNI til å valse over dem og beholde førsteplassen? Time will show (again) :D
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Det er nesten ikke til å tro, men... Jeg hadde rett (???) :eek: Ser virkelig ut som Yakuza har brent seg ut, men ting kan fremdeles snu. Tror jeg, da :p

UNI kan neppe holde det gående forever, de heller, og da tror jeg nok det kommer en stilleperiode. Spørsmålet er nok for min del hva som skjer etter det. Vil Yakuza ta føringen nok en gang? Eller kommer UNI til å valse over dem og beholde førsteplassen? Time will show (again) :D

Har samla snart 100 adelsmenn, så jeg er klar til vi setter i gang på ordentlig. Nå er det bare noen som kose adler.
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Vel, vil nå ikke si UNI kan gå av med seieren, og skryte for mye, greit, dere har en god statestikk, men...
Det er forskjell på å ta de som faktisk er aktive, og de som kanskje er på et par ganger om dagen. Kan jo hende dere vekker katten, og da får nok regla en annen vise.
Men dere skal ha creds for innsatsen i det siste! *thumbs up* :cool:
 

DeletedUser

Guest
Vi har også uative folk så blir feil og ta det som unnskyldning :D
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Åhh? Hørte dere kicka spillere fra kontoen sin hvis de ble gule? :rolleyes:
Uansett skjønn pointet, hadde de nåverende spillerne i Yakuza vist det de kunne, og spilt aktivt som de en gang gjorde, så hadde leken vært en annen.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Åhh? Hørte dere kicka spillere fra kontoen sin hvis de ble gule? :rolleyes:
Uansett skjønn pointet, hadde de nåverende spillerne i Yakuza vist det de kunne, og spilt aktivt som de en gang gjorde, så hadde leken vært en annen.

Vi er streng på aktivitet. Det er noe vi kan gjøre forbi vi har mye og ta av. Vi har alltid hatt en streng aktivitets politikk, og det vil vi fortsette med.

Her om dagen så kicka jeg f.eks. vervik ut forbi han hadde vært i syden 2 uker, uten varsel :p. 300 startet å angripe og adle værre enn værst. Jeg ville selvsagt ikke tape stats, så da var det jo bare å kicke han. Dagen etter så kommer han på og sier at han skal slutte :(
Så jeg får KV og fikk muligheten til å rette opp de skadene som 300 og noen venner av dem gjorde. Har ikke mistet en by etter jeg tok kontoen, mye pga. 300 tok forgitt at de bare kunne sende inn 2 nukes og ett adelstog 1 time etter. Selv etter flere advarsler og tips til dem, så fortsatte de bare med elendigheten.

Slemt gjort av meg?
Er jeg stats hore?
Dårlig leder stil?
 

DeletedUser

Guest
Var jeg som fant ut at vervik ble angrepet før det skjedde :jfornøyd:
 
Topp