Endelig er ferien over!

DeletedUser

Guest
Ja ser de også så har nok å gjøre:)

Men EliteWolf så lite til ingen motstand a gitt om dagen...hmmm.....Er du syk kanskje eller???
Noe må jo plage deg slik siden du mister byer her og der :D
Eller jeg vet det.....Du må gi bort byer fordi du er så generøs?

Nei da skal ikke være stygg , men LITT motstand hadde jo vært fint da :p
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Synes han gjør en god jobb i forhold til å spille lite, og nok motstand.. Å ta 5 byer av han i dag var en stor nok jobb for meg. :eek:
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Er jo steder troppene har tatt plass ;)

og 5 byer er ikke så mye, ikke nok til å skryte av akkurat. Kan ville ikke akkurat skryta så veldig, er 5 av 11 tog som har kommet igjennom hittil tross alt.
Og er passe fornøyd, spiller uansett kun for morro skyld, og ikke "professionelt" lengere... Har jo bare vært på 2 ganger idag :cool:

Men, god innsats, det skal dere ha. Er da bare å vente på dere går lei, ok en gang? :eek:
 

DeletedUser

Guest
synes 5 byer er mye og skyte av. hvertfall når nukene mine er 13 timer unne. og yanky har mye deff... hadde jeg hatt mange nuker 30 min fra yanky. hade statistikken vore annleis.
 

DeletedUser

Guest
Jaja , vi får bare kjøre på og håpe det beste:D

Og Wolfy beklager at jeg ikke klarte å la vær ;)
Klødde slik i fingra i natt serru :p
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Lurer på Elite hvem som får den der byen vi krangler om nå, tilslutt. Men nei, skryter ikke. For gjorde flere general tabber med fleire angrep -.-
Men du gjør en god jobb, det skal du ha. Respekt !

Gunni, ta med deg snakken om krigen mellom TD og UNI på den posten hvor dere erklærer krig. Dette er mellom Yakuza og UNI atm .. :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
synes 5 byer er mye og skyte av. hvertfall når nukene mine er 13 timer unne. og yanky har mye deff... hadde jeg hatt mange nuker 30 min fra yanky. hade statistikken vore annleis.

HAHAHAHAHAHA!!! xD
Du sier vi skryter over at vi har tatt 5 byer. :p

Hva gjør du? Skryter over at hvis du hadde loget 30 min fra Yanky, så hadde jo du tatt mange byer, ja. :)

Rett person det kom fra. :eek:
 

DeletedUser

Guest
jeg sier ikke dere skyter. resten av posten forstod jeg ikke.
så kan ikke svare til den...
 

DeletedUser

Guest
synes 5 byer er mye og skyte av.

Sier vel alt? :rolleyes:

Du skryter også over at dersom du hadde vært nærmere Karl (Yanky), så hadde statistikken vært en annen pga du er så god å adle? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Du er jo helt inntil meg du gunni og har ikke så mye deff ass.. Har mer off enn deff hvis du lurte..

Spiller bare litt smartere :p
 

DeletedUser

Guest
spiller jeg eller du smartere?
og du har nok def til og ta 13 nukes...
 

DeletedUser

Guest
har nok mer enn 13 nukes. men det var alt jeg sendte en gang.. + noen fakes.
 

DeletedUser

Guest
har nok mer enn 13 nukes. men det var alt jeg sendte en gang.. + noen fakes.

:eek: Flott iniativ. Sender ut mere enn jeg gidder. :eek:

Sender ut 3 nuke og noen 1 adelstog så er jeg ferdig. Jeeezz... må henge i nå. Noen i Yak som er innaktiv...? :p
 

DeletedUser

Guest
så var det for jeg ikke hadde mer nuker klar da. men fikk da 2 byer ut av nukene???
så ikke si at 13 nukes ikke holder.
 

DeletedUser

Guest
så var det for jeg ikke hadde mer nuker klar da. men fikk da 2 byer ut av nukene???
så ikke si at 13 nukes ikke holder.

2 byer av hvor mange? Dersom du skal ta 2 byer for være offansiv du har mot en spiller, kommer du nok ikke langt.

Tok 16 byer av Kingsala på 2 dager. Fortsett med dine 2 byer, du. :cool:
 

DeletedUser

Guest
med hvor mange nukes???
jeg synes 2 nye byer fra fienden er vert og betale 13 nuker...
 
Topp