Endgame - Verden 12

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Da var det på tide å gjøre noen endringer på verden 12.

Verden vil bli stengt for nye spillere 10. april. Det betyr at etter 10. april, vil det ikke lengre være mulig å bli med på verden 12 som en ny spiller.

Da det ikke er moral på denne verden, vil det ikke være noen moral å fjerne.. men muligheten til å restarte vil bli fjernet 17. april. Det betyr at dersom du blir adlet helt ned, så er du helt ute av verden.


Den 8. mai kommer vi til å doble avstanden en adelsmann kan reise - fra 100 til 200 felt.



Billigere gullmynter blir det ikke før medlemstallet faller under 300 spillere.
 
Sist redigert:

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Verden 12 stengt for nye spillere. Det er ikke lengre mulig å bli med på V12 som en ny spiller.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Det virker som om at jeg gjorde en liten glipp når jeg fjernet muligheten til å restarte her den 17 - jeg har i min hastverk glemt å lagre endringene mine. Beklager det!

Nå er det i alle fall gjort ordentlig (og lagret). Det er ikke lengre mulig å restarte på verden 12.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Hm! Skulle jeg faktisk ha endret kostnaden til 1/3 av prisen, ville spillerne på V12 faktisk fått noe dyrere gullmynter. Det betyr at det har vært billigere enn 1/3 en stund, men det har blitt satt ned noe nå.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Siste redusering av prisen på gullmynter. Vi er nå nede på 1/5 av prisen.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Da var alle gjenværende spillerbyer tatt.
Gjør det dere trenger å gjøre før verden blir avsluttet for godt - hent ut script og andre viktige ting du trenger.

I morgen ca kl 11 vil V12 bli ordentlig avsluttet og stengt.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Verden 12 er nå stengt og avsluttet. Gratulerer så masse til PiP!
Hall of Fame kommer etter hvert.
 
Topp