Besvart Endre shortcuts i opera.

Lettnavn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nå har jeg nettopp begynt å spille TW igjen, etter år med pause, og jeg sliter litt.
Opera har tydeligvis oppdatert drastisk siden den tid jeg brukte det, og jeg har virkelig ingen anelse hvordan jeg endrer shortcuts.
Operaen min er av en eller annen grunn installert på norsk, så her kommer spørsmålet;
Jeg er ute etter å binde 2 til å endre fane, (og eventuelt la T endre <fane + action button>.)

Takker på forhånd!
-Lettnavn
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Opera -> Innstillinger -> Innstillinger (Eller Ctrl+F12) -> Avansert (Snarveier) -> Huk av "Bruk enkelttast-snarveier". (Trykk "1" for å endre fane mot venstre, "2" for å endre mot høyre.)

Dette fungerer kun på Opera versjon 12.16 og nedover. Den nye Opera-versjonen (15) basert på Chromium er ennå ekstremt redusert ift. tidligere funksjoner, da den er tidlig i utviklingsfasen.

Tidligere og nye funksjoner vil bli implementert etterhvert som nettleseren videreutvikles på den nye kjernen.

Fram til da, er du nødt til å bruke versjon 12.16 eller nedover for å kunne bruke Opera til dine TW-nødvendigheter.

denne siden, der du laster ned Opera til Windows, kan du bla lenger ned for å se linken til en eldre versjon (12.16).
Men for din bekvemmelighet, har du også en direktelenke her.

Ha en ellers fin aften.
 

Lettnavn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Takk skal du ha! Antar at det begynner å bli en stund siden jeg brukte Opera, men strålende at du gav meg denne informasjonen. Lette lenge på nettet etter svaret...

-Lettnavn
 
Topp