Videresendt, Inno Endre tabellene for produksjonstid på Wiki

DeletedUser

Guest
Wiki'n så er det en tidsfaktor for troppeproduksjonen i diverse bygninger. Forslaget mitt er at denne tidsfaktoren blir oppgitt i desimaltall, med minst et siffer bak kommaet.

Grunnen til det er...

  • Det vil gi en større grad av nøyaktighet. Forskjellene i tidsfaktoren er så liten at kommatall vil gi et mye bedre bilde av hvordan forholdet faktisk er. Tallene ser nå også ut til å være oppgitt som heltall, slik at for eksempel 35,9 vil bli oppgitt som 35. Som også er feil måte å runde av tall på (men datamaskiner pleier ofte å gjøre det).
  • Det er grusomt irriterende at den fører til at spillere lett antar at det ikke er noen forskjell på produksjonstiden i lvl 24 og lvl 25 på brakkene.

Jeg ønsker også at det på samme siden blir lagt til en forklaring på hva denne tidsfaktoren faktisk er. Hvis noen lurer så ligger det en forklaring her.
 

DeletedUser

Guest
Bumper denne (to uker gamle) tråden jeg. Ingen uenige så vidt jeg kan se...? :)

I tilfelle det ikke var klart, så gjelder dette Wiki'n både på .no og .net, og antakeligvis andre servere óg.
 

DeletedUser

Guest
støtter denne. husker at eg på v5 måtte krangle med flere i stammen om nttopp tidsforskjell på troppe bygging på brakke 24 og 25. folk byget kun til l 24 grunnet dette
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
(støttes)

Hvorfor la du den nyttige forklaringen din på off-topic? Tror flere kan dra nytte av den om tråden flyttes til guideforumet! :)

Edit: Ser forresten at tråden er markert "videresendt til inno". Trenger man virkelig tillatelse fra Tyskland for å redigere et par komma inn i wikien?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Wiki siden burde også kunne endres til en viss grad av spillerne selv som originalen.

(støttes)
 
Topp