Videresendt, Inno Endring av: Vascos septer, på v13

Zaivo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Tidligere idag fikk en alliansepartner denne rapporten:

Ved å studere området har din paladin funnet følgende gjenstand:
Vascos septer
Ved nærmere undersøkelse viser det seg at den har følgende funksjon:
Adelsmannen senker lojaliteten med minst 30.
Du kan utstyre paladinen din med denne gjenstanden i våpenkammeret.

Siden lojaliteten her senkes fra 20-50 foreslår jeg en endring til 40 eller 45 som minste, kommentarer:
 

Zaivo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
sorry :( er ikke så godt kjent i forumet at jeg visste det, takk for svar :)
 

DeletedUser

Guest
er det sånn at halve v13 må si "støtter" her før dette blir videresendt? Syns dette er noe som burde vært gjennomført før v13 startet, at septeret bare tar ned 30 er jo helt normalt, på en verden hvor den går ned 20 til 35 per am, er den gull verdt på v13 går den som regel ned over 30 hver gang uansett...
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Betyr det da at man kan endre Vascos Septer helt da? At man kan endre måten våpenet fungerer? Man kan f.eks bruke % til å regne ut det. Om man da tar at man senker lojaliteten minst 80% av maks, som da vil bli 40 på v13, men da vil det bli 28 på v11 osv...
Om man skal endre på et våpen, for bare en verden, blir det idiotisk, og spesielt i etterkant, når det sikkert kunne ha endret verdenen ganske mye!

Støttes uanz!
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Nå skal det nevnes at normal senking av lojaliteten på en verden er 20-35, og det er det våpenet er lagt opp etter. Ikke eksperimenteringen som er på noen andre verdener hvor det kan være 40-65, 20-60 osv.
 

DeletedUser

Guest
Mener du at man ikke kan tilpasse våpen etter hvilke innstillinger som finnes på en verden?
 

DeletedUser

Guest
Regner egentlig med at det burde være grei skuring. Men kanskje vanskelig å endre på etter serverstart?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
mener dette burde ha vært gjennomført før v 13 åpna eg :p men er sikkert bare meg ;)

altså eg grammer meg her eg en av dem med skikkelig uflaks tapte 7 AM mye på 3 og 4 AM når eg sender 3 får eg ikke adla når eg sender 4 hadde det holdt med 3 -_-

vær så snill og innfør det hadde gjort livet enklere på v 13 ^^

-mvh- nicehunter
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Regner egentlig med at det burde være grei skuring. Men kanskje vanskelig å endre på etter serverstart?

Det er ikke noe som blir endra på med det første i det hele og store.
Jeg tror ikke dem blir å endre det i hele tatt da lojaliteten i teorien skal være 20-35, men det går jo an å høre.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Det er ikke noe som blir endra på med det første i det hele og store.
Jeg tror ikke dem blir å endre det i hele tatt da lojaliteten i teorien skal være 20-35, men det går jo an å høre.

da anbefaler eg og høre med dem ;) synes den er ubruklig omtrent no på v 13 så blir glad om det er mulig og få den bedre :)
 

DeletedUser

Guest
Som oppsummering da, så er det Inno som kan endre på slike innstillinger, og kun dem? Ikke noe de lokale Teamene kan gjøre etter forskjellige innstillinger på forskjellige verdener?
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Som oppsummering da, så er det Inno som kan endre på slike innstillinger, og kun dem? Ikke noe de lokale Teamene kan gjøre etter forskjellige innstillinger på forskjellige verdener?

Med mindre det er noe som er blitt endret på, så er det Innogames som velger når nye verdener starter, bestemmer innstillinger (eller bestemmer innstillinger vi får velge mellom). Mulig det også kun er de som har rettigheter til å endre innstillinger på spillverdener etter starten av verdener, det vet jeg ingenting om. Dakapo sitter med mest rettigheter på .no, og kan vel svare på den delen.
 

DeletedUser

Guest
vel, om det ikke blir endret er jo septeret et totalt unødvendig våpen og de har vi alt nok av...
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
er enig der er mange undøvendige våpner spesielt når fakkelen er ubruklig på denne verden også :(
 
Topp