Videresendt, Inno Endring av: Vascos septer, på v13

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Som oppsummering da, så er det Inno som kan endre på slike innstillinger, og kun dem? Ikke noe de lokale Teamene kan gjøre etter forskjellige innstillinger på forskjellige verdener?

Det må skrives inn - eller kodes om du vil, og det har kun Inno tilgang til ja.

Med mindre det er noe som er blitt endret på, så er det Innogames som velger når nye verdener starter, bestemmer innstillinger (eller bestemmer innstillinger vi får velge mellom). Mulig det også kun er de som har rettigheter til å endre innstillinger på spillverdener etter starten av verdener, det vet jeg ingenting om. Dakapo sitter med mest rettigheter på .no, og kan vel svare på den delen.

Det eneste som er nesten riktig her er at jeg får beskjed når dem har tenkt til å åpne en ny verden. Passer det ikke for meg, blir det en annen dag. Ellers er resten feil.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Det eneste som er nesten riktig her er at jeg får beskjed når dem har tenkt til å åpne en ny verden. Passer det ikke for meg, blir det en annen dag. Ellers er resten feil.

Ouch! Fint at du retter på meg her. Har de endret på det i ettertid, eller er det bare noe Habla ga meg feil inntrykk om/jeg som har misforstått?
 
Topp