Endringer innad i teamet

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Hei,

Det var egentlig ikke meningen at dette skulle komme ut før en erstatter var klar, men ryktene svirrer allerede så da er det bare å bekrefte antar jeg. Det stemmer at jeg skal slutte som CM. Dette har vært i vinden siden november i fjor, men som kjent tar ting tid.. Det er fortsatt ikke avklart hvem som blir å ta over, så jeg blir i alle fall sittende frem til en ny CM er klar.

De aller fleste av dere har nok allerede lagt merke til at ting ikke har vært helt optimalt den siste tiden, spesielt når det kommer til svartid på tickets bl.a (beklager). Endringer i mitt privatliv gjør at tiden ikke lenger strekker til, og da gjenstår det bare et alternativ - gi roret videre til noen med bedre tid.

Det er selvfølgelig vedmodig da jeg har vært her i fire år, men sånn er det.. ting endrer seg når en minst venter det.


Dere kan derfor forvente dere en del endringer i teamet fremover.
En oppdatering kommer når erstatteren er klar :)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Hei igjen,

Nå begynner ting å falle på plass virker det som, og den nye CM'en er klar til å starte. Han vil dukke opp på forumet her i løpet av uken - han skal selv få lov til å presentere seg når han er klar for det, så det er ikke noe jeg blir å gjøre. :)



Jeg vil bare benytte muligheten til å takke for meg før jeg forsvinner. Vi har opplevd mange opp- og nedturer sammen, men jeg har hatt noen fine år sammen med dere. Alle menneskene jeg har møtt, alle festene, latteren, historiene og minnene - alt tar jeg med meg.



Vær snill med hverandre nå - kanskje vi møtes igjen på slagmarken! ;)





PS; beklager for at jeg ikke får startet en ny runde med HP før jeg forsvinner (men i alle fall er Hall of Fame for v23 og v18 oppe)




xoxo,
Ronja


<3
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Jeg har også bestemt meg for å følge Dakapo ut av teamet (sammen med flere). Tiden strekker ikke til for meg heller, og det siste året har det bare vært den gode stemningen blant det jeg regner som nære personlige venner i teamchaten som har holdt meg her.
Jeg vil takke for tillit gjennom tiden min som moderator for dette spillet som betyr så mye for meg, og ønsker både gamle og nye forumtroll lykke til videre!
 
Topp