Er dere klare?

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
opmdxj.jpg


Kan nå komme med en glad melding til alle forums brukere, og alle dere andre som liker og følge med på hva som skjer her ;)
Ser ut til at det er store sjanser for at det vil ligge ett eller flere nye intervju her i neste uke. Har sendt flere PM'er og fått positive svar.

Jeg har tatt en liten vri, over hvem som får ett intervju. Hver av "toppstammene" vil få ett intervju hver (i starten), hvor de får velge hvilken av deres spillere som skal få min og hele verdens oppmerksomhet, og ett intervju. Skal tenke litt utenfor boksen, og hvem vet, kanskje kommer det ett intervju utenom det vanlige ;)

- Hvis dere har noen ønsker om ett intervju med en "pensjonert" v3 spiller, legg igjen en kommentar her, også skal jeg se om jeg kan få tak i dem det gjelder. Forhåpentlig så kan man få til ett intervju med dem også.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Høres fint ut, men er bekymmret for Kungen av v 3.
Du er alltid online(kan bli syk av det)

Uansett ser frem til litt mere action for v3:)
 

DeletedUser

Guest
Kunne gjerne sett et intervju av gamle-lederen til SR, orginale Neos.
 

DeletedUser

Guest
Kunne tenkt meg et intervju enten om UNI eller en av de mest profilerte spillerene der :)
 

neos

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det tar jeg som ett kompliment, og takker for det :)

Litt usikker på om jeg stiller, utifra at jeg så godt som aldri er inne på off-forum, og dermed ikke helt vet hvordan dette fungerer.(Dvs. hvor mye tid ett slikt intervju vil stjele).

Men alltids hyggelig å bli husket uansett :)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Stiller meg bak tanken om et intervju med Neos. :) Tror det hadde vært hyggelig å lese noe om SR (og om Neos selvfølgelig). :)
 

DeletedUser

Guest
Tull, selvfølgelig skal du stille opp Neos, for oss gamle SR-spillernes skyld :)
 

DeletedUser

Guest
For all del, må ikke finne på å intervjue noen i Yakuza snart :p
 
Topp