Er det vits å få over 9735 poeng??

DeletedUser

Guest
Jeg har hørt om disse 9735 poengs byene men forstår ike helt poeng hvorfor ikke bare få maximum poeng?
 

DeletedUser

Guest
Fordi med masse poeng får du lavere moral/høyere når større folk skal angripe deg og mye mindre tropper.
 

DeletedUser

Guest
Åja da så

Takk for tipse . da trur jeg at jeg holder meg til 9735 er nok de tbeste.

Edit: Selv om mange av de gode spillerene har mer enn 9735? :O
 

DeletedUser

Guest
Grunnen til at mange av "dei gode" har fleire poeng, kan være mange..

Når man tar ein by fra nokon som har bygd den heilt til max, er det ikkje alltid man husker/gidder å bygge den ned til det nivået den bør være.. evt gjer dei det seinare, når dei trenger plassen til tropper..

Uansett, dealen med ikkje bygge byane fullt ut, er at man får meir plass til tropper hvis man lar være å bygge. Simple as that.
 

DeletedUser

Guest
Nesten alle mine byer har over 9735 poeng. Hva skal jeg gjøre? La dem lige eler rive til 9735 poeng?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det er ikke om og treffe akkurat så mye poeng. Du må ha de rette bygningene på de rette nivåene. du finner en liste her på forumet en plass for og få en slik by.
 

DeletedUser

Guest
Hvordan får dere sån at det står hva slags rank du er i og hvor masse dere har bekjempet?
 

DeletedUser

Guest
Har funnet en med 9735 poeng på en del av byene sine jeg Twixiz:)::rolleyes:

Lord Mathor
 

DeletedUser

Guest
Hvordan får dere sån at det står hva slags rank du er i og hvor masse dere har bekjempet?

http://twsigs.gfx-dose.de/?lang=en
Klikk på norsk og sånn.

Ang. 9735 så beklager jeg om jeg har sagt akkurat den poengscoren og dere har lest det.
Litt lavere poeng med lvl 29 varehus eller 28 ;)
Og lavere poeng = mindre moral shait.

Men ikke nedgrader for mye...

Verkstedet kan og godt være i lvl 3 eller 4 imho, men lvl 5 er greit i fronten (katapulter og rambukker :=D)

Så wolfen, jeg vet ikke hvor stor du er, men om du har sånn 30-40 byer og har noen byer i "safe område" så er det muligens en god idé å ha de trygge byene med høye markeder til å pushe ut ressurser til fronten, men antageligvis er ikke noe stort høyere enn 20-22 nødvendig.

Men sånne store og svære byer er ikke nødvendig ;)
Så nedgrader etter behov :=)
 

DeletedUser

Guest
f

vor mange katapuler ttrenger jeg? jeg føler ikke at jeg får bruk for dem.. bruker for det meste lett kavaleri det er raskest
 

DeletedUser

Guest
Jeg har 3 i alle O byer til å rive ned samlingsplassen så motstanderen ikke kan dodge like enkelt :=)
(Sende ut tropper og sende tilbake så de dreper adelsmenn)
Har og sånn 150-300 i alle D byer pga at de har litt D og er fine når jeg ikke alltid kan ta en by men har nok nukes.

Bruker og TK istedenfor LK fordi jeg lett kan sende inn sånn 20000 mer TK når jeg støtter en by under angrep kjemperaskt ifra O byer i nærheten, men det er vel smak og behag :p
LK er raskere og dreper mer, så sånn sett er det jo negativt. Kommer som alltid an på situasjonen :=)
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror dere ikke skal henge dere alt for mye opp i poengene på byene. GJør de så effektive som mulig uten at det går utover effektiviteten. Husk at du skal kunne handtere de også. Bygg byen etter dine egne behov og aktivitets nivå.
 
Topp