Erfaring og alder

DeletedUser

Guest
Jeg er veldig interessert i å fikse en skikkelig stamme i v4, der erfaringen er på topp, og alderen på alle medlemmene er MINIMUM 16 år. (Skulle kanskje satt denne grensa høyere, men jeg vet ikke hvor mange eldre spillere som finnes der ute.)

Noen som er interesserte?
 

DeletedUser

Guest
Hehe, litt dårlig reklame for din egen stamme "Leech" synes jeg :)
 

DeletedUser

Guest
Nå vet jeg ikke hva du snakker om^^ Poenget mitt er å trekke bare de beste spillerne, reformere Leech og bli en ekstremt god elitestamme.
 

DeletedUser

Guest
Nå vet jeg ikke hva du snakker om^^ Poenget mitt er å trekke bare de beste spillerne, reformere Leech og bli en ekstremt god elitestamme.

Der hørte jeg ordet Elite igjen. Har mistet tellinga på hvor mange ganger folk har prøvd å lage ELITE eller som jeg liker det 1337 stammer.
 

DeletedUser

Guest
Folk misbruker jo ordet til de grader. Uansett, flesteparten av stammene er helt på jordet, og organiseringen en spøk. Det er dette jeg prøver å forbedre.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil bli med, har 3 års erfaring som bilmekaniker, gått på videregående og tatt en fin utdannelse. Holder meg som regel hjemme, får biler levert på døra, men egentlig leier jeg inn folk for å sitte mer på pcen og spille masse tribalwars så jeg blir pr0, er også mye ute å handler god mat så jeg ikke blir fet. Er enslig og har ingen forventninger i livet mitt. Derfor burde du velge akkurat meg i stammen din!
 
Sist redigert av en moderator:

madskillz

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg håper virkelig at dette lar seg gjennomføre. Og få til en stamme med "elite" spillere for å bruke et ord som har blitt satt helt ut av sammenhenge til tider, hadde vært utrolig kjekt, og ikke minst lærerikt. Har som hertug i maaange stammer oppigjennom på .no og .net servere erfart at de få stammene som klarer det, er de som sitter igjen til slutt:)
 

DeletedUser

Guest
Det er jo akkurat en sånn stamme som jeg er hertug i nå, men dessverre for dere så rekruterer vi ikke lenger...
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg er veldig interessert i å fikse en skikkelig stamme i v4, der erfaringen er på topp, og alderen på alle medlemmene er MINIMUM 16 år. (Skulle kanskje satt denne grensa høyere, men jeg vet ikke hvor mange eldre spillere som finnes der ute.)

Noen som er interesserte?

cool_story_bro.jpg
 

DeletedUser

Guest
Wemonster, kan du være snill å slutte med postinga av de der? Det er spam.
 

DeletedUser

Guest
Og når du poster den som kommentar på hvert bidige innlegg som faller i smak i en eller annen diskusjon, er det spam.
 

DeletedUser

Guest
Dere kan jo bli med i DISA- familien. :rolleyes:

Desverre, går nok ikke inn i noe familie nei. TPN kjører på helt alene. Ingen allianser eller IAP'er. Vi trekker historien tilbake til urmenneskets storhetstid, da man kjempet sammen med dem som var i samme stamme som deg og andre stammer var en trussel mot ditt matlager. Vi trekker opp paraleller til nåtiden og kjemper kun for de i vår egen stamme og matlageret vårt er "deres" byer! Lenge leve urmennesket! :D


Men tilbaket til det tråden egentlig handler om: Dersom du klarer å gjenomføre dette så kommer dere til å bli farlige. Faren er jo at det vil bli en voldsom kjedelig verden, med mindre det dannes flere stammer av samme kaliber.
 
Topp