Et portrett av Miss Kathy og Antonine

DeletedUser

Guest
I dette intervjuet prøver jeg en annen vri. Det blir en blanding av den gode gamle stilen og portrett-saken jeg kjørte av SFF. Dette intervjuet vil i hovedsak være et portrettintervju av to kvinnelige profiler på .no. I spill sammenheng har de utmerket seg mest på v1, men folk flest kjenner dem nok bedre som moderatorer ingame og på forum. Standardspørsmålene mine vil bli besvart, men portrettintervjuet vil gjøres i tre deler.

Verden 1 og historien der
Både Miss kathy og antonine startet med TW i forbindelse med deres år på folkehøyskole i 2007.

Miss Kathy skrev:
Invasjonen av Tw i min hverdag startet med at jeg kom over ei på internatet spille noe som lignet utrolig mye på Travian som jeg allerede hadde spilt siden desember 2007, på den tiden var jeg allerede møkk lei av å måtte konstant fore soldatene mine med korn og tribalwars så ut til å være et mer lazy spill med en mindre ressurser å tenke på.

TW og v1 var altså starten på det som skulle bli noen lange år med avhengighet og moro. Både Kathy og Anto har vært innom flere stammer. Kathy startet i en stamme som het TG (the gulfiskan) som ble oppløst etter et par dager, vi kan derfor si at det hele startet for alvor i Betas.
miss Kathy skrev:
[TG ble oppløst] ... Så neste steg var å komme meg inn i BETAS - hvor jeg utrolig nok kom inn. Er vel der den første delen av en god historie starter. Tiden gikk og jeg møtte på min første triste motgang på v1.
Antonine skrev:
Kathy fekk meg inn i BETAS, ein koselig stamme man kun blir glad i, i mine øyne i alle fall. Eg oppførte meg som ein av ledelsen og visste alltid ka som skjedde forde om eg aldri hadde privilegier. Eg snakka med nomine, og han angrer på at eg aldri kom med i ledelsen, men dette var jo berre starten på heile tw ”karieren” min.

Betas var i sin tid en stor og mektig stamme - det så iallefall slik ut utadd. Men, store stammer får seg ofte store fiender, og Betas fikk da tidens rank 1 på nakken; Core. Rutinerte TW-spillere vet nok endel om Core allerede, og stammen har huset store navn som: Brann2006, poke me, grimlock, munken og Dominus Caligo m.f. Core sto også for nedadlingen av Betas hertuger, Burgeren og Bianco. Etter dette gikk det fort nedover for Betas, men det gjorde også v1 mer interessant for både Anto og Kathy.
Miss Kathy skrev:
Første trusselen jeg har følt på v1 var når Core opplyste oss om at de hadde spioner i stammen vår og jeg var 100% sikker på at jeg var byløs når jeg kom hjem fra Barcelona i April-Mai. Noe jeg ikke var, men en ting den såkalte spionen gjorde for meg, var å gjøre meg much more interresert i hva som var potensielle fiender og allierte i nærområdet mitt.

Mens sommeren nærmet seg fortalte daværende leder av Betas, Nomine, at han ikke orket denne jobben alene lengre. Det førte til at Miss Kathy tok over som leder i stammen - hun skulle altså lede betas videre krig mot stammen som fjernet to av de tidligere hertugene deres fra kartet.
Miss kathy skrev:
Det å lede Betas var ikke bare fryd og gammen, ikke minst følte jeg at det var andre som egnet seg til dette mer enn meg, men jeg og min snakkesalige kjeft klarte å rote meg inn i dette messet uten like. Ikke visste jeg hvem halvparten av medlemmene våre var og i tillegg hadde vi et par understammer, som jeg i dag tenker at jeg egentlig kunne bare ha fjerna fra vår lille familie. Tough Love, men aldri slike lite samarbeidsvillige familiestammer igjen.

Etter noen lange måneder innså både Kathy og Anto at det var nødvendig å tenke nytt. De visste det ville bli tungt, men de måtte søke til fienden, Core, for å overleve.

Antonine skrev:
Me visste at et par spillere i BETAS kom til å bli adla av Core, både meg og Kathy hadde PA i Core, så info fekk me. Så eg og Kathy fant ut me skulle prøve å komme oss in i Core før me blei et mål. Så me havna i stammen Core, den stammen alle frykta, som eg frykta. Eg føler me bacstabbe BETAS,for BETAS var ein del av meg som spiller, men når eg kom inn i Core, så trivdes eg der veldig godt, men glømte aldri BETAS.
miss kathy skrev:
Dette vendepunktet var selfølgelig amazing for meg, men en forderdelig tid for mine søte små medlemmer i Betas. En lang histore kort, jeg søkte meg til Core, la igjen en hade tråd og byttet stamme før noen kunne få spurt hvorfor. En utrolig trist tid. Om det var et bra eller dårlig vendepunkt er jeg den dag i dag ganske usikker på.

Core ga begge en real opplæring i spillet, en opplæring de antakeligvis aldri hadde fått på samme måte i et småkaotisk Betas. Tiltross for at kontakten med deres tidligere stamme ble betydelig mindre, fikk de begge nye venner i Core. Disse vennskapene strakk seg også lengre enn TW - De møtte nemlig flere av sine nye medspillere IRL. Likevel ble de begge tvunget til å ta en lengre pause fra spillet pga flytting og internett-mangel.
Miss kathy skrev:
Jeg opprettet fantastisk kontakt med nye herlige mennesker og disse er IRL vennene mine i dag. 2 uker fikk jeg vært i Core før jeg måtte se vekk fra internett i 3 mnd, de 3 lengste mnd i mitt liv. En stor takk til Dominus Caligo/Fizzmann for at du orket å sitte konton min og adle alle de 3 byene du adlet :p
Antonine skrev:
Eg måtte ha KV ei lang stund pga flytting, så eg var egentli ikkje så lenge i Core. For Core skulle merge med BOL , og det skjedde midt i alt stresset, så eg hang meg på.

Som Anto nevner, så merget Core med BOL-e mens de begge hadde KV. Så da de kom tilbake var mye anderledes. Kontoene var ikke lengre i Core, en stamme bl.a. Kathy hadde nektet å joine tidligere. Og det tok ganske lang tid for dem begge før de følte seg vell i stammen. Når de etter en stund følte seg som en del av stammen brukte begge to mye tid på Off-topic forum og "spammet" i vei. Likevel var det ikke langt i vei til nytt drama skulle forandre v1.
Antonine skrev:
Det er absolutt ikkje nokke eg angre på, at eg var i BOL, for det er ein fantastisk stamme å vera i. Kom i god kontakt med mange der. Men så ein dag så fant et par av oss ut at me ville egentli tilbake til Core, me planlagte alt om korti me skulle gå over til Core igjen. Først var det berre et par av oss som skulle over, men det blei felire og fleire. Da me gjekk over til Core blei det drama mellom Core og BOL. Eg og Kathy prøvde å fikse ting, men grimlock klarte alltid å ødelegge alt me hadde jobba for. (eg er glad i deg forde grim)
Miss Kathy skrev:
Her må jeg vel også nevne at ting ble fucked up når vi stakk tilbake til gamle stammen. Hele planen var at det var bare 4 av oss som skulle dra tilbake, ikke hadde vi regnet med at alle andre ville følge etter og jeg både ser og skjønner hvorfor BOL reagerte som de gjorde, selvom jeg mener at de overreagerte en liten smule. Og typisk oss, så var timingen badass, vi fikk ikke komme på BOLfest!!!
Begge to understreker at det å gå tilbake til Core ikke gikk som de hadde tenkt. Forumet svømte over av anklager om at de kun gikk tilbake fordi de ønsket å adle grått i stedet for å krige, og innadd i Core var det mye styr med ledelsen og stammens medlemmer.
Miss Kathy skrev:
Tilbake i Core var madness uten like, vi opprinnelige 4 som skulle komme tilbake ble satt i styret. Grimlock, Viper, Dominus, Iz, Antonine og undertegnende. Lite visste jeg at jeg kom til å ha mye med megling mellom BOL og Core å gjøre. Hele alliansen var vel imot oss en stund. MEn vi fikk ordnet opp i uenigheter tilslutt. Men dette var så absolutt ikke nær fred og kos, tvert om. JEg har ikke telling over hvor mange ganger jeg måtte fikse forholdet mellom BOL og Core.

Alt dette kaoset endte for Miss Kathy og Antonine sin del med at de sa: NOK ER NOK! De ønsket heller å joine en ny stamme. Denne stammen var ikke mindre dramatisk, men den hadde på det tidspunktet et bedre forhold til både IB og BOL. Som noen kanskje har gjettet het stamme WC, og var under ledelse av selveste Brann2006 og Poke me. Problemene lå ikke langt unna likevel, lederne i WC hadde store planer, og etter en heftig aften på byen klarte Poke me å røpe dette til feil person(er). Og som vi alle vet er ikke v1 større enn at røper du det til noen - så spres det som ild i tørt gress!

Antonine skrev:
Me stakk til WC for me var dritt lei alt dramaet, men det stoppa ikkje der akkurat, for pluttselig var me i krig med heile verden :O
Eg likte meg skikkelig godt i WC, for det første hadde alle hertug privs, og me styrte akkurat som me ville. Me var alle vår egen sjef kinda. Men det beste med WC var at eg møtte POKE ME, som da spilte dual med Brann2006.
Miss Kathy skrev:
Etter at vi ble plukket opp av WC kjenner vel alle til resten av historien? Nok en verdensbasert forandring uten like. Med WC forsvant jeg, VEL det var hvertfall planen. Konton ble sletta i februar, uten et eneste angrep imot meg på et år.

Men midt i alt kaoset, og den foreløbige enden på deres v1 eventyr, var ikke alt grått og trist. Antonine benyttet nemlig anledningen til å kapre en av .no's mest kjente tw-profiler - og de bor sammen den dag i dag.
Antonine skrev:
Me snakka uendelig masse på msn om alt og ingenting. Kathy fant pluttselig ut at ho skulle til Oslo og møte Hansemann, og ho ville eg skulle være med og sa at eg kunne spørre JP om han skulle nokke den helga. Eg ville ikkje det, for eg er ei super pinge! Men ho holdt meg fast og skriev til JP fra min msn, og vips, da skulle me til Oslo gitt. Eg skulle jo først og fremst berre møte han som ein venn, men ting blei litt annerledes enn eg trudde. For det blei ikkje berre 1 besøk. Eg hadde selvfølgelig snakka med mamma og pappa om dette (fordi om eg er gammel nok til å bestemme sjøl). Plutselig ein dag ringer pappa til meg og sei at han kommer 12 juni og me pakker og flytter til Oslo (budde da i Trondheim). Eg fekk et stort sjokk, men blei samtidig utruli glad. Så den dag i dag så bur eg med POKE ME, og har det kjempe bra sammen med han.

Antonine og Miss kathy er idag aktive på TW. Begge to er med i TW-team og har spilt andre kontoer etter at de slettet sine originale kontoer. Miss kathy hadde en konto i BOL en stund under krigen mot IB og var også dual på v2 en stund, mens antonine den dag i dag med i ledelsen i RNG sammen med sin kjære Poke Me.

------------------------------------------

Rollen som Moderator
Videre skal vi benytte anledningen til å belyse noen aspekter ved deres rolle i TW teamet. Jeg har derfor stilt dem noen spørsmål rundt dette som muligens kan gi et nytt intrykk av hvordan dette fungerer - samt få slutt på enkelte anklager sendt i deres retning.

- Det er endel spillere som sliter meg å skille det å være moderator på forum og det å være admin In game. Det er også mange som roper "korrupt" etter en hver moderator som har spilt på .no selv. Føler du at spillet- og administrasjonspanelet i spillet, tillater 'korrupte' handlinger og forskjellsbehandling? Og, føler du at du noen gang har opptrådd uretferdig mot noen pga forhold du har hatt til dem IG?
Antonine skrev:
Forskjellen på moderator på forum og ingame er en ganske stor forskjell, ikke når det kommer til kunnskap og tolmodighet, men når det kommer til å gjøre handlinger.
Eg føler absolutt ikkje at spillet- og administrasjonspanelet i spillet tillater korrupet handlinger og forskjellsbehandling. Det kan godt være at spillere sjøl føler det, men det er nok berre nokke de føler, for det skjer ikkje. De skal veta at me mister jobben vår om me driver med forskjelsbehandling.
Eg har aldri opptrådd uretferdig mot brukere på forumet. Alle får samme straff, om de er venn av meg i rl eller har et godt forhold til de ig så får de samme straff.
Miss Kathy skrev:
Forskjellen på moderator på forum og ingame er en ganske stor forskjell, ikke når det kommer til kunnskap og tolmodighet, men når det kommer til å gjøre handlinger.
På .no er det veldig vanskelig å få tak i moderatorer og ingame admins som aldri har spilt på .no og som har et stort og kjent navn. Hvor mer den som ansetter kjenner til navnet og spilleren og hvordan den personen oppfører seg, jo lettere er det å godkjenne akkurat denne personen som et medlem av teamet.
Nå som jeg har vært medlem av teamet siden høsten 2008 under to forskjellige nick må jeg nevne at det å være under forskjellige CM har vært både utfordrende å spennende all together.

Føler du at spillet- og administrasjonspanelet i spillet tillater "korrupte" handlinger og forskjellsbehandling? Nei, jeg føler egentlig ikke det. Man bestemmer selv hvordan man vil se på det. Det er lett for alle spillere å si at f.eks jeg er korrupt siden man ikke vet hvordan andre har blitt dømt og straffet før disse som nettopp har blitt det. Eller eventuellt pga jeg kjenner utrolig mange ingame utenfor ingame også.

Jeg velger å se på det slik ta det finnes ingen smutthull for oss som jobber for teamet, vårt felles ønske er at .no skal bli bedre for alle og enhver. Og jobben min går ut på at alle skal føle seg rettferdig behandlet. Det noen glemmer fra tid til en annen er at min jobb er fullstendig basert på frivillig hjelp og at jeg og de andre også har et liv utenom tribalwars.

Alle korrupte handlinger som ville blitt gjort ville ført til avskjedigelse fra teamet. Alt vi ansatte gjør blir sett av andre over oss. Samtidig så skjønner jeg jo selvfølgelig at spillerne blir skeptiske når de vet at en del av modsa opp igjennom har hat utrolig stor innflytelse på serveren, men igjen så må jeg nevne at det også har vært store forandringer her. Vi har hatt to turbulente år hvor vi har mange utskiftninger i teamet og man har ikke fått sjangsen til å venne seg til nye mods før de igjen forsvinner.

Igjen jeg har aldri oppført meg noe annerledes mot spillere jeg kjenner ingame eller spillere jeg ikke kjenner. Mye av dette blir som en tøyball av gossip, har først en sagt noe så vil det bli som en fjær blir til 10 høns. Rettferdighet er rettferdighet.

Selvfølgelig har det vært tunge tider i teamet når man blir slakta ned som en idiot bare fordi en spiller man har snakket masse med ingame forventer en dom som gjenspeiler kontakten man har hatt, men to be honest jeg forventer at de jeg kjenner godt til faktisk burde takle en straff mer enn en som jeg ikke kjenner til.

Om jeg føler at noen har opptrått urrettferdig? Vel det får være opp til hver enkelt å bedømme. Ikke alle Cms og team har hatt de samme tilgangene til forskjellige saker som vi har i dag, så endel av de foregående sakene har kanskje vært mer urettferdig enn de er i dag. I dag jobber vi iherdig for å fjerne smutthull i både regler og våre egne straffesystemer slik at alle vil få en mer rettferdig opplevelse og det føler jeg at vi gradvis har fått til.

Tilslutt, en forummoderator har absolutt ingenting med ingame å gjøre. Moderatoren på forum har bare ansvar for å overse forum og deres skriftlige kommunikasjon. Her også er det utrolig vanskelig å få tak i noen som ønsker å modde som ikke har spilt på .no. I mine øyne er det viktig at en forummod har litt innsikt i hva som har foregått på de spesifikke verdnene for å kunne bedømme riktig, og hjelpe dere å holde aktiviteten oppe.

- For å understreke hvordan folk har en tendens til å forskjellsbehandle moderatorer basert på nicket en moderator bruker IG, kan ikke fortelle litt om Forcas og miss kahty?
Miss Kathy skrev:
Misskathy ble som jeg vet sett på som en nazi-mod fordi jeg tok ikraft litt strengere forumregler enn gjort tidligere. I tillegg var jeg kanskje litt småkjent fra ingame som Forcas når v3 starta pga av en del pnp på forum osv. Når man da snakker stygt om andre stammer på en verden man modder så finner vel folk ut at oh hey hun der er partisk og korrupt.

Misskathy var en moderator som i og for seg ønsker mer struktur på forum, mindre off topic og mer on topic, iom at det var for mye av det gode. Men jeg ble fort sett på som en frytkelig streng person og ble tidlig lite likt fordi jeg kjørte en litt hardere stil enn de ande godt likte modsa.

Forcas valgte jeg å ta på meg når jeg søkte på nytt til teamet en-to uker at jeg sluttet samtidig som alle andre og valgte å be spillerne klemme et tre. Denne gangen ønsket jeg å gjøre en jobb ingame og heller hjelpe de som kom til oss.

Hvorfor Forcas er mer likt enn Misskathy har jeg ingen svar på siden jeg fortsatt er den samme bak nickene. Og jeg føler jeg gjør en like streng jobb basert på hva jeg gjør. Grunnen til at kanskje en ingame mod er mer likt enn en forummod kan vel være fordi at i de fleste tilfeller så kommer spillerne til oss i support istedefor at vi kommer til de.

------------------------------------------

Generelle spørsmål rundt v1

- Hva er din Spill-strategi?
Antonine: Eg har vel aldri hatt nokken spesiell strategi, eg liker å gunne på, og mest av alt så liker eg stacka byer, av ein eller an merkelig grunn. Eg er ikkje ein spiller som gjer lett opp, vil eg ha ein by, så tar eg den. For å være ein ekspensjonelt dyktig spiller må man være aktiv, og generelt kunne det grunnleggende + meir. Kunne samarbeide med stammen, for man er ikkje ein god spiller aleine.Om man ikkje har ein stamme, er det vanskelig å nå til topps.

Miss kathy: Jeg har vel aldri egentlighatt noen spesielle strategier, kan ikke huske at jeg har fulgt annet enn at jeg bygde alt mulig jeg kunne oppgradere. Og av en eller annen grunn førte det meg til 1.7 mill før jeg sluttet på v1. I ettertid har jeg fått meg en del strategier som jeg trives med. Og det er å være snill og grei! Nei, men kjører vel kanskje litt på psyken til de rundt meg ved å følge med på poengoppdateringene demmes og føre samtalene med de rundt dette. Og en av de beste som jeg vet jeg deler med Glitter er at jeg er positiv no matter what. Ser ikke meg henge ofte med hodet hvertfall!

- Du har vært innom endel stammer, føler du at du på noe tidspunkt har backstabbet noen? Hvis ja, angrer du på det?
Antonine: Ja, det føler eg at eg har gjort. Eg har backstabba både BETAS pg BOL. Eg angrer på det veldig mykje egentli. Men i dag er eg glad for at det har blitt som det har blitt. For eg har fått meir erfaring innen spillet, og vert litt overalt. Eg har og fått følt kossn det er å bli tatt som ein bacstabber. Jeg tror det muligens kan påvirke hvordan folk ser meg som medspiller. De som kjenner meg veldig godt IG vil kanskje ha litt skepsiss til meg, men så er eg ikkje heilt samme spilleren eg var før. Har forandra meg ganske mykje fra den tiden. Eg har blitt ein meir lojal spiller mot stammen. Eg har absolutt ingen tanker om å bacstabbe RNG. Trives så godt i stammen at der blir eg. Ikkje det at eg ikkje trivdes i BETAS eller BOL. Men på den tiden skjedde det mykje, og eg var enda noob og absolutt ikkje utlært. Den dag i dag ser eg annerledes på backstabbere, og skjønner godt at spillere i BETAS og BOL reagerte på ting eg gjorde da.

Miss Kathy: I Betas kan jeg jo nesten si at jeg på et senere tidspunkt følte at jeg backstabbet disse ved å gå inn i Core, spesielt når jeg var leder i stammen og heller skal holde ut enn å stikke. Spesielt Nomine, som en god venn føler jeg at han følte seg ganske sviktet over at jeg ikke dro til en alliert stamme kontra en av våre største fiender. I tillegg måtte jeg backstabbe en av mine tidligere naboer i denne overgangen ved å late som om jeg støttet riktige byer og fortalte til mine snart stammefrender hvilke byer som var uten deffense. *not a proud moment*

Så kommer vi til det store rabalderet som startet utrolig mange forandringer på v1, når Core valgte å forlate BOL for å komme tilbake til vennegjengen. Den gang så svarte jeg nok pretty much ja før det egentlig gikk opp for meg hva jeg hadde svart ja tll, men igjen så var det adrenalinet som pumpet høyest og den delen av meg som sier gjør det nå med en gang som fikk bestemme.
Jeg føler ikke at jeg kan kalle vår flukt fra BOL som en slags backstabbing, men måten ting ble gjort på kan kanskje minnes om det. Burde vel ha hatt noen flere samtaler med hverandre, ledelse osv. 2

Om jeg angrer på noe av dette? NEi absolutt ikke, gjorde v1 til et mer spennende sted å spille. Og ja jeg er kaotisk og jeg elsker å være spontan og kaotisk.

Om jeg har lært noe av dette? Absolutt, lojalitet er det jeg kjemper mest for. Og det gjør faktisk vondt å bli kalt sviker osv fordi man tar drastiske valg innad en verden. Spesielt slik som .no har blitt, vi er som en gjeng luvhuggere..!

- Hva mener du skiller stammene du har vært innom fra hverandre, og hvilken stamme(r) fungerte best tror du?
Antonine: BETAS var så klart noob-tammen. Core var ikkje den samme stammen som den var når eg kom inn, så for meg fungerte den dårlig når eg kom inn der. BOL var ein veldig glederspreder-stamme med alle de koselige medlemmene, så av de eg har vert innom så meiner eg at BOL fungerte best. Utenom RNG, for den stammen synes eg fungerer enda bedre. Ikkje at eg veit kossn BOL har det no, men eg trur egentli at BOL og RNG står på samme plan på å fungere som ein stamme.

Miss kathy:
-Core: Fungerte veldig bra, når man tenker sammhold. Vi var få og lå cirkus tett. Hadde en del spillere som var gode på hvert sitt felt og snakket godt sammen til en viss grad. Men nå var det veldig stor forskjell på Core som jeg joinet etter Betas perioden og Core jeg joinet etter BOL perioden. Core, hadde altfor mange sterke personligheter opp igjennom, og det var egentlig ingen som ønsket lederrollen.
- BOL: For å være helt ærlig fikk jeg aldri helt med meg hvordan denne stammen fungerte, var litt for opptatt på off topic delen av forumet. Men var mye bra, og mye som kunne vært bedre. Men så må man tenke litt på at det er trossalt over et år siden jeg var i BOL og verden var ganske ny den gangen. Jeg har opplevd en del av Glitters metoder til å lede og de er pretty much utrolig safe. Men tiden min i BOL må nok ha vært som om å lede en barnehage, for vi var ikke snaue i kjeften.
- WC: Dette var en tut på å kjør stamme deluxe. Ganske gøyalt om man er en spiller som liker å kjøre på uten å bry seg det grann om hva som forgår rundt deg og hvem du tråkker på foten. Må si at det var pretty amazing å være i en stamme uten en alliert, omtrent. Kartet var nesten orgasmisk og se på. Å føle å tenke at her kan det enten gå galt eller så vil det bli litt av en blast.

- Hva er ditt morsomste minne fra v1?
Antonine: Mitt morsomste minne er når eg og Kathy rimma vikmaen. Me følte oss skikkelig pro. Me satt i sofaen og var skikkelig gira fordi vikamaen ein dag blei grå :D Første spilleren me fekk til å bli grå. Må vera litt stolt av det.
Men eg vil og nevne at andre gode minner er da eg har møtt ein god del spillere fra V1 i rl :)

Miss kathy: Haha, må være rett før jeg stakk fra BOL til Core og jeg fikk nicket mitt trykt i BOl-avisen.. Husker ikke helt hvorfor, men jeg vant visst sexy undertøy!
Et av mine morsomste minner hører kanskje ikke til v1 generellt, men mod chatten mens bunny var CM. Trist og si det men alt handlet om fyll og atter fyll og moderering selvsagt. Var oss badass forummods og ingamemods som hadde vår lille fylleperiode. Må innrømme at det skikkelig savn.
Og jeg har et morsomt minne til, når jeg søkte meg til Core fikk jeg et eneste svar fra dominus, "hvor gammel er du? vi vil nemlig ikke ha noen snørrunger!" Gud som jeg skratta når jeg på mine 21 år tittet innom profilen til den vesle 17 åringen Dominus.

- Med fare for å gjøre det vanskeligere for deg som moderator fremover, ønsker jeg like vel at du svarer på: Hvem synes du er de mest profilerte spillerne på v1, og hva mener du om dem?
antonine skrev:
Jerle - Er ein ekstremt dyktig spiller, virke som om han gjer alt med ei hand, for han gjer ting så lett, ting som eg ikkje synes er så enkelt. Så er han ein ekstremt god krigsplanlegger.

eivped - Ein dyktig spiller som jobber veldig bra sammen med stammen. Han kommer til å nå langt.

Poke me - Min lærer kinda, det er vel ikkje til å unngå når eg bur med han. Han kan alt fra å forsvare seg og angripe, han kommer og ofte på nye ting som fungerer veldig bra. Ein av de mest profilierte spillerne etter min meining, forde om han ikkje har hatt sin egen konto så veldig lenge, så er han ein av de beste spillerene på .no.

Grimlock - Forsvar er vel tingen hos han. Har aldri kriga med han sjøl, men har fått med meg at det er ikkje berre berre å få tatt ein by av han.

Hansemann - Gunner på som berre det, og tar det som står i veien for han! Ein veldig god spiller.

Glitter - Ei av de beste lederene på heile .no, og det skal litt til for å få det samme rykte som denne dama her. Det er alltid like artig å lese propaganda innleggene, for ho kan det med propaganda.

Dominus Caligo (Trond) - Ekstremt god til krigsplanlegging, og ein god leder attpåtil.

Brann2006 - Kan det å lage aktivitet på forumet. Har nok satt ett godt spor i heile V1

Miss Kathy skrev:
Grimlock: En fantastisk fyr når det kommer til support, husker jeg satt han en gang og han hadde en del angrep mot seg og nada tropper i byene. Alt var allerede på vei til enten sniping eller stacking. Vanvittig å se hvordan alt bare fungerte. I tillegg er han en kverrulerende og rappkjefta kar som lett overvinner enhver diskusjon.

Dominus Caligo: Tror ikke det finnes noen over han når det kommer til planlegging og positiv gjennomføring av operasjoner. Jeg har alltid hatt stor respekt for denne gutten, som jeg også forsåvidt kaller lillebror fra en annen mor ^^

Glitter: Hun har sin egen evne til å motivere folk til å fortsette å spille. Hun setter stammen sin foran seg selv og ønsker det beste for alle. Gjør nok kanskje mer for andre enn andre gjør i gjengjeld for henne og det lyser det stor respekt av.

Ugh det er så mange jeg vil nevne.

Maleficare: Han kjenner jeg nok mest til ifra måten han behandlet meg på som nysatt fortvilet leder i Betas som prøvde å fikse problemer som hadde gått way out of there av en diplomat. Måten han snakket med meg på når jeg kom til han er utrolig nevneverdig.

Nomine: Min slave, bestevenn ingame og ikke minst min rådgiver mens vi var i Betas.
Poke/Espen/Brann2006: Vel det er vel disse gutta som lærte meg mest opp når det kom til å få angrep imot meg. De lærte meg å drite i alt annet som ikke var nødvendig å bry seg om, om å bli mer nådeløs og mindre redd for å miste en by. "mister du en by i det området der, kan du nesten prise deg lykkelig. Da har du en dritt by mindre å bry deg om" De var det beste dual-paret .no har sett, mener nå jeg. Og vel, to vidt forskjellige personligheter!

Nå er jeg ikke fryktelig god på å legge merke til spillestilen til spillere på v1, iom at jeg så absolutt ikke har vært i krig med så mange. Så spillestilen er jeg ganske blank på her på v1.

Men kan jo også nevne Phelsior og hans utholdenhet. Her snakker vi å sende det meste på meg og andre, for så å bygge seg raskt opp for å igjen sende nye bølger med angrep. Jeg liker den attituden. "Aldri stopp, med mindre du ser deg ovelegen i slaget"

Hansemann, kemp, minierik og den gjengen var bare noen jeg hørte om, legender om hvor gode de var osv. Spillere jeg så absolutt kunne ønske jeg kunne ha plassert her og sagt noe vettug om.

------------------------------------------

Hilsener fra profilerte .no folk:

brann2006 skrev:
De er begge er fantastiske både in game og IRL. Det jeg husker som beste minne med dem var når jeg møtte dem på flyplassen IRL - jeg gleder meg som en liten unge som nettopp har smakt godteri for første gang til å se dem igjen i vinterferien : )
Ingame husker jeg best starten, når jeg fikk dem inn i Core og vi rulla over alt og alle! Det har vært en ære å spille med to slike helt fantastiske jenter- Skåååål!
thoret skrev:
Spør om di har hatt s3x med kvarandre.. eg vett ALLE på tw lure på det!
spookie skrev:
kathy skylder casper 3 byer, de vil jeg ha betalt i tequila eller andre drikkevarer. Anette skylder casper nye testikler, betales også gjerne i drikkevarer. Hilsen Capser aka spookie
Nomine skrev:
Hadde det ikke vært for dere to (+ Silje) så hadde jeg vell trolig slutta med TW før jeg fikk sjangsen til å skifte stamme til BoL.
Ganondorf/liverbird skrev:
Kathy: Vi fikk raskt solid tillit til hverandre. Vi krangler lite, faktisk eneste gangen jeg husker, var da vi hadde en diskusjon vi var sterkt uenig med hverandre i rundt Core/BOL. En sak for lenge siden ;o Ellers har vi spilt på div. servere sammen og en person jeg også stortrives med i det virkelige liv. Husker fortsatt første gangen jeg møtte deg. Stakkers Tobben greide å dra kroppen sin avgård med bronkitt og var kanskje ikke så mye jeg fikk sakt. Husker også da du tok ut hånda og jeg svakk som bare det! Hahaha, de fleste folka den gangen fikk vel kanskje litt rart førsteinntrykk av meg. Men eyy, vært litt liv i meg siden ;o
Anto: Det jeg kanskje husker best i forbindelse med v1, må nok være da du ble satt opp som yndlingsfienden min ;D Faktisk står ditt gamle nick fortsatt på profilen min! Vi kalte byene våre mye rart og sendte angrep mot hverandre, med div. beskjeder til hverandre. Den fineste krigen jeg har hatt :D Ellers en person jeg også har fått gleden av å bli godt kjent med irl. Noe jeg stortrives med!!! Jeg må se til å skjerpe meg og komme oftere på besøk!!!
Tom/troquemada skrev:
Deres humørfylte natur gjorde TW enda morsommere enn det ville ha vært uten dere. : )
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Opprinnelig skrevet av thoret
Spør om di har hatt s3x med kvarandre.. eg vett ALLE på tw lure på det!

Omg Thore :D

Veeeeeeel, er vel i dine drømmer og kan fortsette å være i din drømmer :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
OHHHHHHHHHHHH GLITTER, NOOO you didnt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

DeletedUser

Guest
Weeeee! Så interessant å lese om dere to! Anto og Kathy <3
 

DeletedUser

Guest
Den tiden hvor Miss Kathy og Antonine var i BOL var en utrolig tid for Off Topic forumet. :D Det var alltid noe morsomt å lese når du logget på, og det var alltid noen å snakke med når man kjedet seg. Det var veldig trist når de dro. Off topic forumet har aldri vert helt det samme siden. :/
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ay, ay, ay. Imponerende intervju både av journalisten og objektene! Veldig bra og interessant :D
 

DeletedUser

Guest
by far det beste intervjuet til nå. Herlige jenter som fortjener mer creds enn de egentlig har fått til nå. Her er det mye stå på vilje.

Kos
 

DeletedUser

Guest
Miss Kathy skrev:
Og jeg har et morsomt minne til, når jeg søkte meg til Core fikk jeg et eneste svar fra dominus, "hvor gammel er du? vi vil nemlig ikke ha noen snørrunger!" Gud som jeg skratta når jeg på mine 21 år tittet innom profilen til den vesle 17 åringen Dominus.

Sa han virkelig det? Genialt! Jeg var jo 12 år eller noe, så jeg var jo snørrunge, men enda i Core. Dominus, din løgnhals!! :D


Btw, ekstremt godt intervju. Credz!
 

DeletedUser

Guest
Utrolig bra intervju! Kjenner meg godt igjenn med situasjonen i gode gamle core, og alle de herlige folka i BOL.

Ser at jeg har tatt en del dårlige valg etter jeg ble med i BOL
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Alle som har vært på en TW fest når Glitter starter sin standard "truth or dear" eller hva det er, vet svaret på den :p

Kjempeintervju!
 

eivped

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Veldig bra intervju, glitter, Kathy og Anto :)

Takk for fine ord, Anto, jeg sette pris på det. Har ekstremt mye godt å si om deg også!

by far det beste intervjuet til nå. Herlige jenter som fortjener mer creds enn de egentlig har fått til nå. Her er det mye stå på vilje.

Kos

Lett enig i dette!

Yes, I quoted you :cool:
 
Topp