Evogad - avskjedstale.

DeletedUser

Guest
Hei hei,

Da ønsker jeg å ta avskjed med året som gikk.

Ønsker i denne sammenheng å sende en hilsen til noen jeg har møtt på i spillets gang (i tilfeldig rekkefølge):
Uglesuppe/Yusuflinnerud - Trivelig bekjennskap, og mer engasjert spiller skal man lete lenge etter. Credz til deg! Kjernekar. Takk for kaffen da jeg var innom Valdres.
Dommola - Dyktig fiende, som bare Yusuf har funnet ut hvordan han skal passifisere. hehe
Aker99 - Husker spesielt byen Evo 001, den hadde aker og jeg en liten disputt om.
Tildeles fornøyd taper av denne disputten, p.g.a den dagen han tapte 30 fulle nukes mot Evo 001 byen.
Ga meg i k36, og flyttet ned til stamme sentrum i k56 etter at jeg kastet inn håndkleet mot denne karen.
Eyoh - Husk at du blir veldig glemsk av all tuklingen med slektsorganet ditt.
Fitz. - Detta må være Darth Vader selv.... kanskje du ender opp på de godes side tilslutt?
Alexi Lalas - Super bekjentskap som desverre sluttet i v3.
Ketill- Kompis og han som rekrutterte meg inn til Tribal Wars. Skillfull kar som desverre ikke spiller aktivt i v3.
Moonshie - Kompis av meg som jeg rekrutterte inn. Aktiv jævel, som det kommer til å gnistre rundt her inne. Pass dere :).
MrAudi - Ble litt kjent i vk-e, men så i den fandenivoldske fff stammen. Dette er en kanon kar! Han adler r*vva av dere.
Andyandy97 - Ble litt kjent i vk-e, overtok der som leder etter at jeg og moonshie forlot. Stå på!
Ghost68 - Dette var en grei kar å spille med, desverre også slutta i v3. (Faen, da slutter alle i v3?)
Jalia - Hyggelig jente som jeg ble kjent med, og reddet fra data-reinstallasjon. Stå på, selv om du er i feil stamme!
Jan E- Sluttet i v3 etter at han ble far i november. God mann å spille på lag med!

Det er helt sikkert mange flere som fortjener en hilsen... spesielt mange av dere fra VK-E tiden. Dere får ta til takke med å inngå i denne linjen: .... og en hilsen går også til alle andre jeg har hatt noe med å gjøre her inne, på godt og vondt. :)




Håper dere alle får et godt og spionfritt nytt år.

Nytt år og nye muligheter.
Evogad
 
Sist redigert av en moderator:

mraudi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Lykke til videre i livet.

Ønsker deg alt godt framover og et riktig godt nytt år.
Det var morro og bli kjent med deg,vi har hatt noen timer sammen på skype den siste tiden.
Synd jeg ikke fikk stifte bedre kjenskap til deg tidligere,men du få kose deg videre.
mvh
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
må nesten stikke innom å takke evo oxo for tiden jeg hadde med han i verden 3, før jeg sluttet der og gikk over til verden 4.

En tvers igjennom strålende kar som jeg har allverdens respekt for!

Hviis dette var en avskjedstale, som i at du slutter, så ønsker jeg deg ALT vel i ALT du foretar deg i fremtiden;)

BIG LOV from Alexi lalas!!;)
 

DeletedUser

Guest
Synd at du stikker. Føler meg på en måte lei meg for at jeg ikke er på den listen, på samme måte som jeg føler meg lei meg fordi jeg ikke kjente deg:( Lykke til videre;)
 

DeletedUser

Guest
Eyoh: Who is Elvis?
Audi: Hey, hey, easy now.
NC: That's me. :)
Alexi: Thanx man, vi hadde mye moro her inne da du var med i v3 :) !!!!!
Winterweird: Hva heter du ingame ? :eek:)

Avskjedstalen var til året som gikk, men var forsåvidt ganske klar til å forlate TW også... men ... jeg heter Evo, jeg er tw-holiker. he-he.
 
Topp