Fælles skandinavisk server

Skal vi have felles nordisk server?

  • Ja, det er jette bra, men kun for Danmark og Norge

    Stemmer: 13 21,7%
  • Ja det er jette bra, lad os få alle med (Danmark, Norge og Sverige)

    Stemmer: 31 51,7%
  • Nei det er ikke en god ide

    Stemmer: 16 26,7%

  • Totalt antall stemmer
    60
  • Avstemningen er stengt .

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nå blir det litt feil av deg og si at vi kan se langt bort ifra grepolis og the-west spillene her på .no da. Iom at vi faktisk HAR en grepolis og The-west server oppe og går.

Jeg stemte nei, aldri i verden, av den enkle grunn at hadde jeg villet spilt på en større server så hadde jeg gått over til .net på heltid. Jeg stortrives med disse, greit kanskje litt for små, verdnene fordi det er mange spillere som går igjen. Og .no har faktisk en sjarm ved å være så intim som den er. Jeg liker det bare.
 

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Min feil :eek: Men .no står ikke på listen når jeg klikker på lande. I hvert fald ikke i The-west. Men jeg kan type .no og den kommer :eek:

Edit: I Grepolis vises i korrekt :D
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Det er leit at resultatet ikke var slikt du håpet, men jeg skal ikke se bort fra at hvis du har en slik undersøkelse åpen litt lenger, er det større sannsynlig for å få flere til å stemme.

Mitt svar om dette er følgende:
icon14.gif


Og nå et spørsmål til det norske TW team, hvorfor lagde ikke dere en undersøkelse om dette? Det er jo viktig at vi i Skandinavia holder sammen (uansett den nokså sure fortiden til Norge ang. kongeriket! ;):p:rolleyes: Neida, bare tuller.).

---

Kanskje du burde prøve på nytt igjen? Synes nå det var litt få stemmer i forhold til det som er normalt på dette forumet. Kom igjen folkens! Stem!;)

Jeg ønsker også at TW teamet får satt opp en undersøkelse IG i alle verdener om dette.

Mvh
Leopold
 
Sist redigert av en moderator:
Topp