Første krigserklæring på v.23

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Hei hei!

Da har det kommet til vår informasjon, at som på alle verdener, blir det dannet en stor allianse med mange stammer, for å ta ned de store skumle ulvene.

I dette tilfellet er målet til alliansen: Jehova, Jeh0va og Satan.

Jeg snakker på ikke noen måte på vegne av Satan i denne krigserklæringen.

VL, TF, BB, ANE, 7th, TMH, FM, og BS (muligens REVO, hvis de de ikke tar til fornuft).

Synes det er utrolig synd at dere alle velger oss som fiender.

Men men, kom da dere i forkjøpet.
Ja, vi er fullstendig klar over at vi ikke får adlet, men vi skal ikke stå her å vente på at dere skal ruste dere klare til å ta oss ;)

HJELPER IKKE MED EN DØRMATTE IDAG HVIS DERE VIL KRIGE MED OSS.

url-1.jpeg



Jehova - WE COME KNOCKING DOWN YOUR DOOR!

Fredrik, på vegne av Jehova.
 
Sist redigert:

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
værste æ har lest, siden INGEN av de har rams. Koffer ikke bare dodge alt og lett dem kos sæ?? å angrip tebake er grunnen til at det aldri blir fred i verdenen
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Hva angår det oss, at de ikke har rams?
*knock knock, I want all your yummi resources.*
 

supersim

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Hmm, scorer vel litt ryktepoeng her :) ble selv invitert til dette, var del i det på V22. Blir ikke langvarig (giggle)
 

Bob1

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Oi dette kom ganske brått på meg, altså både at dere er første til å erklære krig etter at første krigserklæring jeg ble ops på er 6 dager gammel.

I tillegg så kjenner jeg verken til noen allianse eller at den skal være laget for gå imot de større stammen.
Ville jo så klart vært smart, men rent fiksjon fra deres side i hvertfall ut fra det jeg vet om stammen jeg er med i.

Alltid fint med en god grunn for krig derimot, kos dere med å angripe de svake :)
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Litt kjedelig at toppstammene går ut etter en uke og erklærer krig mot de mindre stammene. Såvidt meg bekjent er det flere av disse stammene du nevner som ikke er med i denne såkalte store alliansen som skal ta dere ut. Når den største delen av toppspillere på verden 23 er samlet i Satan og Jehova-stammene tror jeg det fort blir en svært ensidig og kjedelig krig.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Vi kan dessverre ikke noe for at en allianse dannes, med oss som mål.
Vi er jo nødt til å svare, uavhengig av hva som er forventet kvalitet.

Kan vise dere bevis i form av 2 av flere som har kontaktet oss angående denne alliansen.
Det er ikke slik at vi ønsker å krige med alle. Hvis en stamme har blitt innblandet i dette, mot sin vilje, ta kontakt så kan det sikkert løses.

b45c46a84de9287fa9dfa25ebdcc4a49.png
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Fakta er at Satan ikke er medlem av jehovas elendige krig. Jeg derimot støtter unionen. La oss ta ned disse pp horene. Send meld IG så forsyner jeg dere med ressurser og tropper. Og vannmelon<3
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Første meldingen er jo i og for seg grei. Den andre røper vel strengt tatt bare diplomatiet og sier ingenting om hvorvidt det blir planlagt en stor allianse som bevisst skal prøve å ta dere ut. Når det er sagt, er det dog forståelig at dere tar grep når noe sånt kan se ut til å planlegges i kulissene.

Uansett, av ren nysgjerrighet og fordi jeg ikke har satt meg inn i denne verdenen: Er AreVre en del av Jehova?
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
AreVre er ikke en del av Jehova.
Jehova består av stammene Jehova og Jeh0va.

Du kaller oss PP horer? Vi ligger da an til å ta både DP og DR.
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Så du mener at "PremiumPoeng-horer" ikke kan ta DP/DR? Sjansen for at en som har brukt mye PP tar DP/DR er da langt større enn at en som ikke har brukt noe PP hittil klarer å ta den. Ser ikke hvordan det var et godt argument for at dere ikke har brukt mye PP, men du må gjerne forklare meg hvordan du mener det har en sammenheng.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Leste det feil, leste det som poenghorer.
Hva det angår Moa og Satan blir vel det å kaste stein mens man sitter i glasshus.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Vi kan dessverre ikke noe for at en allianse dannes, med oss som mål.
Vi er jo nødt til å svare, uavhengig av hva som er forventet kvalitet.

Kan vise dere bevis i form av 2 av flere som har kontaktet oss angående denne alliansen.
Det er ikke slik at vi ønsker å krige med alle. Hvis en stamme har blitt innblandet i dette, mot sin vilje, ta kontakt så kan det sikkert løses.

b45c46a84de9287fa9dfa25ebdcc4a49.png

Du trenger ikke skjule navnet, alle vet at det er Sly Villa.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
For å rydde opp i opplagte misforståelser: Dette var et utrolig klønete førsteinnlegg. Satan er definitivt ikke alliert med noen av Jehova-stammene. Satan består av erfarne spillere som synes det å erklære krig i en så ung verden er lattelig. Jehova og Satan er natulige fiender, som de også er i virkeligheten (dvs for de som måtte tro på eventyret om satan).

Så inntil videre fortsetter vi i Satan å spille litt Sim City, og lar disse vitnene få holde på. We couldnt care less.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
For å rydde opp i opplagte misforståelser: Dette var et utrolig klønete førsteinnlegg. Satan er definitivt ikke alliert med noen av Jehova-stammene. Satan består av erfarne spillere som synes det å erklære krig i en så ung verden er lattelig. Jehova og Satan er natulige fiender, som de også er i virkeligheten (dvs for de som måtte tro på eventyret om satan).

Så inntil videre fortsetter vi i Satan å spille litt Sim City, og lar disse vitnene få holde på. We couldnt care less.

Har på ingen måte nevnt at dere er våre allierte.
Nevnte at alliansen også hadde dere som mål noe jeg tok feil av.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Viste seg at det var flere stammer enn de som vi førte opp. At vi reagerer på at, 10, 12, 14 stammer skal samarbeide å krige mot oss etter en uke, er vel ikke unaturlig? (antallet er veldig usikkert LOL)

Fikk en melding av lederen i vår tidligere IAP, som hadde litt dårlig samvittighet.


FinalBarrage sep. 04, 12:29
vil si alliansen var for å ta ut dere siden vi så på dere som en altfor stor trussel med tanke på at dere lenge hadde første og andreplass, og trodde dere hadde en tredje stamme også men viste seg at det var en wannabe.
jeg er ansvarlig for alliansen, og trodde stammen min bestod av erfarne og dyktige spillere, noe som ikke stemmer. de fleste er ikke aktive, og bidrar ikke for stammen. den ene som faktisk har god erfaring i krigføring er opptatt på v18, og i og med at Louis Litt ga dere all informasjonen betyr at vi vil mest sansynlig bli tatt ut om ikke så lenge.

alliansen bestod av flere stammer en det som stod oppsatt i stammen, men jeg vil ikke at noen av dem skal lide noen konsekvenser for å ha tatt del i dette, og vil heller ikke at stammenmedlemmene her skal lide heller, dette er mitt verk og mitt ansvar.

stammen blir sakte oppløst, vi har poeng men ikke aktive spillere. jeg har ikke tid til å ha så mye ansvar som jeg har nå, planen min var å ta meg av alliansen, og ta ordere av krigskodrinatoren og videreføre informasjon til stammene i og med at jeg ikke vil samle alle på et forum for å holde dem anonyme.

en ting som var missledende er at vi også skulle ta Satan, vi hadde ingen planer om å gå mot satan, eneste vi ville var å holde dere nede for å ikke risikere at dere holdt førsteplassen gjennom hele verden.

dersom dere er bestemt på å ta meg når tiden er inne så får det være, men hvis jeg får stryke ryktet mitt og starte blankt så vil jeg søke meg inn i GS, kommer jeg ikke inn der er jeg ferdig.

beklager at jeg kansje hørtes litt "dum" ut, men ville ikke at dere skulle vite hva alliansen var der for.
gratulerer med seieren på v23, tror neppe noen får ta dere igjen :)

FinalBarrage
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
ka har du røyka finalbarrage? jehova e laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt unna seier.
 
Topp