F-F-D

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Igjen må visst F-F-D nedadle istedenfor å ta over konto...

Er det rart at de har så mange poeng? 10/10 byer kommer uten motstand.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
rulie :eek:

Du skjønner det at han slett mot oss så da måtte F-F-D ta over og ta alle byene får å redde flest mulig ;)
 

DeletedUser

Guest
Dårlig gjort altså. Ville jo vært mye bedre for F-F-D å bare la byene gå tapt! :mad:
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
rulie :eek:

Du skjønner det at han slett mot oss så da måtte F-F-D ta over og ta alle byene får å redde flest mulig ;)

Jamen herregud zippy-.- get a brain...

Har du fakta til å bakke opp dem påstandan?

Nei tror faktisk ikke det!

Rulie internadles pga at vi ikke får tak i ho veit du....

Vanskelig å få gitt kontoen til nokken andre når vi ikke har passet? eller kanskje du ikke forstår det heller?

-En Johan som e lei drittslenginga di...
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Får man mer poeng av internadling?? Én by vunnet og én by tapt. 1 - 1 = 0

nei, men man får mange byer så det blir enkelt å få flere byer samt å ta inn mange spillere for så å adle de ved internadling er jo ikke 0 i oppsumering heller..

Johan: Skjønte det, men det er veldig rart med at det alltid blir internadling på de som vi har brutt ned da..
 

Fakenickern

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
beklager. jeg er så langt vekk :-|
men jeg kan bytte bruker med noen i området ditt. så kan vi krige :)
 

fjøsnissn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
nei, men man får mange byer så det blir enkelt å få flere byer samt å ta inn mange spillere for så å adle de ved internadling er jo ikke 0 i oppsumering heller..

Johan: Skjønte det, men det er veldig rart med at det alltid blir internadling på de som vi har brutt ned da..

hvem har dere brutt ned? Rulie har hatt kv en god stund nå.
 

fjøsnissn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
dere har da ikke brutt ned rulie siden det er kv på kontoen å har vært det ganske lenge nå... dere har ikke brutt ned noen medlemmer hos oss enda ;)
 

fjøsnissn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
happyshit er også full aktiv, var innaktiv en liten stund så vi startet å adle han men så kom han tilbake...
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
henry det er da spionen deres? bryter dere ned egne medlemmer for å adle de?

han var nok ikke det, et helt annet medlem det ;)

dere har da ikke brutt ned rulie siden det er kv på kontoen å har vært det ganske lenge nå... dere har ikke brutt ned noen medlemmer hos oss enda ;)

så var det vel enten at han sluttet etter alle de forrige angrepene, eller så var det en dårlig kv som ikke gjorde jobben, det betyr uansett at kontoen ble brutt ned av oss da uten vår motstand ville ikke internadling skje.

happyshit er også full aktiv, var innaktiv en liten stund så vi startet å adle han men så kom han tilbake...

Det rare med dette var at han ble inaktiv rett etter at jeg hadde sendt av nukes og adels mot han og adlet fritt da. Svært rart at internadlinga skjedde så raskt og da det kun er snakk om 1 dag forskjell eller 2. Thats impresive :cool:
 
Sist redigert:

fjøsnissn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
happyshit lever jo fortsatt så forklar det da?


rulie har aldri blitt brutt ned av dere, er jo dere som har tapt mest..

henry var deres spion og gidde dere byene gratis og det har jeg bevis på pm som faktisk en av dere gidde meg :)
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Zippy, må si du ikke overraskende skriv sånt igjen... :mad:

Dokker har knapt tatt bya av Rulie i forhold til kor mye og lenge dokker har angrepe ho.


I sitt jo KV for ho no og kommer jo heilte tida adelstog fra deg med 10 sec mellomrom.. :O hard to snipe liksom

Som Kv kan i jo si dokker ikke e spesielt god til å kordinere heller.

Rulie har forsvart seg med store dela av forsvaret på egenhånd selv om ho har fått hjelp fra stamme.

Så dokker har virkelig ingenting å skryte av på den fronten, heller å være flau over.

"Good Luck losing"
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hehe 10 sec mellomrom ;)
1 Gang det av 5 og måtte jo bruke ie så...
Det er det eneste du har snipet for resten og.

Jeg sier ikke mere enn at vi vinner den krigen der..
 
Topp