Besvart FA-Farmeassist

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Heisann de to siste dagene har jeg hørt flere sliter med FA-farmeassist,det går utorlig tregt og få sendt ut farms osv...? Va er det som har skjedd? Er det på grunn av oppdateringa at det ikkje funker som det skal?


Kan ta over 10min og bare få ut 400-500lk,og når jeg går på kartet synest jeg det også går til tider tregt om vi trykker på en spiller man vil angripe,så tar det en god stund før det blir sendt?


Hva er feilen?
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Prøvde nå google chrome i stede for opera,der virker det som det skal,men på opera går det frykteligtreigt...
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Bruk en nettleser som er støttet av TW, så vil dere oppleve ett bedre resultat med en gang.
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Opera 12.xx er en utdatert nettleser. Så det er nok årsaken til at det går treigt. Angående FAKP (FA Key Press) ser det ut til at den sliter etter de nyeste oppdateringene. Jeg skal følge med på forumtråden på .net og se om det kommer en oppdatering snart.
 

Just Testing

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
er bare å la være å bruke opera 12.xx til annet enn å sende tog med, og togene funker greit for meg iaf.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
klarer da å presse det ned til 400ms med opera30, selv om jeg er helt ute av trening og ikke har hatt behov for å sende så kjappe tog på over 2 år..
 

Just Testing

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Nå har det seg slik at sniping er utrolig sjeldent(iaf etter min erfaring) ift vanskelighetsgraden, det kan jo ha noe å gjøre med at det ofte lønner seg å stacke eller pre/readle framfor å snipe, da sniping er en rimelig kortvarig løsning(som oftest vil jo toget være lagd på nytt på ett par timer) og det finnes en god del måter å forhindre eller iaf forebygge sniping.
 
Topp