Duplikat FA - Sortering av ressurser (samt mur?)

You Lost The Game

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Howdy!

Synes dere ikke det er litt/veldig irriterende at vi ikke kan sortere ressurser slik at de byene med flest ressurser kommer øverst på lista?

Det er ihvertfall et "problem" jeg har merka på HP7.

Hvorfor akkurat dette ikke er mulig p.d.d. forstår jeg ingenting av. Det burde gått ann fra dag 1 FA kom ut.

Teknisk sett burde det jo gått ann å sortere etter nivå på muren også, så kan likegreit nevne dette i samme tråd.

Hadde dette blitt fiksa ville det vært mye lettere å farme fra byene med mye ressurser. I stedet for å leite i en evighet etter dem kan vi heller bare trykke på en knapp og så farme de byene det passer oss :)

Hvis dette er nevnt her tidligere så beklager jeg! (har ikke leita)
Men det bør innføres asap :(
 
Sist redigert av en moderator:

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Her er det du leter etter, selv etterlyser jeg forslag 2 i tråden, altså å skjule byer man allerede angriper. Slik at man kan holde musa helt stille mens man farmer nedover istedenfor å måtte hoppe over byene med angrep på seg (byene fjernes når man trykker på A, B eller C). Slik det er nå må man jo bevege på musa når man farmer, annet enn å bytte side. :-(

Forslaget er også videresendt, noe du kan se i denne tråden.

Her er også noe av det samme. :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Her er det du leter etter, selv etterlyser jeg forslag 2 i tråden, altså å skjule byer man allerede angriper. Slik at man kan holde musa helt stille mens man farmer nedover istedenfor å måtte hoppe over byene med angrep på seg (byene fjernes når man trykker på A, B eller C). Slik det er nå må man jo bevege på musa når man farmer, annet enn å bytte side. :-(

Forslaget er også videresendt, noe du kan se i denne tråden.

Her er også noe av det samme. :)

Er et script som gjør det mulig her, godkjent er det også
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Om det ikke allerede finnes et script for dette...

Mulig med en funksjon der man selv kan velge hvilke troppetyper som skal sendes først, evt. ikke å blande andre troppetyper enn speidere?
Per dags dato blir vel Spyd som sendes først, deretter LK osv. Jeg sender stort sett mine øks før LK, hvilket betyr at jeg for hver off-by må skru øks og LK av og på. Samt med andre troppeenheter. Hadde vært greit å kunne gjøre det slik at en selv velger rekkefølgen på enhetene som skal sendes ut, og har man mange byer i FA med mye ressurser kunne man også evt. velge ikke å blande de forskjellige enhetene.

Litt surrete forklart, beklager det. Håper likevel det var forståelig. Høres kanskje unødvendig ut, men som mye annet er dette (om det er en funksjon i FA eller et script er likegyldig for meg) noe som kan tas med for å spare tid og klikk.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Om det ikke allerede finnes et script for dette...

Mulig med en funksjon der man selv kan velge hvilke troppetyper som skal sendes først, evt. ikke å blande andre troppetyper enn speidere?
Per dags dato blir vel Spyd som sendes først, deretter LK osv. Jeg sender stort sett mine øks før LK, hvilket betyr at jeg for hver off-by må skru øks og LK av og på. Samt med andre troppeenheter. Hadde vært greit å kunne gjøre det slik at en selv velger rekkefølgen på enhetene som skal sendes ut, og har man mange byer i FA med mye ressurser kunne man også evt. velge ikke å blande de forskjellige enhetene.

Litt surrete forklart, beklager det. Håper likevel det var forståelig. Høres kanskje unødvendig ut, men som mye annet er dette (om det er en funksjon i FA eller et script er likegyldig for meg) noe som kan tas med for å spare tid og klikk.

Funksjonen finnes delvis. Du kan ikke velge "rekkefølgen" på enhetene du sender ut i "C" funksjonen, men du kan velge nøyaktig hvilke enheter du skal sende. Jeg ville anbefalt å bare farme med lk/rb/tk med C funksjonen, så har du de treige troppene klare i byen bestandig. Eventuelt kan du velge å ikke farme med noen def-enheter så du bestandig er klar til å støtte om du begynner å få inkommende angrep :)
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Funksjonen finnes delvis. Du kan ikke velge "rekkefølgen" på enhetene du sender ut i "C" funksjonen, men du kan velge nøyaktig hvilke enheter du skal sende. Jeg ville anbefalt å bare farme med lk/rb/tk med C funksjonen, så har du de treige troppene klare i byen bestandig. Eventuelt kan du velge å ikke farme med noen def-enheter så du bestandig er klar til å støtte om du begynner å få inkommende angrep :)

Joda, det vet jeg. Men på rolige dager farmer jeg gjerne med alle enheter, og det å måtte trykke på hver enhet i 50 byer kan bli slitsomt i lengden.. Her er det ikke mye som skal stilles om, det er kun snakk om å endre på rekkefølgen. Poenget er jo også at deff-troppene skal sendes til de nærmeste byene, det er derfor jeg må stille inn hele tiden.
 
Topp