fakeskript

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Skal ikke si noe sikkert, men jeg føler jeg har hørt "Dette skriptet ligner for mye på renegades sitt fakeskript og vil derfor ikke bli godtatt..."
 

DeletedUser

Guest
Det vil si.

Nei, det er ikke lovlig med fakescript enda på Tribalwars.no
 

DeletedUser

Guest
Så vidt jeg har forstått er det ikke tillatt fordi det forenkler prosessen ved å sende angrep. Eller noe i den duren.
 

DeletedUser

Guest
Bra at noob-scriptet ikkje er lov :)
På V3 hadde det ikkje gjort så mykje pga fake-limit, men ellers er det eit irriterande dritt-script.
 

DeletedUser

Guest
Bra at noob-scriptet ikkje er lov :)
På V3 hadde det ikkje gjort så mykje pga fake-limit, men ellers er det eit irriterande dritt-script.

Det har du rett i! :)

Men det finnes jo skript som har fordeler mot det igjen også. ;)

Har 652 incs på V7.se der fakeskript er lov, må tagge alt sammen, dumme Wombat noobs. :(
 

DeletedUser

Guest
Så vidt jeg har forstått er det ikke tillatt fordi det forenkler prosessen ved å sende angrep. Eller noe i den duren.

For masse rekrutterings scriptet forenklet ikke prosessen ved å lage tropper? :p
Script er jo til får å gjøre ting enklere
 

DeletedUser

Guest
Eg ser ikkje forskjellen på å få script til å sende angrep og å bruke bot til å spele for deg.

Fakescript = møkk.
 

DeletedUser

Guest
Morsomt å bruke fakescript, men kjipt å få det brukt imot seg.
 

zcztig

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Eg ser ikkje forskjellen på å få script til å sende angrep og å bruke bot til å spele for deg.

Fakescript = møkk.

Pr. dato tror jeg nok ikke det finnes script som sender angrep. Det eneste dette gjør er å fylle inn coords + enheter. Du må fortsatt trykke "angrip" og "ok" selv.

Til sammenligning kan man se på masserekrutteringsscriptet. Her trenger man kun å trykke "ok" én gang, scriptet tar seg av resten.

Ikke at jeg er imot masserekruktteringsscriptet, jeg synes det er kjempekjekt. Men jeg klarer ikke helt å forstå hva som gjør de så forskjellige fra hverandre at det ene må være ulovlig?!?!?
 

DeletedUser

Guest
Pr. dato tror jeg nok ikke det finnes script som sender angrep. Det eneste dette gjør er å fylle inn coords + enheter. Du må fortsatt trykke "angrip" og "ok" selv.

Til sammenligning kan man se på masserekrutteringsscriptet. Her trenger man kun å trykke "ok" én gang, scriptet tar seg av resten.

Ikke at jeg er imot masserekruktteringsscriptet, jeg synes det er kjempekjekt. Men jeg klarer ikke helt å forstå hva som gjør de så forskjellige fra hverandre at det ene må være ulovlig?!?!?

Vel, ein viktig skilnad er jo at masserekruttering kun gjer det raskare å få unna dei monotone kjedelege tanketomme daglige rutinane på tw. Om det ikkje hadde funnes nokon form for masserekruttering så hadde folk fort gått lei av tw med nokre hundre byar å holde styr på. Når det kjem til angrep så er det jo det som er moroa med spelet. Om ein skal lukkast i tw så må jo det å kunne fake uten å bruke scripts vere eit minimum av skills påkrevd. Det einaste fakescriptet gjer er å gjer det enkelt å sende ørten fakes på eit minimum av tid, som ein eller anna stakkar må bruke dobbelt så lang tid på å tagge.
Fakescript enkelt og greit spam ftw
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Vel, ein viktig skilnad er jo at masserekruttering kun gjer det raskare å få unna dei monotone kjedelege tanketomme daglige rutinane på tw. Om det ikkje hadde funnes nokon form for masserekruttering så hadde folk fort gått lei av tw med nokre hundre byar å holde styr på. Når det kjem til angrep så er det jo det som er moroa med spelet. Om ein skal lukkast i tw så må jo det å kunne fake uten å bruke scripts vere eit minimum av skills påkrevd. Det einaste fakescriptet gjer er å gjer det enkelt å sende ørten fakes på eit minimum av tid, som ein eller anna stakkar må bruke dobbelt så lang tid på å tagge.
Fakescript enkelt og greit spam ftw


QFT!

Fakewars er noe møkk ass...
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Et fakescript er et script som man "mater" med en liste med landsbyer. Deretter trykker man på fakescriptet, og slik sender man fakes til alle landsbyene i listen.

Et trykk for å komme til rallypoint, fylle inn koordinater og antall tropper, deretter må man selv trykke "OK".

Minner om at til dags dato er fakescript ikke lovling på Tribalwars.no
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp