fakeskript

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Ok.

Men er det et script som bare setter opp 1 ram i rallypoint? Altså ikke fyller ut koordinater eller noe annet enn å sette opp 1 ram? Er det lovlig?
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Et slik script er ikke blitt godkjent, men jeg kan vanskelig tenke meg at det ikke skulle være lovling...

men hvor mye hjelper egentlig et slik script?
 

DeletedUser

Guest
Ok.

Men er det et script som bare setter opp 1 ram i rallypoint? Altså ikke fyller ut koordinater eller noe annet enn å sette opp 1 ram? Er det lovlig?

Fyller inn 1 ram og koordinater. Har brukt det på .net, men så er .net litt større og fleire spillere. På .no hadde det nok ikkje vert nokke problem å fake heile verden om det hadde vert lovlig (litt på spissen, men you see my point). Så for min del er det fint at det ikkje er lovlig på .no.

Btw dommola, det går fint an å tagge med ett trykk ;) Så lenge man har kontroll at det ikkje kommer adels.
 

DeletedUser

Guest
Fyller inn 1 ram og koordinater. Har brukt det på .net, men så er .net litt større og fleire spillere. På .no hadde det nok ikkje vert nokke problem å fake heile verden om det hadde vert lovlig (litt på spissen, men you see my point). Så for min del er det fint at det ikkje er lovlig på .no.

Btw dommola, det går fint an å tagge med ett trykk ;) Så lenge man har kontroll at det ikkje kommer adels.

Er det andre massetagge-scripts enn det som setter tid/dato som er lovlig?
 

DeletedUser

Guest
Det setter ikkje tid og dato, men når du veit det ikkje e adels, så kan du tagge alt som det står angrep på med ett trykk. Det scriptet ligger under godkjente script :)

Rename All incoming attacks.
 

DeletedUser

Guest
Det setter ikkje tid og dato, men når du veit det ikkje e adels, så kan du tagge alt som det står angrep på med ett trykk. Det scriptet ligger under godkjente script :)

Rename All incoming attacks.

Det er samme scriptet eg refererer til (du kan velge å sette eit statisk navn eller tid/dato) som er eit veldig nyttig script til når du har mykje ink. Men du må uansett sjekke kvart angrep i ettertid viss du vil vite kva som kjem. Korleis skal du ellers vite at det ikkje er adels :confused:
 

DeletedUser

Guest
psj er da ikke så veldig stress å holde dritt med fakes sendt med fakescript, er sjelden vanskelig å skille dem ut fra de ekte, og med fake grensa er det vel få som gidder å dytte seg opp til mer en 3-400 angrep anywayz..

men ja.. er egentlig inc sorter greia lovlig? den her altså
 

DeletedUser

Guest
psj er da ikke så veldig stress å holde dritt med fakes sendt med fakescript, er sjelden vanskelig å skille dem ut fra de ekte, og med fake grensa er det vel få som gidder å dytte seg opp til mer en 3-400 angrep anywayz..

men ja.. er egentlig inc sorter greia lovlig? den her altså

Nei, med fakegrense så er ikkje forbudet mot fakescriptet like viktig, men syns lell at det burde vere meir jobb å sende angrep enn å tagge angrep :p


sort-scriptet er lov ja: http://forum.tribalwars.no/showpost.php?p=96983&postcount=5
Men den er litt bugga på .no
Må nok ein oversettelsesjobb til der og. Og så lenge det andre taggescriptet ikkje funkar på .no, så er sort-scriptet og ganske redusert i nytte. Men det hjelper jo :)
 

DeletedUser

Guest
Fyller inn 1 ram og koordinater. Har brukt det på .net, men så er .net litt større og fleire spillere. På .no hadde det nok ikkje vert nokke problem å fake heile verden om det hadde vert lovlig (litt på spissen, men you see my point). Så for min del er det fint at det ikkje er lovlig på .no.

Jeg tror du misforsto MD sitt spørsmål litt. Han spurte nok etter dette skriptet;

javascript:insertUnit(document.forms[0].ram, 1)

Som er akkurat det samme som du finner i samlingsplassen hvis du har 1 rambukk tilgjengelig i byen;

javascript:insertUnit(document.forms[0].ram, 1)

Hvis man skulle gjøre det ulovlig ville man vel i samme slengen måtte gjøre det ulovlig å fylle i troppene på samlingsplassen. Og den knappen for å sette i alle enhetene, hallelujah, den burde i så fall vært bannlyst!
 
Sist redigert av en moderator:

eivped

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Det er samme scriptet eg refererer til (du kan velge å sette eit statisk navn eller tid/dato) som er eit veldig nyttig script til når du har mykje ink. Men du må uansett sjekke kvart angrep i ettertid viss du vil vite kva som kjem. Korleis skal du ellers vite at det ikkje er adels :confused:

Tagg de angrepene som er over tidsgrensa til adels, f.eks.

Hvis man skulle gjøre det ulovlig ville man vel i samme slengen måtte gjøre det ulovlig å fylle i troppene på samlingsplassen.

Lol. 17 medlemmer i RNG + noen i BOL og IB om jeg tror rett fikk jo fire dagers attackable bann for å ha det i hurtigbaren jo
 

DeletedUser

Guest
Tagg de angrepene som er over tidsgrensa til adels, f.eks.



Lol. 17 medlemmer i RNG + noen i BOL og IB om jeg tror rett fikk jo fire dagers attackable bann for å ha det i hurtigbaren jo

Noen har det nok fortsatt ;)
 

DeletedUser

Guest
Lol. 17 medlemmer i RNG + noen i BOL og IB om jeg tror rett fikk jo fire dagers attackable bann for å ha det i hurtigbaren jo

Nå mener jeg å huske at dette var fakeskriptet, og ikke det enkle skriptet jeg la ut.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har hørt argumentene tidligere, men kan ikke forstå hvorfor ikke vi kan ha de samme reglene for dette med script, uavhengig av hvilken server man spiller på? De fleste har vel .net som en "fasit" i så måte. Hvorfor kan vi ikke ha det samme her i Norge?
 

DeletedUser

Guest
Nå mener jeg å huske at dette var fakeskriptet, og ikke det enkle skriptet jeg la ut.

Det var ikke det enkle skriptet vi brukte(som det du la ut). Var et modifisert et av de som ligger på godkjente script som putta inn 1spy/1ram eller 1 spy/ 1 cat...

Kode:
javascript:function h(d){var a=document;if(window.frames.length>0)a=window.main.document;b=a.units.getElementsByTagName('input');for(var i=0;i<(b.length-4)&&i<d.length;i++){e=b;f=e.nextSibling;do{f=f.nextSibling;}while(f.nodeType!=1);e.value=Math.min(parseInt(f.firstChild.nodeValue.match(/(\d+)/)[1],10),d);}}h([0,0,0,0,1,0,0,0,1,0,0,0]);

support skrev:
2009-12-10 00:32:20
Hei Zhangar,

Du har blitt utestengt fordi du har benyttet et script som ikke er tillatt per dags dato. Scriptene som er godtatt av de som plasserer tropper i samlingsplassen, er av den sorten som fyller inn alt av off-tropper/def-tropper, eller alle tropper. Modifiserte versjoner av dette, eller versjoner som kun fyller inn et spesifisert antall, f. eks. 1 ram, eller 1 kata - er ikke tillatt.

Jeg refererer til tråden for godkjente scripts.
 
Sist redigert av en moderator:

eivped

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Det finnes ikkje info om kva by angrepet kjem frå på oversikta, så korleis skal du vite noko om kva tid som er over "tidsgrensa" da? ;)

Vel:

Adelsmenn kan ikke reise lengre enn 58:20 timer.

Så bla til den sida der angrep over denne tidsgrensa er og tagg alle med "not noble" e.l.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp